Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 9 сынып
Сабақ тақырыбы: Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру дағдысын қалыптастыру
Сабақ мақсаттары:
- Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді білу;
- Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіре білу;
Жетістік
Критерийлері:
- Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді біледі;
- Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіре біледі;

Тілдік мақсаттар: Тригонометриялық өрнектерді жаза алады және айта алады;
Пәнге тән лексика мен терминология
Синус, косинус, тангенс, котангенс, алфа, бета, гамма;
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру дегеніміз......
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік ел» идеясының «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» кұндылығын назарға алып, өндірісте, күнделікті өмірде қолдана алатындай білім алады;
Пәнаралық байланыстар: Қазақ әдебиеті, тарих;
АКТ қолдану дағдылары: Видео проектор;
Бастапқы білім: Негізгі тригонометриялық тепе - теңдік, қос және жарты бұрыш формулалары, қосындыны көбейтіндіге, көбейтіндіні қосындыға түрлендіру формулалары;

Сабақтың басы 7 мин
І. Ұйымдастыру (3мин)
А) оқушылармен амандасу, түгендеу;
Ә) сабақ мақсатын таныстырып, бағалау туралы айту;
Б) сыныпты бір, екі, үшке санау арқылы жаңадан топтастыру;
Синустар Косинустар Тангенстер
Жаңа тұрпатты жаңғырудың ең басты шарты – сол ұлттық кодыңды сақтай білу.
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев

ІІ Үй тапсырмасын тексеру (4 мин)
Ашық сұрақтар қою арқылы өткенді қайталау:
Қазақтың ұлттық ойыны "Көкпар"
1) sin2à +cos2a =?
2) синуспен косинустың қатынасы нені береді?
3) Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру дегеніміз не?
4) 120 - санының 10 пайызы?
5) Бөлменің ені 4, ұзындығы 7 ауданы неге тең?
6) Қай кезде 2 санын 14 деп айтуға болады?
Әр топ оқушысы сұрақтарға жауап беріп қазандыққа салым салып отырады.
Ауызша мадақтау жүргізіледі.(жарайсың, керемет жауап бердің)
Сабақтың ортасы 25 мин
Ширату.
Топпен жұмыс.
Оқушылар асық ойынын ойнау арқылы есептерді алады.
Топтық тапсырма
Оқулықпен жұмыс
№493
Синустар 1; 4; 7
Косинустар 2; 5; 8
Тангенстер 3; 6; 9
Оқушылар алтын сақина ойынын ойнау арқылы есептерді тақтаға жазады.

Саралап оқыту. №495
Сабақтың соңы 7 мин
1) Кері байланыс:
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру дегеніміз не?
Қандай есептерде қолдануға болады?
Тригонометриялық функциялар және оларды түрлендіре білу өмірде қандай пайдасы болады деп ойлайсыңдар?
2) Бағалау:
Бағалау парақшасындағы ұпайларын қосып арифметикалық ортасын табады.

3) Рефлексия:
Стикерлерге бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып тақтаға іледі

«Үйге тапсырма
2. 1. 4 оқу

Мектеп: Бейнеу ауданы.«Сам орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Суймухамедов Тойгалы Нурадинович

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама