- 05 нау. 2024 02:33
- 134
Квадрат теңдеулерді шешуді қайталау
Маңғыстау облысы,
Жаңаөзен № 6 орта мектептің
Математика пәні мұғалімі
Бальмагамбетова Аймикен
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешуді қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың білімдерін қалыптастыру, қызығушылығын арттыру.
2. Дамытушылық: Жан – жақты ойлауды дамыту, оқушылардың танымын кеңістікке шығару.
3. Тәрбиелік: Салыстырмалы танып білу, ұжымдық сезімін ояту, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тест есептері, интерактивті тақта, кесте.
Сабақтың түрі: Сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың барысы: а) ұйымдастыру бөлімі
Ә) уй жұмыстарын ауызша тексеру
ІІ. Ой қозғау: квадрат теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін еске түсіру.
А) Не? Теңдеу. Қандай? Квадрат № Не істеді? Шешімі табылды.
Анықтама ах ²+вх+с=0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Синоним. Теңдеу.
Ә) Мағынаны тану ( кестедегі компоненттерді талдау) оқушылардың көмегімен интерактивті тақтадағы сызылған кестені толтыру.
Оқушыларға қойылатын сұрақтар:
1. Қандай жағдайда ах ²+вх+с=0 (І) теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
2. 1) в=0, с=0. 2) в=0, с#0. 3) в#0, с =0. (І) теңдеудің түрі қандай болады? Қалай аталады?
3. Квадрат түбірдің нақты түбірі неге байланысты болады? Квадрат теңдеудің қанша түбірі болуы мүмкін?
4. а=1, в#0, с#0 (І ₄) теңдеуді қандай теңдеу деп аталады?
5. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын жазыңдар.
6. Виет теоремасын тұжырымдаңдар.
7. Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? Оны қалай шешеді? Ең көп шешімі нешеу?
ІІІ. Есептер шығару ( комплексті есептер)
Деңгейлік тапсырмалар:
IY. Толғаныс (Венн диаграммасы)
▪ Әл - Хорезми
Орта Азиянлық математик, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы педагог.
▪ Ф. Виет
Француз математигі, заңгер, педагог, математик. Формулаға әріп символикасын енгізді.
▪ Ұқсастық
Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. Математик.
Y. Сабақты бекіту. Қорытындылау.
1. Тест тапсырмасын орындатып, өздеріне бір – бірін алмастыру арқылы тексеру, бағалау
2. Үйге тапсырма беру: №364, 365
Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.
Жаңаөзен № 6 орта мектептің
Математика пәні мұғалімі
Бальмагамбетова Аймикен
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешуді қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың білімдерін қалыптастыру, қызығушылығын арттыру.
2. Дамытушылық: Жан – жақты ойлауды дамыту, оқушылардың танымын кеңістікке шығару.
3. Тәрбиелік: Салыстырмалы танып білу, ұжымдық сезімін ояту, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тест есептері, интерактивті тақта, кесте.
Сабақтың түрі: Сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың барысы: а) ұйымдастыру бөлімі
Ә) уй жұмыстарын ауызша тексеру
ІІ. Ой қозғау: квадрат теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін еске түсіру.
А) Не? Теңдеу. Қандай? Квадрат № Не істеді? Шешімі табылды.
Анықтама ах ²+вх+с=0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Синоним. Теңдеу.
Ә) Мағынаны тану ( кестедегі компоненттерді талдау) оқушылардың көмегімен интерактивті тақтадағы сызылған кестені толтыру.
Оқушыларға қойылатын сұрақтар:
1. Қандай жағдайда ах ²+вх+с=0 (І) теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
2. 1) в=0, с=0. 2) в=0, с#0. 3) в#0, с =0. (І) теңдеудің түрі қандай болады? Қалай аталады?
3. Квадрат түбірдің нақты түбірі неге байланысты болады? Квадрат теңдеудің қанша түбірі болуы мүмкін?
4. а=1, в#0, с#0 (І ₄) теңдеуді қандай теңдеу деп аталады?
5. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын жазыңдар.
6. Виет теоремасын тұжырымдаңдар.
7. Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? Оны қалай шешеді? Ең көп шешімі нешеу?
ІІІ. Есептер шығару ( комплексті есептер)
Деңгейлік тапсырмалар:
IY. Толғаныс (Венн диаграммасы)
▪ Әл - Хорезми
Орта Азиянлық математик, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы педагог.
▪ Ф. Виет
Француз математигі, заңгер, педагог, математик. Формулаға әріп символикасын енгізді.
▪ Ұқсастық
Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. Математик.
Y. Сабақты бекіту. Қорытындылау.
1. Тест тапсырмасын орындатып, өздеріне бір – бірін алмастыру арқылы тексеру, бағалау
2. Үйге тапсырма беру: №364, 365
Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.