- 05 нау. 2024 03:24
- 154
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Мақсаты: Есептерді теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру, есептеу дағдысын жетілдіру.
Нәтижесі: Оқушылар теңдеулердің көмегімен есептерді шешу алгоритмін біледі.
Модульдер: СТО, Талантты және дарынды балаларды анықтау, АКТ, ОүБ, Оқытудағы басқару мен көшбасшылық.
Әдіс - тәсілдер: Тренинг, сергіту сәті, топтық жұмыс, бақылау, бағалау, деңгейлік және логикалық тапсырмалар, сұрақ - жауап, түсіндіру, постер жасау, ойындар.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, оқулық, стикерлер, ИТ, бағалау парағы, геометриялық фигуралар, смайликтер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың көңіл күйін жақсарту және ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында тренинг өткізіледі.
(жақсы тілектер айтады)
2. Қызығушылықты ояту.
«Ойлан, тап!». Математик Білгішбектің тапсырмасы:
1кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2=180 (жарты, немесе 500г)
• х: 5=18 х=18•5 х=90 90: 5=18 18=18
Қайсысы ыңғайлы? (әрине теңдеу құрған)
3. Жаңа сабақ.
Тақырыпты сөзжұмбақ арқылы ашу
Есепті теңдеу құру арқылы шешу. Топқа бөлу.
«Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады).
4. Оқулықпен жұмыс.
Топпен жұмыс.
№1. 152 бет. Теңдеулер жаз және шеш.
- Ойлаған сан мен 160 - тың қосындысы 350 - ге тең.
– Егер 120 - ны ойлаған санға қосса, онда 205 шығады.
- 370 пен ойлаған санның қосындысы 9000 мен 10 - ның бөліндісіне тең.
№3. 152 - 153 бет. Теңдеу құрастыр.
а) Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен 8кг алма алынғаннан кейін, онда тағы 13 кг алма қалды. Бастапқыда жәшікте неше кг алма болған?
Ш: X - 8=13 X=13+8 X=21 21 - 8=13 13=13
Ж: 21кг алма
ә) Асханаға бір қап ұн әкелінді. Түскі асқа 12кг ұн, ал кешкі асқа 15кг ұн жұмсалды. Егер кешке қарай қапта 23кг ұн қалған болса, онда бастапқыда неше кг ұн болған?
Ш: X -(12+15)=23 X=27+23 X=50 50 -(12+15)=23 23=23
Ж: 23кг ұн.
б) Айғаным 3қорап айран мен 64теңге тұратын бір нан сатып алды. Барлық сатып алған затына 514теңге төленді. Бір қорап айран неше теңге тұрады?
Ш: X x 3+64=514 Xx3=514 - 64 Xx3=450 x=450: 3 X=150 150x3+64=514 514=514
Мақсаты: Есептерді теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру, есептеу дағдысын жетілдіру.
Нәтижесі: Оқушылар теңдеулердің көмегімен есептерді шешу алгоритмін біледі.
Модульдер: СТО, Талантты және дарынды балаларды анықтау, АКТ, ОүБ, Оқытудағы басқару мен көшбасшылық.
Әдіс - тәсілдер: Тренинг, сергіту сәті, топтық жұмыс, бақылау, бағалау, деңгейлік және логикалық тапсырмалар, сұрақ - жауап, түсіндіру, постер жасау, ойындар.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, оқулық, стикерлер, ИТ, бағалау парағы, геометриялық фигуралар, смайликтер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың көңіл күйін жақсарту және ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында тренинг өткізіледі.
(жақсы тілектер айтады)
2. Қызығушылықты ояту.
«Ойлан, тап!». Математик Білгішбектің тапсырмасы:
1кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2=180 (жарты, немесе 500г)
• х: 5=18 х=18•5 х=90 90: 5=18 18=18
Қайсысы ыңғайлы? (әрине теңдеу құрған)
3. Жаңа сабақ.
Тақырыпты сөзжұмбақ арқылы ашу
Есепті теңдеу құру арқылы шешу. Топқа бөлу.
«Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады).
4. Оқулықпен жұмыс.
Топпен жұмыс.
№1. 152 бет. Теңдеулер жаз және шеш.
- Ойлаған сан мен 160 - тың қосындысы 350 - ге тең.
– Егер 120 - ны ойлаған санға қосса, онда 205 шығады.
- 370 пен ойлаған санның қосындысы 9000 мен 10 - ның бөліндісіне тең.
№3. 152 - 153 бет. Теңдеу құрастыр.
а) Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен 8кг алма алынғаннан кейін, онда тағы 13 кг алма қалды. Бастапқыда жәшікте неше кг алма болған?
Ш: X - 8=13 X=13+8 X=21 21 - 8=13 13=13
Ж: 21кг алма
ә) Асханаға бір қап ұн әкелінді. Түскі асқа 12кг ұн, ал кешкі асқа 15кг ұн жұмсалды. Егер кешке қарай қапта 23кг ұн қалған болса, онда бастапқыда неше кг ұн болған?
Ш: X -(12+15)=23 X=27+23 X=50 50 -(12+15)=23 23=23
Ж: 23кг ұн.
б) Айғаным 3қорап айран мен 64теңге тұратын бір нан сатып алды. Барлық сатып алған затына 514теңге төленді. Бір қорап айран неше теңге тұрады?
Ш: X x 3+64=514 Xx3=514 - 64 Xx3=450 x=450: 3 X=150 150x3+64=514 514=514