- 05 нау. 2024 02:24
- 237
Сөз құрамы
Астана қаласы,
№ 64 мектеп - лицейінің
бастауыш сынып мұғалімі
Каирова Гульмира Мейрамбековна
Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Сөз құрамы
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар: 1. Білімділік: оқушылардың білімін одан әрі дамыту, тереңдету, ізденгіштігін арттыра отырып, ой - өрісін кеңейту, тіл байлығын молайту, ауызша жазбаша сөйлеу мәдениетін, сауаттылығын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту.
2. Тәрбиелік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттер дарыту, ізгілікке, ынтымаққа халықтық педагогика негіздеріне баулу, өзара сыйластық, достыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: танымдық, тіл дамыту
Сабақтың әдіс - тәсілі: іздендіру, салыстыру, проблема қоя іздендіру, диалогты ойын түрлері, сөз құрастыру, СТО
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, таблицалар.
Топқа бөлу
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы
Әрбір адам – досым, сыныптасым,
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.
Қызығушылықты ояту Ережемен жұмыс
Қазақ тілінің сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады. Мысалы: жұмыс – шы - лар
Сөз құрамы: түбір + жұрнақ + жалғау
Сөздің бөлшектенбейтін бөлігі негізгі түбір деп аталады. Мысалы: көмек, т. б.
Негізгі түбірге сөз тудырушы жұрнақ жалғанса, ол туынды түбір деп аталады. Мысалы: көмек +ші, т. б.
Мағынаны тану
Жаңа сабақ
1 - жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жаз.
2 - жаттығу Берілген сөздерге - пан,- шақ,- ша,- тай жұрнақтарының тиістісін жалғап жаз.
3 - жаттығу
Ребусты шеш.
4 - жаттығу
Өлеңді көшіріп жазыңдар.
№ 64 мектеп - лицейінің
бастауыш сынып мұғалімі
Каирова Гульмира Мейрамбековна
Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Сөз құрамы
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар: 1. Білімділік: оқушылардың білімін одан әрі дамыту, тереңдету, ізденгіштігін арттыра отырып, ой - өрісін кеңейту, тіл байлығын молайту, ауызша жазбаша сөйлеу мәдениетін, сауаттылығын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту.
2. Тәрбиелік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттер дарыту, ізгілікке, ынтымаққа халықтық педагогика негіздеріне баулу, өзара сыйластық, достыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: танымдық, тіл дамыту
Сабақтың әдіс - тәсілі: іздендіру, салыстыру, проблема қоя іздендіру, диалогты ойын түрлері, сөз құрастыру, СТО
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, таблицалар.
Топқа бөлу
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы
Әрбір адам – досым, сыныптасым,
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.
Қызығушылықты ояту Ережемен жұмыс
Қазақ тілінің сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады. Мысалы: жұмыс – шы - лар
Сөз құрамы: түбір + жұрнақ + жалғау
Сөздің бөлшектенбейтін бөлігі негізгі түбір деп аталады. Мысалы: көмек, т. б.
Негізгі түбірге сөз тудырушы жұрнақ жалғанса, ол туынды түбір деп аталады. Мысалы: көмек +ші, т. б.
Мағынаны тану
Жаңа сабақ
1 - жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жаз.
2 - жаттығу Берілген сөздерге - пан,- шақ,- ша,- тай жұрнақтарының тиістісін жалғап жаз.
3 - жаттығу
Ребусты шеш.
4 - жаттығу
Өлеңді көшіріп жазыңдар.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.