- 05 нау. 2024 00:36
- 240
Пысықтауыштың жасалу жолдары. Қасиетті Түркістан
Сабақтың тақырыбы: Қасиетті Түркістан
Сабақтың масаты:
Білімділік: Түркістан қаласы туралы жан - жақты мағлұмат беру, білімдерін кеңейту, жаңа сөздермен және пысықтауыштың жасалу жолдарынан алынған білімдерін жинақтау.
Дамутышылық: қазақ тілін үйренуге оқушыларға дұрыс бағыт - бағдар беру, өз ойларын еркін, әрі жүйелі түрде жеткізіп, шығармашылыққа балу.
Тәрбиелік: оқушыларды Отанын сүюге, тарихымызды сақтай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Пәнаралық байланыс: тарих, география, қазақ әдебиеті.
Сабақтын әділ - тәсілдері:, мәтінмен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: ҚР картасы, интерактивті тақта, компьютер, суреттер, кітаптар.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
• Балаларды сабаққа дайындау, (топқа бөлу)
• Сабақтың мақсатымен таныстыру.
− Балалар, әріптердің орналасу тәртібімен есімдеріңіздің алғашқы әрібімен реттесіп тұрайық.
Оқушыларды үш топқа бөлемін. Өткен тақырыптар бойынша қайталау жұмыстарын жүргіземіз.
II Ойын «Грамматикаға саяхат» сөзжұмбақты шешу.
1. Өздігінен сөйлем құрай алмайтын, тек сөйлемдегі ойды толықтырып тұратын мүше. (Тұрлаусыз)
2. Пысықтауыш болатын сөз табы. (Үстеу)
3. Сөйлем құрауға негізболатын мүше. (Тұрлаулы)
4. Іс – әрекеттің болу орнын, мекенін білдіретін пысықтауыш? (Мекен)
5. Сын – қимыл пысықтауыш сұрағы. (Қайтіп?)
6. Неге?, не үшін?, неліктен? сұрақтарына жауап беретін пысықтауыштың түрі. (Себеп – салдар)
7. Ол әдейі келді. Сөйлемде пысықтауыштың қандай түрі келтірілген? (Мақсат)
8. Пысықтауыш құрылысына қарай қалай бөлінеді? (Дара, күрделі)
9. Пысықтауыш несіне қарай беске бөлінеді? (Мағынасына)
III Жаңа сабақ
Түркістан сөзі шықты. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Қасиетті Түркістан. Түркістан сөзіне «Сөз одағы» жұмысын жүргізу. Түркістан туралы не білеміз? Ассоциация
I. Қызығушылық ояту
II. Мағынаны ашу. Инсерт белгісін қою V, +.
Мәтінмен жұмыс. Мәтінді балаларға таратып беремін. Белгілерін қояды: білемін, жаңа.
III. Рефлексия. Қойған белгілер бойынша жаңалықтарын қызыл белгімен жазу.
IV. Жаңа сөздерді оқу. Кейбір сөздерге синоним құрау. Сөз тіркестерін құрастыру.
V. Мәтін бойынша сұрақ құрастыру. Үш топ, үш абзац бойынша.
VI. 4. 41 Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын мәндес сөздермен түсіндір.
VII. 4. 45 мәтініне қашан?, қайда?, қалай?, қай кезде? Сұрақтарына жауап беретін мысал келтір.
VIII. 4. 46 өздерің тұратын жердегі тарихи орындар туралы әңгімеле.
VI Бекіту
Синквейн әдісі бойынша мәтіннен бір сөз алып, өлең құрастыру.
1. Кім?, Не? 1 сөз.
2. ~~ қандай? 2 сөз.
3. = = = не істейді? 3сөз.
4. Сөйлем.
5. Синоним.
VII Үйге тапсырма «Түркістан тарихи қала» шағын әңгіме құрастыру.
VIII Оқушыларды бағалау.
Сабақтың масаты:
Білімділік: Түркістан қаласы туралы жан - жақты мағлұмат беру, білімдерін кеңейту, жаңа сөздермен және пысықтауыштың жасалу жолдарынан алынған білімдерін жинақтау.
Дамутышылық: қазақ тілін үйренуге оқушыларға дұрыс бағыт - бағдар беру, өз ойларын еркін, әрі жүйелі түрде жеткізіп, шығармашылыққа балу.
Тәрбиелік: оқушыларды Отанын сүюге, тарихымызды сақтай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Пәнаралық байланыс: тарих, география, қазақ әдебиеті.
Сабақтын әділ - тәсілдері:, мәтінмен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: ҚР картасы, интерактивті тақта, компьютер, суреттер, кітаптар.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
• Балаларды сабаққа дайындау, (топқа бөлу)
• Сабақтың мақсатымен таныстыру.
− Балалар, әріптердің орналасу тәртібімен есімдеріңіздің алғашқы әрібімен реттесіп тұрайық.
Оқушыларды үш топқа бөлемін. Өткен тақырыптар бойынша қайталау жұмыстарын жүргіземіз.
II Ойын «Грамматикаға саяхат» сөзжұмбақты шешу.
1. Өздігінен сөйлем құрай алмайтын, тек сөйлемдегі ойды толықтырып тұратын мүше. (Тұрлаусыз)
2. Пысықтауыш болатын сөз табы. (Үстеу)
3. Сөйлем құрауға негізболатын мүше. (Тұрлаулы)
4. Іс – әрекеттің болу орнын, мекенін білдіретін пысықтауыш? (Мекен)
5. Сын – қимыл пысықтауыш сұрағы. (Қайтіп?)
6. Неге?, не үшін?, неліктен? сұрақтарына жауап беретін пысықтауыштың түрі. (Себеп – салдар)
7. Ол әдейі келді. Сөйлемде пысықтауыштың қандай түрі келтірілген? (Мақсат)
8. Пысықтауыш құрылысына қарай қалай бөлінеді? (Дара, күрделі)
9. Пысықтауыш несіне қарай беске бөлінеді? (Мағынасына)
III Жаңа сабақ
Түркістан сөзі шықты. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Қасиетті Түркістан. Түркістан сөзіне «Сөз одағы» жұмысын жүргізу. Түркістан туралы не білеміз? Ассоциация
I. Қызығушылық ояту
II. Мағынаны ашу. Инсерт белгісін қою V, +.
Мәтінмен жұмыс. Мәтінді балаларға таратып беремін. Белгілерін қояды: білемін, жаңа.
III. Рефлексия. Қойған белгілер бойынша жаңалықтарын қызыл белгімен жазу.
IV. Жаңа сөздерді оқу. Кейбір сөздерге синоним құрау. Сөз тіркестерін құрастыру.
V. Мәтін бойынша сұрақ құрастыру. Үш топ, үш абзац бойынша.
VI. 4. 41 Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын мәндес сөздермен түсіндір.
VII. 4. 45 мәтініне қашан?, қайда?, қалай?, қай кезде? Сұрақтарына жауап беретін мысал келтір.
VIII. 4. 46 өздерің тұратын жердегі тарихи орындар туралы әңгімеле.
VI Бекіту
Синквейн әдісі бойынша мәтіннен бір сөз алып, өлең құрастыру.
1. Кім?, Не? 1 сөз.
2. ~~ қандай? 2 сөз.
3. = = = не істейді? 3сөз.
4. Сөйлем.
5. Синоним.
VII Үйге тапсырма «Түркістан тарихи қала» шағын әңгіме құрастыру.
VIII Оқушыларды бағалау.