- 05 нау. 2024 03:40
- 166
Балалар шығармашылық орталығында мұғалім - ұйымдастырушы қызметі
Балалар шығармашылық орталығында мұғалім - ұйымдастырушы қызметі
Қазіргі заманғы қосымша білім беру жүйесі мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін үнемі көтеруді, атап айтқанда оқушылардың әртүрлі білім беру іс - шараларын ұйымдастыруға дайындығын ынталандырады.
Қосымша білім беру жүйесіндегі негізгі тұлғалардың бірі болып табылатын мұғалім - ұйымдастырушы қызметінің мазмұны, нысандары, технологиялары, әдістерін және шешілетін мәселелер бойынша ұйымдық тұрғыдан әртүрлі және күрделі болып табылады.
Оқытушы - ұйымдастырушы қызметінің негізгі бағыты білім беру және дамыту іс - шараларын жүргізу, түрлі бос уақытты өткізу, пәндермен өзара әрекеттесу: балалар шығармашылық ұжымдары, ата - аналармен, әкімшілік қызметкерлері, әлеуметтік серіктестер және т. б.
Балалар шығармашылық ұжымындағы мұғалім - ұйымдастырушы қызметінің ерекшелігі оның атқарған жұмыстары мен атқаратын қызметтерінің әр түрлі бағыттарынан тұрады.
Оқытушы - ұйымдастырушы қызметінің ерекшеліктері мен ерекшелігі ол жұмыс істейтін ұжымның қызметіне байланысты. Ол әртүрлі функцияларды орындау үшін жеткілікті құзыреттілікке ие болуы керек: әдіснама, жаппай жұмысын ұйымдастырушы, қосымша білім берудің мұғалімі - оның құзыретінің шекаралары кең.
Ұйымдастырушының әртүрлі компетенцияларын тұтас көру, қарау және талдау оның қызметін негізгі бағыттары мен компоненттері ретінде атқаратын функцияларды саралау арқылы мүмкін болады.
Сондықтан, жобаның мазмұны мұғалім - ұйымдастырушының функцияларының олардың тұтастығы, жүйелік және өзара байланысты болуы туралы ақпаратты ашу болып табылады.
Ұйымдастыру және басқару функциясы - мұғалім - ұйымдастырушының қызметінде жетекші рөл атқарады. Жұмыстың бұл бағыты: мақсаттар, міндеттер қою, жоспарлау, командалық білім беру қызметін енгізу және талдау. Бұл саланың қалыңдығы - ұйымдық және тәрбиелік жұмыстарды жүргізу жолдарын жобалау.
Гуманистік функция - мұғалім - ұйымдастырушының позициясына және жетекші бағытына жауап береді. Ол негізделеді: тәрбие жұмысын жүргізу, салауатты өмір салтын насихаттау, сондай - ақ топ пен түрлі ұйымдар арасындағы әлеуметтік өзара іс - қимылды жүзеге асыру.
Оқу функциясы: студенттердің жеке қалыптасуына мақсатты педагогикалық әсер етеді; білім беру қызметінде тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін жағдай жасау; оқушыларды рухани, моральдық және мәдени құндылықтармен таныстыру; қоршаған ортаның білім беру әлеуетін толық пайдалану; әлеуетті, шығармашылық қабілеттерін, мүсінін, балалардың талантын жүзеге асыру; өздерінің ұмтылыстарын қанағаттандыру, тәуелсіз қызметке деген қажеттіліктер, рефлексия, сондай - ақ өзін - өзі тәрбиелеуге ынталандыру.
Технологиялық және әдістемелік жұмыс мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетуді қамтиды. Осы функцияға сәйкес мұғалім - ұйымдастырушы ұжымның оқытушыларының кәсіби деңгейін жоғарылату туралы қамқорлық жасауға және оларға консультативтік көмек көрсетуге тиіс.
Қазіргі заманғы қосымша білім беру жүйесі мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін үнемі көтеруді, атап айтқанда оқушылардың әртүрлі білім беру іс - шараларын ұйымдастыруға дайындығын ынталандырады.
Қосымша білім беру жүйесіндегі негізгі тұлғалардың бірі болып табылатын мұғалім - ұйымдастырушы қызметінің мазмұны, нысандары, технологиялары, әдістерін және шешілетін мәселелер бойынша ұйымдық тұрғыдан әртүрлі және күрделі болып табылады.
Оқытушы - ұйымдастырушы қызметінің негізгі бағыты білім беру және дамыту іс - шараларын жүргізу, түрлі бос уақытты өткізу, пәндермен өзара әрекеттесу: балалар шығармашылық ұжымдары, ата - аналармен, әкімшілік қызметкерлері, әлеуметтік серіктестер және т. б.
Балалар шығармашылық ұжымындағы мұғалім - ұйымдастырушы қызметінің ерекшелігі оның атқарған жұмыстары мен атқаратын қызметтерінің әр түрлі бағыттарынан тұрады.
Оқытушы - ұйымдастырушы қызметінің ерекшеліктері мен ерекшелігі ол жұмыс істейтін ұжымның қызметіне байланысты. Ол әртүрлі функцияларды орындау үшін жеткілікті құзыреттілікке ие болуы керек: әдіснама, жаппай жұмысын ұйымдастырушы, қосымша білім берудің мұғалімі - оның құзыретінің шекаралары кең.
Ұйымдастырушының әртүрлі компетенцияларын тұтас көру, қарау және талдау оның қызметін негізгі бағыттары мен компоненттері ретінде атқаратын функцияларды саралау арқылы мүмкін болады.
Сондықтан, жобаның мазмұны мұғалім - ұйымдастырушының функцияларының олардың тұтастығы, жүйелік және өзара байланысты болуы туралы ақпаратты ашу болып табылады.
Ұйымдастыру және басқару функциясы - мұғалім - ұйымдастырушының қызметінде жетекші рөл атқарады. Жұмыстың бұл бағыты: мақсаттар, міндеттер қою, жоспарлау, командалық білім беру қызметін енгізу және талдау. Бұл саланың қалыңдығы - ұйымдық және тәрбиелік жұмыстарды жүргізу жолдарын жобалау.
Гуманистік функция - мұғалім - ұйымдастырушының позициясына және жетекші бағытына жауап береді. Ол негізделеді: тәрбие жұмысын жүргізу, салауатты өмір салтын насихаттау, сондай - ақ топ пен түрлі ұйымдар арасындағы әлеуметтік өзара іс - қимылды жүзеге асыру.
Оқу функциясы: студенттердің жеке қалыптасуына мақсатты педагогикалық әсер етеді; білім беру қызметінде тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін жағдай жасау; оқушыларды рухани, моральдық және мәдени құндылықтармен таныстыру; қоршаған ортаның білім беру әлеуетін толық пайдалану; әлеуетті, шығармашылық қабілеттерін, мүсінін, балалардың талантын жүзеге асыру; өздерінің ұмтылыстарын қанағаттандыру, тәуелсіз қызметке деген қажеттіліктер, рефлексия, сондай - ақ өзін - өзі тәрбиелеуге ынталандыру.
Технологиялық және әдістемелік жұмыс мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетуді қамтиды. Осы функцияға сәйкес мұғалім - ұйымдастырушы ұжымның оқытушыларының кәсіби деңгейін жоғарылату туралы қамқорлық жасауға және оларға консультативтік көмек көрсетуге тиіс.