Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 сағат бұрын)
Сүт қалай ұйықтайды?
Сабақтың мақсаты:
А) мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ұғындыру.
Ә) ертедегі сүт ұйып қалыпты, сүт іріп қапты, айран ашыпты, айран бақырыпты т. б сөз тіркестерін пайдаланып оқушылардың байланыстыра сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Б) ұлттық тағам түрлерін айтып, асты қадірлей білуге, дұрыс тамақтануға үйрету.
В) оқушылардың ой - өрістерін дамыта отырып, өздіктерінен қорытынды жасай білуге төселдіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Көрнекілігі: О. Әубәкіровтің суреті, мақал, тыйым сөз, Ой толғаныс.
Әдістері: Сұрақ - жауап, әңгіме.

Сабақтың барысы:
І - Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топқа бөлу.
ІІ - Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге Ш. Смаханұлының «Тәкаппар» мысалын дұрыс түсініп, мәнерлеп оқып келуге тапсырылған.
Оқушыларға қойылатын сұрақтар.
- Ш. Смаханұлы кім? Оның қандай шығармасымен таныстық.
- Мысалдың басқа көркем шығармадан қандай айырмашылығы бар?
- Мысал неліктен «Тәкаппар» деп аталған бөліктерге бөлуге болады?
1. Балықтың мақтануы.
2. Балықтың құрықта тап болуы.
3. Өкініш.
- Балықтың өкініш білдіретін шумағын тап. (Оқулықтан оқытамын)
Ой толғаныс.
Не? Балық.
Қандай? Мақтаншақ, тәкаппар.
Нені? Теңізін жамандады.
Не істеді? Өкінді.

ІV. Ойлы сөз: Мақтаншақ - жаман әдет. Мақтаншақтан басқа тағы да қандай жаман әдеттің бірі - ұйқышылдық екенін «Сүт қалай ұйықтады» ертегісінің өлең түрінде жазылғандығын айтып өтемін.
V. «Ұйқы деген дұшпан бар»
Тұла бойды талдырар.
Жолдан, істен қалдырар. Деген мақалды талдаумен қатар. «Кісіге қарап есінеме есіней қалсаң, аузыңды қолыңмен қалқала» деген әдеп ережелеріне тоқталу.

VІ Оқулықпен жұмыс.
- мысалды оқимын.
- ертегі бойынша сүттің әрекетіне тоқталамын
- ертегі баланысты мақалды табу. (сүзбе ірімшік құрт)
(жерге төгілген құрт) ұйқы деген дұшпан бар.

VІІ. Сабақты бекіту.
VІІІ. Үйге тапсырма.
1. Ертегіні мәнерлеп оқып келу.
2. Сұрақтарға мадақтау. жауап беру.
3. Сүттен әзірленетін тағамдар атын жазып келу.
ІХ. Оқушыларды

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама