- 05 нау. 2024 01:22
- 225
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруге байланысты есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруге байланысты есептер шығару.
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл - ойын, логикалық ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті мен бейімділігін, дамыта түсу, ой - өрісін кеңейтіп, іздену қабілеттерін арттыру, ептілікке үйрету.
Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест белгішелері, семантикалық карта.
Сабақтың түрі: Бекіту – тренинг сабағы.
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, ойындар, есептер, кестелер.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. «Арқан тартыс» (үй тапсырмасын тексеру)
ІІІ. «Орамал тастау» (оқулықпен жұмыс)
IV. «Қыз қуу» (сергіту сәті)
V. «Көкпар» (кесте толтыру)
VI. Сабақты қорытындылау (семантикалық карта)
VII. Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Сабаққа керекті құралдарды партаның үстіне қою
ІІ. «Арқан тартыс» (үй тапсырмасын тексеру)
Тест тапсырмалары сынып экранында көрсетіліп, жауаптары оқушылардың қолдарындағы екі түрлі белгішелерін көтеру арқылы беріледі.
1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады?
а) Квадрат сандар б) Нақты сандар
2. Квадраты а - ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық...... деп атайды
а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі
3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең?
а) 65 б) 56
4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар
а) 25√2 б) 5√2
5. Есептеңдер: √61² - 60²
а) 11 б) 21
6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не?
Жауабы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз - берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру.
ІІІ. «Орамал тастау» (оқулықпен жұмыс)
Бұл ойынның ережесі бір оқушы шығып, орамал алады. Орамалдағы есепті шығарады, болған соң екінші оқушыға кезек келеді. Олда осылай жалғастырады.
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл - ойын, логикалық ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті мен бейімділігін, дамыта түсу, ой - өрісін кеңейтіп, іздену қабілеттерін арттыру, ептілікке үйрету.
Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест белгішелері, семантикалық карта.
Сабақтың түрі: Бекіту – тренинг сабағы.
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, ойындар, есептер, кестелер.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. «Арқан тартыс» (үй тапсырмасын тексеру)
ІІІ. «Орамал тастау» (оқулықпен жұмыс)
IV. «Қыз қуу» (сергіту сәті)
V. «Көкпар» (кесте толтыру)
VI. Сабақты қорытындылау (семантикалық карта)
VII. Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Сабаққа керекті құралдарды партаның үстіне қою
ІІ. «Арқан тартыс» (үй тапсырмасын тексеру)
Тест тапсырмалары сынып экранында көрсетіліп, жауаптары оқушылардың қолдарындағы екі түрлі белгішелерін көтеру арқылы беріледі.
1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады?
а) Квадрат сандар б) Нақты сандар
2. Квадраты а - ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық...... деп атайды
а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі
3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең?
а) 65 б) 56
4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар
а) 25√2 б) 5√2
5. Есептеңдер: √61² - 60²
а) 11 б) 21
6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не?
Жауабы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз - берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру.
ІІІ. «Орамал тастау» (оқулықпен жұмыс)
Бұл ойынның ережесі бір оқушы шығып, орамал алады. Орамалдағы есепті шығарады, болған соң екінші оқушыға кезек келеді. Олда осылай жалғастырады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.