- 05 нау. 2024 03:42
- 226
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Ш. Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Сабақтың мақсаты: Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Сілтеме: Оқулық, слайдтар, әдістемелік құралдар
Оқыту нәтижесі: Еңбекті оқиды, мән - мазмұнын түсінеді, талдау арқылы тұжырым жасайды.
Негізгі идеялар: Шоқан - заманының жан - жақты білімдар ғалымы. Халық - бай мәдениетттің иесі.
Тапсырма көздері: 1 - тапсырма Ой қозғау. Тапсырма парақшалары.
2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау.
2 - тапсырма. Мәтінмен жұмыс. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 4 - модуль. АКТ. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау.
1 - топ Мәтінмен жұмыс. Жоңғария
2 - топ. Мәтінмен жұмыс. Аңыздар
3 - топ. Мәтінмен жұмыс. Манас
4 - топ. Мәтінмен жұмыс. Құндылықтар
3 - тапсырма. Талдау. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау. 7 - модуль. Көшбасшылық. 6 - модул. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
4 - тапсырма. Драмалық қойылым. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау.
5 - тапсырма. Деректі фильм жасау. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау
Кейінгі тапсырма. Мазмұнын оқу.
Бағалау: Оқуды бағалау, топты бағалау, ОүБ, кері байланыс.
Рефлексия Сұрақ - жауап.
Ұйымдастыру. Сыныппен байланыс орнату. Амандасу.
- Сәлеметсіз бе, балалар
- Сәлеметсіз бе?
.........................................
- Қазақ халқында “Алынбайтын асу жоқ” – деген сөз бар, бәріңізге бүгінгі сабаққа сәттілік тілеймін.
Топқа бөлу.
№1 топ.
№2 топ.
№3 топ.
№4 топ.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Өткен тақырыпқа шолу.
- Өткен сабақта қандай тақырыпты сөз еттік?...
«Ыстықкөл күнделігі». Үйге тапсырманы балалар бір - біріне айтады, өздерін - өздері бағалайды
Шоқанның «Ыстықкөл күнделігі» туралы тест беріп, орындатып, өздеріне тексертіп бағалайды
Тест орындайды, өздерін бағалайды.
Тұсаукесер. Сабақ тақырыбын ашу.
- Сұрақ. Жоңғария туралы не білесіз?
- Жоңғария........
Қызығушылығын ояту. Қ. Мырзаәлі «Шоқанға»
Ескіліктің қалмаған есігінде,
Бір ғаламат қуат бар есіміңде,
Уақыт сені тұрса да алыстатып,
Ең жақын жан өзіңсің осы күнге....
Логикалық ойлауға жетелеу.
Қытай халқында «Қашан да түсіністік жасасың» деген аталы сөз бар
- Бұдан не түсінесіз?
- Бір - бірін жақынырақ білу.
- Өзара түсінісе жүру
- Түсінісу арқылы ұту.
Жаңаөзен қаласы,
№18 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ақмаржан Сексенқызы Бақытова
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері». жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ш. Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Сабақтың мақсаты: Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Сілтеме: Оқулық, слайдтар, әдістемелік құралдар
Оқыту нәтижесі: Еңбекті оқиды, мән - мазмұнын түсінеді, талдау арқылы тұжырым жасайды.
Негізгі идеялар: Шоқан - заманының жан - жақты білімдар ғалымы. Халық - бай мәдениетттің иесі.
Тапсырма көздері: 1 - тапсырма Ой қозғау. Тапсырма парақшалары.
2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау.
2 - тапсырма. Мәтінмен жұмыс. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 4 - модуль. АКТ. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау.
1 - топ Мәтінмен жұмыс. Жоңғария
2 - топ. Мәтінмен жұмыс. Аңыздар
3 - топ. Мәтінмен жұмыс. Манас
4 - топ. Мәтінмен жұмыс. Құндылықтар
3 - тапсырма. Талдау. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау. 7 - модуль. Көшбасшылық. 6 - модул. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
4 - тапсырма. Драмалық қойылым. 1 - модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 5 - модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау.
5 - тапсырма. Деректі фильм жасау. 2 - модуль. Сыни тұрғыдан ойлау
Кейінгі тапсырма. Мазмұнын оқу.
Бағалау: Оқуды бағалау, топты бағалау, ОүБ, кері байланыс.
Рефлексия Сұрақ - жауап.
Ұйымдастыру. Сыныппен байланыс орнату. Амандасу.
- Сәлеметсіз бе, балалар
- Сәлеметсіз бе?
.........................................
- Қазақ халқында “Алынбайтын асу жоқ” – деген сөз бар, бәріңізге бүгінгі сабаққа сәттілік тілеймін.
Топқа бөлу.
№1 топ.
№2 топ.
№3 топ.
№4 топ.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Өткен тақырыпқа шолу.
- Өткен сабақта қандай тақырыпты сөз еттік?...
«Ыстықкөл күнделігі». Үйге тапсырманы балалар бір - біріне айтады, өздерін - өздері бағалайды
Шоқанның «Ыстықкөл күнделігі» туралы тест беріп, орындатып, өздеріне тексертіп бағалайды
Тест орындайды, өздерін бағалайды.
Тұсаукесер. Сабақ тақырыбын ашу.
- Сұрақ. Жоңғария туралы не білесіз?
- Жоңғария........
Қызығушылығын ояту. Қ. Мырзаәлі «Шоқанға»
Ескіліктің қалмаған есігінде,
Бір ғаламат қуат бар есіміңде,
Уақыт сені тұрса да алыстатып,
Ең жақын жан өзіңсің осы күнге....
Логикалық ойлауға жетелеу.
Қытай халқында «Қашан да түсіністік жасасың» деген аталы сөз бар
- Бұдан не түсінесіз?
- Бір - бірін жақынырақ білу.
- Өзара түсінісе жүру
- Түсінісу арқылы ұту.
Жаңаөзен қаласы,
№18 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ақмаржан Сексенқызы Бақытова
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері». жүктеу