- 05 нау. 2024 02:06
- 172
Теңіздер мен көлдер
Жаратылыстану 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Теңіздер мен көлдер
Мақсаты: а) Білімділік: Теңіздер мен көлдер туралы білім – білік дағдыларын қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке және экологиялық білімділікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылық; Оқушылардың өзіндік – ізденіс, шығармашылық жұмыстарын дамыту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Білім – білікті және дағды қалыптастыру.
Сабақтың формасы: Ұжымдық
Пайдаланылатын пед. технологиялар, әдіс - тәсілдер, АТ: Тест, тірек – сызба арқылы ауызша баяндау, түсіндіру.
Пайдаланылатын құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Глобус, дүниежүзі физикалық картасы, атлас, кескін карта.
Пәнаралық байланыс: Астрономия, информатика
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушыларды түгендеу;
ә) Оқушылар назарын білім алуға бағыттау;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Өткен тақырып бойынша тест тапсырмасы арқылы.
1. Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері қандай шамадан аз болуы керек?
А) 10 грамнан;
В) 1 грамнан;
С) 35 грамнан;
Д) 5 грамнан.
2. Емдік сулардың шығып жатқан жерлерін не деп атайды?
А) Арасан;
В) Тұзды су;
С) Дәрілік су;
Д) Сұйық су.
3. Мұхит пен теңіздің 1 литр суының құрамында қанша тұз болады?
А) 15 грамм;
В) 45 грамм;
С) 55 грамм;
Д) 35 грамм.
4. Су қатты күйге енгенде көлемі қалай өзгереді?
А) Кішірейеді;
В) Ұлғаяды; С) Өз қалпы сақталады;
Д) Өзгермейді.
5. Суды жоғары температурада қыздырғанда қандай күйге енеді?
А) Сұйық;
В) Қатты;
С) Жылы;
Д) Газды.
6. Атлант пен Үнді мұхитына қарағанда Тынық мұхит суының температура айырмасы қандай?
А) 20С жоғары;
В) 10С төмен;
С) 50С төмен;
Д) Мұхит сулары бірдей температурада.
7. Дүниежүзілік балық аулаудың 40% - ы қай мұхитқа тиесілі?
А) Тынық мұхит;
В) Атлант мұхиты;
С) Солтүстік мұзды мұхит;
Д) Үнді мұхиты.
8. Ауданы жағынан ең кіші мұхит?
А) Тынық мұхит;
В) Атлант мұхиты;
С) Солтүстік мұзды мұхиты;
Д) Үнді мұхиты.
Сабақ тақырыбы: Теңіздер мен көлдер
Мақсаты: а) Білімділік: Теңіздер мен көлдер туралы білім – білік дағдыларын қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке және экологиялық білімділікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылық; Оқушылардың өзіндік – ізденіс, шығармашылық жұмыстарын дамыту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Білім – білікті және дағды қалыптастыру.
Сабақтың формасы: Ұжымдық
Пайдаланылатын пед. технологиялар, әдіс - тәсілдер, АТ: Тест, тірек – сызба арқылы ауызша баяндау, түсіндіру.
Пайдаланылатын құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Глобус, дүниежүзі физикалық картасы, атлас, кескін карта.
Пәнаралық байланыс: Астрономия, информатика
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушыларды түгендеу;
ә) Оқушылар назарын білім алуға бағыттау;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Өткен тақырып бойынша тест тапсырмасы арқылы.
1. Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері қандай шамадан аз болуы керек?
А) 10 грамнан;
В) 1 грамнан;
С) 35 грамнан;
Д) 5 грамнан.
2. Емдік сулардың шығып жатқан жерлерін не деп атайды?
А) Арасан;
В) Тұзды су;
С) Дәрілік су;
Д) Сұйық су.
3. Мұхит пен теңіздің 1 литр суының құрамында қанша тұз болады?
А) 15 грамм;
В) 45 грамм;
С) 55 грамм;
Д) 35 грамм.
4. Су қатты күйге енгенде көлемі қалай өзгереді?
А) Кішірейеді;
В) Ұлғаяды; С) Өз қалпы сақталады;
Д) Өзгермейді.
5. Суды жоғары температурада қыздырғанда қандай күйге енеді?
А) Сұйық;
В) Қатты;
С) Жылы;
Д) Газды.
6. Атлант пен Үнді мұхитына қарағанда Тынық мұхит суының температура айырмасы қандай?
А) 20С жоғары;
В) 10С төмен;
С) 50С төмен;
Д) Мұхит сулары бірдей температурада.
7. Дүниежүзілік балық аулаудың 40% - ы қай мұхитқа тиесілі?
А) Тынық мұхит;
В) Атлант мұхиты;
С) Солтүстік мұзды мұхит;
Д) Үнді мұхиты.
8. Ауданы жағынан ең кіші мұхит?
А) Тынық мұхит;
В) Атлант мұхиты;
С) Солтүстік мұзды мұхиты;
Д) Үнді мұхиты.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.