Жартылай өткiзгiштердегi электр тогы. Жартылай өткізгішті құралдар
№ 28 сабақ жоспары
Сабақтың барысы
Сабақтың тақырыбы | Жартылай өткiзгiштердегi электр тогы. Жартылай өткізгішті құралдар | |
Курс, топ | 1 курс, | |
Модульдің атауы/пән | Физика | |
Оқытушы | ||
Мерзімі | ||
Сабақтың типі | Аралас | |
Сабақтың оқу мақсаттары | жартылай өткізгіштердегі электр тогын сипаттау және жартылай өткізгішті құралдардың қолданылуын түсіндіру; | |
Сабақ мақсаттары |
| |
Бағалау критерийлері | Кейбір химиялық элементтердің жартылай өткізгіштік қасиетін түсіндіре алады; n-типті және p-типті жартылай өткізгіштерді алу жолдарын біледі; Термисторлардың, фоторезисторлардың қолданылуын түсінеді, сипаттй алады; Кедергінің температураға тәуелділігін талдап, кесте құра алады. | |
Оқу-әдістемелік, техникалық жабдықтау, анықтамалық әдебиет | Студенттер интернетте ақпаратты табу үшін жұмыс істейді | |
Пәнаралық байланыстар |
|
Жоспарланған мерзімдер | Жоспарланған әрекеттер | Ресурстар | ||||||||||||||||||||
| Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін айқындау.
Әдіс-тәсіл: Интербелсенді тақтада ұсынылған презентацияны қолданып мұғалім оқушылармен бірге оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талдайды және де оқушылар «Болжам» әдісінің негізінде сабақ соңындағы жетістіктері туралы болжам жасап, пікір білдіреді. Жұмыс түрі: Жеке жұмыс. | |||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы . | Жаңа тақырыпты меңгеру. Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл» әдісі, Сұрақтар: 1) Қандай денелер өткізгіш деп аталады? 2) Сұйық металлдарда өткізгіштіктің қай түрі орын алады? Электролит ерітінділерінде (тұздар, қышқылдар және негіздер) электр өрісінің әсерінен қарама-қарсы бағытта қозғалатын оң және теріс иондар арқылы электр заряды тасымалданады. Талдау және зерттеу ұйымдастыру мақсатында диалогтық оқыту әдісі қолданылады. Мұғалім презентация көмегімен келесі мәселелер төңірегінде оқушылар арасында сұхбат ұйымдастырады: электролиттік диссоциация, диссоциация дәрежесі, рекомбинация, электролиттер, Фарадей заңы. Жұмыс түрі: сынып көлемінде. Бағалау: мұғалім комментарийі, кері байланысы. Жаһандық азаматтық: адамзат игілігі үшін электролиз процесінің өндірісте қолданылуына талдау жасау | |||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | ІІІ. Жаңа білімді игеру Жаңа білімді игеру мақсатында «Билимленд» сайтынан бірнеше бейне көрініс көрсетіледі. Сосын оқушыларға қабілетіне қарай екі түрлі тапсырма беріледі.
IV. Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту мақсатында мұғалімнің қолдауымен «Қосымша 2» көрсетілген тапсырмаларды орындайды. V. Қалыптастырушы бағалау Жаңа білімді бағалау мақсатында «Қосымша 3»-те көрсетілген қалыптастырушы бағалау жұмысы жүргізіледі | Презентация | ||||||||||||||||||||
Бекіту 10 минут | Есептер шығару. «Фарадей заңы»
| |||||||||||||||||||||
Сабақтың аяқталуы |
| |||||||||||||||||||||
Конспект жазу Үйге тапсырма 1. §оқып, түсінік айту 2. Өмірден мысал ойлап, түсіндіру Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. | 10 сыныпқа арналған физика оқулығы (Жаратылыстану –математика бағыты) Б.Кронгарт, В.Кем, Н. Қойшыбаев |