Көптаңбалы сандар
Сабақтың тақырыбы: Көптаңбалы сандар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 4. 1. 1. 1 көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау.
4. 1. 1. 2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
Сабақтың
мақсаты Барлық оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.
Бірқатар оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.
Кейбір оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.
Бағалау
критерийлері 1000000 - ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алады
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады.
Қолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды
Тілдік
мақсаттар Дағдыларды дамыту:
1000000 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі.
Пәндік лексика және терминология:
1000000 көлемінде тура және кері санау, оқу, жазу, салыстыру,
теңсіздік, көптеген теңсіздіктердің шешімі, сандар сәулесі.
Диалог/жазу үшін қолданылатын тіл.
Талқылау:
Разряд деген не?
Санды разрядты қосылғыштар қосындысы түріндегі байқау.
Жазылым:
Үш таңбалы сандарды жазу, сандар сәулесін сызу, теңсіздіктің шешімі болып табылатын аумақты қиғаш сызықпен көрсету.
Құндылықтарды дарыту
- жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;
- топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;
- өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
- топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағыеңбек және шығармашылық;
Пәнаралық байланыстар: Қазақтілі, дүниетану
Алдыңғымеңгерілгенбілім: Есептерді әртүрлі әдістермен шығара алады.
Сабақ басы 5 мин
І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Ынталандыру.
Неліктен кемелер
Адасып қалмайды
Ал тура жолменен
Тұман мен жауында
Желдей есіп самғайды,
Өйткені, өйткені
Байқасаңыз, мінеки
Капитандарға көмекке
Келеді
Ма - те - ма - ти – ка
(Ұ) «Жалғасын тап» ойыны
Мақалдың жартысын айтып ары қарай жалғастыруды тапсыру.
Ағаш жапырағымен,.......... жер топырағымен.
Таулы жер бұлақсыз болмас,
......................................................
Сулы жер құрақсыз болмас.
Көлдің көркі құрақ,
..................................................
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.
Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,
Өзектендіруді ойын түрінде ұйымдастыруға болады. Тақтада сандар жазылған бұлт: 9, 0, 1; жауын тамшыларын 2, 6, 7 сандарымен; қарларды 4, 8, 3 сандарымен белгілеу. Балалардан бар сандардан қалай әртүрлі сан құруға болатынын сұрайды?
– Бүгін біз үш таңбалы санмен жұмыс жасаймыз. Олар туралы білетініміздің барлығын есімізге түсіреміз.
– Бұлттағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз. (109, 901, 910, 190) (сандар магнитті тақтаға жабыстырылады).
- Осы сандарда «0» қандай мағына береді? (Бір разрядтың жоқ екенін береді) Ең кіші санды атаңыз.
(109)
- Осы санның разрядтық құрамын атаңыз. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік)
Оның алдындағы санды атаңыз. (108) Келесі сан. (110)
- Ең үлкен санды атаңыз. (910) Бұл сандағы 0 - дің орны қандай?
Тамшылардағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз. (267, 276, 627, 672, 726, 762). (Сандар магнитті тақтада құрастырылады.)
Қарлардағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз (483, 438, 348, 384, 834, 843).
Сандарды өсу ретімен қойыңыздар.
- Ең кіші санды атаңыз. (348)
- Сіз құраған сандардың ұқсастығын табыңыз? (Олар үш таңбалы.)
- Олар неге бұлай аталады? (Олар үш таңбадан тұратын сан.)
- Үш таңбалы сан қандай разрядтардан тұратынын атаңыз. (жүздік, ондық, бірліктен).
Тексергеннен кейін мұғалім балалардың қайсысы қиындыққа тап болғанын, кім қай тапсырмада қателескенін анықтайды. принципін айтыңыз
Оқу мақсатымен, математикалы0 тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды;
Жетістік критерийлерімен танысады.
Көптаңбалы сандар. жүктеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 4. 1. 1. 1 көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау.
4. 1. 1. 2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
Сабақтың
мақсаты Барлық оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.
Бірқатар оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.
Кейбір оқушылар үшін:
1000000 - ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.
Бағалау
критерийлері 1000000 - ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алады
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады.
Қолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды
Тілдік
мақсаттар Дағдыларды дамыту:
1000000 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі.
Пәндік лексика және терминология:
1000000 көлемінде тура және кері санау, оқу, жазу, салыстыру,
теңсіздік, көптеген теңсіздіктердің шешімі, сандар сәулесі.
Диалог/жазу үшін қолданылатын тіл.
Талқылау:
Разряд деген не?
Санды разрядты қосылғыштар қосындысы түріндегі байқау.
Жазылым:
Үш таңбалы сандарды жазу, сандар сәулесін сызу, теңсіздіктің шешімі болып табылатын аумақты қиғаш сызықпен көрсету.
Құндылықтарды дарыту
- жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;
- топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;
- өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
- топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағыеңбек және шығармашылық;
Пәнаралық байланыстар: Қазақтілі, дүниетану
Алдыңғымеңгерілгенбілім: Есептерді әртүрлі әдістермен шығара алады.
Сабақ басы 5 мин
І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Ынталандыру.
Неліктен кемелер
Адасып қалмайды
Ал тура жолменен
Тұман мен жауында
Желдей есіп самғайды,
Өйткені, өйткені
Байқасаңыз, мінеки
Капитандарға көмекке
Келеді
Ма - те - ма - ти – ка
(Ұ) «Жалғасын тап» ойыны
Мақалдың жартысын айтып ары қарай жалғастыруды тапсыру.
Ағаш жапырағымен,.......... жер топырағымен.
Таулы жер бұлақсыз болмас,
......................................................
Сулы жер құрақсыз болмас.
Көлдің көркі құрақ,
..................................................
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.
Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,
Өзектендіруді ойын түрінде ұйымдастыруға болады. Тақтада сандар жазылған бұлт: 9, 0, 1; жауын тамшыларын 2, 6, 7 сандарымен; қарларды 4, 8, 3 сандарымен белгілеу. Балалардан бар сандардан қалай әртүрлі сан құруға болатынын сұрайды?
– Бүгін біз үш таңбалы санмен жұмыс жасаймыз. Олар туралы білетініміздің барлығын есімізге түсіреміз.
– Бұлттағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз. (109, 901, 910, 190) (сандар магнитті тақтаға жабыстырылады).
- Осы сандарда «0» қандай мағына береді? (Бір разрядтың жоқ екенін береді) Ең кіші санды атаңыз.
(109)
- Осы санның разрядтық құрамын атаңыз. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік)
Оның алдындағы санды атаңыз. (108) Келесі сан. (110)
- Ең үлкен санды атаңыз. (910) Бұл сандағы 0 - дің орны қандай?
Тамшылардағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз. (267, 276, 627, 672, 726, 762). (Сандар магнитті тақтада құрастырылады.)
Қарлардағы сандарды пайдаланып, құруға болатын сандарды атаңыз (483, 438, 348, 384, 834, 843).
Сандарды өсу ретімен қойыңыздар.
- Ең кіші санды атаңыз. (348)
- Сіз құраған сандардың ұқсастығын табыңыз? (Олар үш таңбалы.)
- Олар неге бұлай аталады? (Олар үш таңбадан тұратын сан.)
- Үш таңбалы сан қандай разрядтардан тұратынын атаңыз. (жүздік, ондық, бірліктен).
Тексергеннен кейін мұғалім балалардың қайсысы қиындыққа тап болғанын, кім қай тапсырмада қателескенін анықтайды. принципін айтыңыз
Оқу мақсатымен, математикалы0 тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды;
Жетістік критерийлерімен танысады.
Көптаңбалы сандар. жүктеу