Педагогикадан тест дұрыс жауаптарымен
Педагогикадан тест дұрыс жауаптарымен
1. Ұлттық энциклопедияда «ғаламдасу» ұғымына қандай анықтама берілген?
Жаһандану - әлемдік ауқымдану – жаңа жалпы әлемдік саяси, экономикалық, мәдени және ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі және әлемдік өркениеттің
аса маңызды өлшемдерінің жалпы адамзаттық өлшемге ие болуы
2. Дамыта оқыту технологиясының Л. В. Занков жүйесіндегі сабақтардың нәтижелілігінің басты көрсеткіштері:
Ойлай, пайымдай, нақтылай, жүйелей, дәлелдей білу
3. Педагогика ғылымының салалары:
Мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, педагогика тарихы,
дефектология, әскери педагогика.
4. «Акселерация» деген қай елдің сөзі, қандай мағына береді?
Латынның «жеделдеу, тездеу» деген сөзі;
5. Еңбек тәрбиесінің міндеті:
Барлық жауаптар дұрыс.
6. Белгілі ғалым М. Чошанов «Құзырлылық» деген ұғымға қандай түсінік беріп, формула ұсынды?
Білімді қолданудың жылдамдығы+әдістерінің оралылымдығы+ойлаудың сынаулығы.
7. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2010ж. дейінгі мемлекеттік бағдарламасында 12 жылдық мектепке өтудің негізгі мақсаттары мен басты басымдылықтарын көрсетіңіз?
Барлық жауаптар сәйкес келеді.
8. Қ. Р.- ның «Білім туралы» Заңының 12 бабында білім деңгейлері қалай белгіленген?
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш білім беру, негізгі орта білім беру, орта білімнен кейінгі білім беру, жоғары білім беру, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру.
9. Дене тәрбиесінің негізгі құралдары:
Дене жаттығулары, гимнастика, ойын, туризм, табиғи факторлар;
10. Ж. Б. Қоянбаев оқулығында «білім бағалау» ұғымына қандай сипаттама берілген?
Оқушы жұмысындағы дербестікті, тапсырманы дұрыс орындау, нәтижесі білімнің сапасын анықтау;
11. Білім алудың көзіне қарай оқыту әдістері қалай жіктеледі?
Сөздік, көрнекілік, практикалық;
12. Ақыл - ой тәрбиесіне қандай ұғым кіреді?
Зер салып ойлау, ақыл - ой күштері;
13. Оқытудың жаңа технологияын меңгеру мәдениетінде мұғалімнің қызметіндегі сүйенетін негізгі принциптері:
Дамыта оқыту идеясына негізделген технологияларды тиімді пайдалану, оқушының жеке басын дамыту үшін іздену, бағыт беру;
14. Ж. Б. Қоянбаев оқулығы бойынша ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерінің ішінен «эксперимент» сөзінің анықтамасына қайсысы сәйкес келетінін табыңыз?
Эксперимент дегеніміз нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық үрдісті зерттейтін ғылыми тәжірибе.
15. Мектепте оқушыларға кәсіптік бағдар беру мақсатында кәсіптік диагностиканың зерттейтін объектісін көрсет:
Әрбір оқушыны зерттеу;
16. Сөздік әдістер тобына қайсысы сәйкес келеді?
Түсіндіру, баяндау, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс;
17. Ю. К. Бабанский оқыту әдістерін тұтас педагогикалық әрекеттің тәсіліне қарай қалай жіктейді?
Оқу – танымдық әрекеттерді ұйымдастыру, оқуға ынталандыру, оқытудағы бақылау және өзін - өзі бақылау;
18. Тәрбиенің шығу, дамуын зерттейтін сала:
Педагогика тарихы;
19. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі – оқу материалының көлемінің анық болуы. Оны қалай түсінесің?
Оқушының білім деңгейін жас ерекшелігін есепке алып, сабақтың әрбір құрылым бөлігіне оқу материалын таңдау
20. Жарыс әдісі:
Өз нәтижесін басқалардың нәтижелерімен салыстыра отырып тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту
1. Оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формаларына не жатады?
Факультатив, семинар, саяхат, үй оқу жұмыстары.
2. Қай жауап оқыту принциптерінің анықтамасы бола алады?
Оқыту үрдісінің тиімділігін арттыруға қажетті ең негізгі
дидактикалық талаптар жүйесі;
3. Ынтымақтастық педагогикасының пайда болуына себеп болған:
Оқушылардың жалпы дамуының төмендігі;
4. Нұсқау, көрсету, машықтандыру, тапсырма қай әдістер тобына жатады?
Тәрбиеленушінің мінез - құлқындағы жағымды тәжірибені
қалыптастыру әдісіне
5. Педагогикалық ықпал жасау құралдарына нелер жатады?
Мұғалім, ата - ана, ересек адамдардың сөзі, өнегесі;
6. Тәрбие әдістері бойынша педагогикалық бақылау түрлерін көрсет?
Тікелей, ашық, жасырын, қысқа, ұзақ, мерзімді
7. Қиыншылық кездессе, бастаған ісін аяғына дейін орындамайтын бала (қандай) темпераменттің қай типіне жатады?
Сангвиник
8. Қ. Р.- ның 2002ж. «Баланың құқықтары» туралы Заңының І - Т І - бабында «Патронат» деген ұғымға қандай сипттама берілген?
Ата - ананың қамқорлығынсыз қалған баланы уәкілетті мемлекеттік
органмен баланы тәрбиелеуге алуға тілек білдірген адам жасасатын
шарт бойынша азаматтардың отбасына тәрбиелеуге берген кездегі
тәрбиешінің нысаны
9. Бүкіл өмір жолын мектеп ашуға, қазақ баласын оқуға тартуға, оқу құралдарын жазуға, дүние ғылымдарын үйретуге арнаған:
Ыбырай
10. Негізгі педагогикалық ұғымдарды атаңыз:
Тәрбие, білім беру, оқыту
11. Қ. Р. «Білім туралы» Заңының І - бабында «Білім беру қызметі» ұғымына қандай анықтама берілген?
Білім беру субъектілерінің мақсатты, педагогтік негізделген, дәйекті
өзара іс - қимылы барысында жеке адамды оқыту, дамыту және
тәрбиелеу міндеттері шешілетін процесс
12. Көрнекіліктердің түрлері:
Табиғи, заттық бейнелік, символикалық, кестелік, экранды -
динамикалық
13. Мұғалімнің проблеманы қоюы және өзінің оны шешудің жолдарын көрсетуі:
Проблемалық мазмұндау
14. Дидактикалық тест:
Оқу материалын игеру деңгейін анықтайтын стандартталған тапсырмалар жинағы
15. Қабылдау, пайымдау, қорыту, бектіу, тәжірибеде қолдану –
Білімді игеру процесінің кезеңдері
16. Профессор Ж. А. Қараевтың педагогикалық технологияға берген анықтамасын табыңыз:
Педагогикалық технология дегеніміз - әдістемелік жүйе мен сәйкес
дидактикалық үрдістер кешенінің тәжірибеде жүзеге асырылатын
жобасы.
17. Қ. Р - дағы «Баланың құқықтары туралы» Заңның 7 тарауында 2002ж. қандай мәселелер айтылған?
Бәрі де сәйкес келеді.
18. Құқықтық тәрбиенің формалары:
Құқықтық лекториялар, кинолекториялар, заңтану мектебі, білім беру клубтары
19. Білім беру мазмұнын анықтауға әсер ететін фактор:
Барлық жауаптар дұрыс.
20. Оқу - тәрбие жұмысын жүргізудің ерекше өнері:
Педагогикалық шеберлік
Педагогикадан тест дұрыс жауаптарымен. жүктеу
1. Ұлттық энциклопедияда «ғаламдасу» ұғымына қандай анықтама берілген?
Жаһандану - әлемдік ауқымдану – жаңа жалпы әлемдік саяси, экономикалық, мәдени және ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі және әлемдік өркениеттің
аса маңызды өлшемдерінің жалпы адамзаттық өлшемге ие болуы
2. Дамыта оқыту технологиясының Л. В. Занков жүйесіндегі сабақтардың нәтижелілігінің басты көрсеткіштері:
Ойлай, пайымдай, нақтылай, жүйелей, дәлелдей білу
3. Педагогика ғылымының салалары:
Мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, педагогика тарихы,
дефектология, әскери педагогика.
4. «Акселерация» деген қай елдің сөзі, қандай мағына береді?
Латынның «жеделдеу, тездеу» деген сөзі;
5. Еңбек тәрбиесінің міндеті:
Барлық жауаптар дұрыс.
6. Белгілі ғалым М. Чошанов «Құзырлылық» деген ұғымға қандай түсінік беріп, формула ұсынды?
Білімді қолданудың жылдамдығы+әдістерінің оралылымдығы+ойлаудың сынаулығы.
7. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2010ж. дейінгі мемлекеттік бағдарламасында 12 жылдық мектепке өтудің негізгі мақсаттары мен басты басымдылықтарын көрсетіңіз?
Барлық жауаптар сәйкес келеді.
8. Қ. Р.- ның «Білім туралы» Заңының 12 бабында білім деңгейлері қалай белгіленген?
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш білім беру, негізгі орта білім беру, орта білімнен кейінгі білім беру, жоғары білім беру, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру.
9. Дене тәрбиесінің негізгі құралдары:
Дене жаттығулары, гимнастика, ойын, туризм, табиғи факторлар;
10. Ж. Б. Қоянбаев оқулығында «білім бағалау» ұғымына қандай сипаттама берілген?
Оқушы жұмысындағы дербестікті, тапсырманы дұрыс орындау, нәтижесі білімнің сапасын анықтау;
11. Білім алудың көзіне қарай оқыту әдістері қалай жіктеледі?
Сөздік, көрнекілік, практикалық;
12. Ақыл - ой тәрбиесіне қандай ұғым кіреді?
Зер салып ойлау, ақыл - ой күштері;
13. Оқытудың жаңа технологияын меңгеру мәдениетінде мұғалімнің қызметіндегі сүйенетін негізгі принциптері:
Дамыта оқыту идеясына негізделген технологияларды тиімді пайдалану, оқушының жеке басын дамыту үшін іздену, бағыт беру;
14. Ж. Б. Қоянбаев оқулығы бойынша ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерінің ішінен «эксперимент» сөзінің анықтамасына қайсысы сәйкес келетінін табыңыз?
Эксперимент дегеніміз нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық үрдісті зерттейтін ғылыми тәжірибе.
15. Мектепте оқушыларға кәсіптік бағдар беру мақсатында кәсіптік диагностиканың зерттейтін объектісін көрсет:
Әрбір оқушыны зерттеу;
16. Сөздік әдістер тобына қайсысы сәйкес келеді?
Түсіндіру, баяндау, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс;
17. Ю. К. Бабанский оқыту әдістерін тұтас педагогикалық әрекеттің тәсіліне қарай қалай жіктейді?
Оқу – танымдық әрекеттерді ұйымдастыру, оқуға ынталандыру, оқытудағы бақылау және өзін - өзі бақылау;
18. Тәрбиенің шығу, дамуын зерттейтін сала:
Педагогика тарихы;
19. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі – оқу материалының көлемінің анық болуы. Оны қалай түсінесің?
Оқушының білім деңгейін жас ерекшелігін есепке алып, сабақтың әрбір құрылым бөлігіне оқу материалын таңдау
20. Жарыс әдісі:
Өз нәтижесін басқалардың нәтижелерімен салыстыра отырып тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту
1. Оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формаларына не жатады?
Факультатив, семинар, саяхат, үй оқу жұмыстары.
2. Қай жауап оқыту принциптерінің анықтамасы бола алады?
Оқыту үрдісінің тиімділігін арттыруға қажетті ең негізгі
дидактикалық талаптар жүйесі;
3. Ынтымақтастық педагогикасының пайда болуына себеп болған:
Оқушылардың жалпы дамуының төмендігі;
4. Нұсқау, көрсету, машықтандыру, тапсырма қай әдістер тобына жатады?
Тәрбиеленушінің мінез - құлқындағы жағымды тәжірибені
қалыптастыру әдісіне
5. Педагогикалық ықпал жасау құралдарына нелер жатады?
Мұғалім, ата - ана, ересек адамдардың сөзі, өнегесі;
6. Тәрбие әдістері бойынша педагогикалық бақылау түрлерін көрсет?
Тікелей, ашық, жасырын, қысқа, ұзақ, мерзімді
7. Қиыншылық кездессе, бастаған ісін аяғына дейін орындамайтын бала (қандай) темпераменттің қай типіне жатады?
Сангвиник
8. Қ. Р.- ның 2002ж. «Баланың құқықтары» туралы Заңының І - Т І - бабында «Патронат» деген ұғымға қандай сипттама берілген?
Ата - ананың қамқорлығынсыз қалған баланы уәкілетті мемлекеттік
органмен баланы тәрбиелеуге алуға тілек білдірген адам жасасатын
шарт бойынша азаматтардың отбасына тәрбиелеуге берген кездегі
тәрбиешінің нысаны
9. Бүкіл өмір жолын мектеп ашуға, қазақ баласын оқуға тартуға, оқу құралдарын жазуға, дүние ғылымдарын үйретуге арнаған:
Ыбырай
10. Негізгі педагогикалық ұғымдарды атаңыз:
Тәрбие, білім беру, оқыту
11. Қ. Р. «Білім туралы» Заңының І - бабында «Білім беру қызметі» ұғымына қандай анықтама берілген?
Білім беру субъектілерінің мақсатты, педагогтік негізделген, дәйекті
өзара іс - қимылы барысында жеке адамды оқыту, дамыту және
тәрбиелеу міндеттері шешілетін процесс
12. Көрнекіліктердің түрлері:
Табиғи, заттық бейнелік, символикалық, кестелік, экранды -
динамикалық
13. Мұғалімнің проблеманы қоюы және өзінің оны шешудің жолдарын көрсетуі:
Проблемалық мазмұндау
14. Дидактикалық тест:
Оқу материалын игеру деңгейін анықтайтын стандартталған тапсырмалар жинағы
15. Қабылдау, пайымдау, қорыту, бектіу, тәжірибеде қолдану –
Білімді игеру процесінің кезеңдері
16. Профессор Ж. А. Қараевтың педагогикалық технологияға берген анықтамасын табыңыз:
Педагогикалық технология дегеніміз - әдістемелік жүйе мен сәйкес
дидактикалық үрдістер кешенінің тәжірибеде жүзеге асырылатын
жобасы.
17. Қ. Р - дағы «Баланың құқықтары туралы» Заңның 7 тарауында 2002ж. қандай мәселелер айтылған?
Бәрі де сәйкес келеді.
18. Құқықтық тәрбиенің формалары:
Құқықтық лекториялар, кинолекториялар, заңтану мектебі, білім беру клубтары
19. Білім беру мазмұнын анықтауға әсер ететін фактор:
Барлық жауаптар дұрыс.
20. Оқу - тәрбие жұмысын жүргізудің ерекше өнері:
Педагогикалық шеберлік
Педагогикадан тест дұрыс жауаптарымен. жүктеу