- 05 нау. 2024 02:59
- 184
Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар
Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар
Қазақстан тарихы 8 сынып
Сілтеме: Оқулық, электронды оқулық және интернет материалдары
Мақсаты:
- Оқушылардың Қазақстанда жүргізілген бұл реформалардың себептері, сипаты мен маңызын білулеріне, оның мақсаты Қазақстанды басқарудың саяси жүйесін өзгерту екендігін түсінулеріне, оның отарлық сипатын ашуларына жағдай жасау;
- Оқушылармен бірлескен жұмыс түрлерін ұйымдастыра отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтық жұмыс барысында диалогтік оқытуды пайдалана отыра, өз ойларын еркін айтуға, көшбасшылық қабілеттерін дамытуға, алған білімдерін кез - келген жағдайда пайдалануға ықпал жасау;
- Оқушылардың өзін - өзі бағалауын қолдану арқылы жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, білімді және іскер азамат етіп қалыптастыру. Сонымен қатар алған білімдерін әр түрлі топтық тапсырмалар арқылы бекіту, пысықтау. Топпен жұмыс істеуге дағдылану, өзгені тыңдай білуді үйрену.
Міндеттері: 1. Ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін байқау, бағалау;
2. Ойын еркін білдіруге, ашық пікір алмасуға, терең ойлауға және сыни тұрғыдан ойлауға баулу;
3. Шапшаңдыққа, өзгені тыңдай білуге, ынтымақтаса жұмыс істеуге үйрету;
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы тапсырмалар беріп, шығармашылық қабілеттерін таныту
Сабақтың түрі: Сындарлы оқыту
Көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар Тақырыптық слайд, интерактивті тақта, сандық фотоаппарат, постер, оқулықтар, дидактикалық материалдар және түрлі - түсті қағаздар.
Әдіс - тәсілдер: Диалогтік оқыту, АКТ - ны пайдалану, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, түсіну дәрежесін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жекелей, топтық жұмыс, Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау.
І. Ұйымдастырыу Сәлемдесу;
Түгендеу;
Тақырыптық карта арқылы 3 генерал - губернаторлыққа бөлу. Сыныпта сабақ бойы жағымды психологиялық ахуалдың болуын қамтамасыз ету. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу
Сабақтың эпиграфы: “Өзге емес, өзім айтам өз жайымды...” (Қасым Аманжолов)
«Қызығушылықты ояту»
Сатылап сұрақ қою әдісі. Тақырыптық сурет ұсынылады, ұсынылған суреттегі сұрақтарға жауап беру, диалог құру, қорғау
«Мағынаны ажырату»
Тақырыптық тірек сөздердің анықтамасымен жұмыс жасау
ІІ. Жаңа сабақ барысы
Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар. Сабақтың мақсатын оқушылардың өздеріне құрдыру. Тақырыптың 4 - 8 тақырыпшаларын талантты және дарынды балалардың бірі интерактивті тақтадан тақырыптық слайд арқылы түсіндіреді
Жалпы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін «Блум таксономиясы» бойынша сұрақтарға жауап беру
Білу. Қазақстанда реформа жүргізудің себептері мен басталуы.
Түсіну. Қазынагерлік жүйеде қандай өзгерістер болды?
Қолдану. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар бойынша әкімшілік - аумақтық бөлініс.
Талдау. ХІХ ғасырдағы реформалардың ерекшеліктерін анықтаңыздар.
Жинақтау. Суреттерді байланыстыра отырып, тақырыпты жүйелеңіздер,
Бағалау. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтаңыздар.
Тарих пәні мұғалімі: О.Ж.Жұмағалиев
Толық нұсқасын жүктеу
Қазақстан тарихы 8 сынып
Сілтеме: Оқулық, электронды оқулық және интернет материалдары
Мақсаты:
- Оқушылардың Қазақстанда жүргізілген бұл реформалардың себептері, сипаты мен маңызын білулеріне, оның мақсаты Қазақстанды басқарудың саяси жүйесін өзгерту екендігін түсінулеріне, оның отарлық сипатын ашуларына жағдай жасау;
- Оқушылармен бірлескен жұмыс түрлерін ұйымдастыра отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтық жұмыс барысында диалогтік оқытуды пайдалана отыра, өз ойларын еркін айтуға, көшбасшылық қабілеттерін дамытуға, алған білімдерін кез - келген жағдайда пайдалануға ықпал жасау;
- Оқушылардың өзін - өзі бағалауын қолдану арқылы жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, білімді және іскер азамат етіп қалыптастыру. Сонымен қатар алған білімдерін әр түрлі топтық тапсырмалар арқылы бекіту, пысықтау. Топпен жұмыс істеуге дағдылану, өзгені тыңдай білуді үйрену.
Міндеттері: 1. Ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін байқау, бағалау;
2. Ойын еркін білдіруге, ашық пікір алмасуға, терең ойлауға және сыни тұрғыдан ойлауға баулу;
3. Шапшаңдыққа, өзгені тыңдай білуге, ынтымақтаса жұмыс істеуге үйрету;
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы тапсырмалар беріп, шығармашылық қабілеттерін таныту
Сабақтың түрі: Сындарлы оқыту
Көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар Тақырыптық слайд, интерактивті тақта, сандық фотоаппарат, постер, оқулықтар, дидактикалық материалдар және түрлі - түсті қағаздар.
Әдіс - тәсілдер: Диалогтік оқыту, АКТ - ны пайдалану, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, түсіну дәрежесін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жекелей, топтық жұмыс, Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау.
І. Ұйымдастырыу Сәлемдесу;
Түгендеу;
Тақырыптық карта арқылы 3 генерал - губернаторлыққа бөлу. Сыныпта сабақ бойы жағымды психологиялық ахуалдың болуын қамтамасыз ету. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу
Сабақтың эпиграфы: “Өзге емес, өзім айтам өз жайымды...” (Қасым Аманжолов)
«Қызығушылықты ояту»
Сатылап сұрақ қою әдісі. Тақырыптық сурет ұсынылады, ұсынылған суреттегі сұрақтарға жауап беру, диалог құру, қорғау
«Мағынаны ажырату»
Тақырыптық тірек сөздердің анықтамасымен жұмыс жасау
ІІ. Жаңа сабақ барысы
Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар. Сабақтың мақсатын оқушылардың өздеріне құрдыру. Тақырыптың 4 - 8 тақырыпшаларын талантты және дарынды балалардың бірі интерактивті тақтадан тақырыптық слайд арқылы түсіндіреді
Жалпы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін «Блум таксономиясы» бойынша сұрақтарға жауап беру
Білу. Қазақстанда реформа жүргізудің себептері мен басталуы.
Түсіну. Қазынагерлік жүйеде қандай өзгерістер болды?
Қолдану. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар бойынша әкімшілік - аумақтық бөлініс.
Талдау. ХІХ ғасырдағы реформалардың ерекшеліктерін анықтаңыздар.
Жинақтау. Суреттерді байланыстыра отырып, тақырыпты жүйелеңіздер,
Бағалау. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтаңыздар.
Тарих пәні мұғалімі: О.Ж.Жұмағалиев
Толық нұсқасын жүктеу