- 05 нау. 2024 02:37
- 166
Көбейту және бөлу амалдары
Бастауыш сынып мұғалімі: Салыкбаева Маржан Нұржанқызы
Математика 2 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдары
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлу амалдары туралы, осы амалдардың мәнін ашатын есептер туралы білімдерін жинақтау және жүйелендіру.
Сабақтың міндеті: Көбейту кестесін біледі;
Бөлу амалын біледі;
Логикалық тапсырмаларды шығара алады;
ойларын салыстырады, толық жеткізе алады;
Күтілетін нәтиже: Тақырып ұғымын аша біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: жетелеу сұрақтары, семантикалық карта, ой қозғау, кубизм, үш қадамды сұхбат.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бағалау парақшалары,
Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері),
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), топтық (ТБ), кері байланыс.
Деректер: тақта, стикерлер, бағалау парақтары.
Ұйымдастыру кезең: Сәлемдеседі
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
Топқа бөлу
(берілген өрнек мәнін табу арқылы)
1 - топ 12
2 - топ 2
3 - топ 10
4 - топ 5
Үй тапсырмасы қорытылады.«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ - жауап ұйымдастырылады. «Сен маған, мен саған» әдісі бойынша. «Келісемін, келіспеймін» сөздерін пайдаланады.
1 тапсырма. Жеке жұмыс. Тақтаға орындалады.
3х2 =6 ---------- 5х4= 20 ------- 8х3=24
10: 5= 2 -------- 18: 9= 2 ------ 15: 3=5
2 - тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
4+4+4+4 = 16
4х4 =16
50+50+50= 150
50х3=150
34+4+5+34=78
3 - Тапсырма Топтық жұмыс.
Бұл тапсырма портерге сурет салады және есептер шығарылады.
3 қораптың әрқайсысының ішінде 4 фломастерден бар. Барлығы қанша фломастер?
Ш: 3х4=12
Ж: барлығы 12 фломастер бар.
4 тапсырма « Кубизм» әдісін пайдаланып көбейту кестесін еске түсіру.
Сандар жазылған кубиктер таратылады, оны лақтырғанда өзіне қараған санның көбейту кестесін айтады, бөлумен байланыстырады.
2х3 =6
6: 3 = 2
4х3 =12
12: 3=4
5 - тапсырма «Үш қадам сұхбат»әдісі.
Баған түрінде есепте және дұрыстығын тексеру.
1 бала баған түрінде жазады, 1бала мәнін табады, 1 бала шығарылу жолын түсіндіреді.
Логикалы тапсырма.
1. Бир себетте 6 алма бар. 2себетте неше алма бар?
2. Бір торда 2 тотықұс бар. Бес торда неше тотықұс бар?
3. Үш оқушыға тең үлестіріп беру үшін неше дәптер болу керек?
6 - тапсырма. Есептің шартын құру
Ш: Қатысты - 86а
Домбыра тартты - 9а
Ән айтты – 47а
С: Биледі неше адам?
Ш: 86 - 9 = 77 77 - 47 = 30
Ж: 30 адам биледі.
Өздеріне тиісті сандардың көбейту кестесін орындайды.
Жеке жұмыс
Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.
Сергіту сәті «Он саусақ» Қимылдарын қайталап орындайды.
Ойын ойнату. «Әмиянға ақша салу»
Әр әмиянға 20 теңгеден ақша бөліп салу қажет. Тақтаға 2 оқушы шығады. Әмиянға ақшаларды теңдей бөліп салу қажет.
Үйге тапсырма:
Семантикалық картамен жұмыс.
183 - беттегі 6 - тапсырманы орындау. Семантикалық картаны толтыру
Бағалау: Бағалау шкаласы бойынша ұпай сандарын санап, бағалайды.
Бағалау шкаласы: 10 – 8 ұпай - “5”
7 - 5 ұпай - “4”
4 – 3 ұпай - “3" Ең жоғары ұпай алған оқушылар мадақталады.
Рефлексия
Математика 2 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдары
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлу амалдары туралы, осы амалдардың мәнін ашатын есептер туралы білімдерін жинақтау және жүйелендіру.
Сабақтың міндеті: Көбейту кестесін біледі;
Бөлу амалын біледі;
Логикалық тапсырмаларды шығара алады;
ойларын салыстырады, толық жеткізе алады;
Күтілетін нәтиже: Тақырып ұғымын аша біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: жетелеу сұрақтары, семантикалық карта, ой қозғау, кубизм, үш қадамды сұхбат.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бағалау парақшалары,
Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері),
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), топтық (ТБ), кері байланыс.
Деректер: тақта, стикерлер, бағалау парақтары.
Ұйымдастыру кезең: Сәлемдеседі
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
Топқа бөлу
(берілген өрнек мәнін табу арқылы)
1 - топ 12
2 - топ 2
3 - топ 10
4 - топ 5
Үй тапсырмасы қорытылады.«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ - жауап ұйымдастырылады. «Сен маған, мен саған» әдісі бойынша. «Келісемін, келіспеймін» сөздерін пайдаланады.
1 тапсырма. Жеке жұмыс. Тақтаға орындалады.
3х2 =6 ---------- 5х4= 20 ------- 8х3=24
10: 5= 2 -------- 18: 9= 2 ------ 15: 3=5
2 - тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
4+4+4+4 = 16
4х4 =16
50+50+50= 150
50х3=150
34+4+5+34=78
3 - Тапсырма Топтық жұмыс.
Бұл тапсырма портерге сурет салады және есептер шығарылады.
3 қораптың әрқайсысының ішінде 4 фломастерден бар. Барлығы қанша фломастер?
Ш: 3х4=12
Ж: барлығы 12 фломастер бар.
4 тапсырма « Кубизм» әдісін пайдаланып көбейту кестесін еске түсіру.
Сандар жазылған кубиктер таратылады, оны лақтырғанда өзіне қараған санның көбейту кестесін айтады, бөлумен байланыстырады.
2х3 =6
6: 3 = 2
4х3 =12
12: 3=4
5 - тапсырма «Үш қадам сұхбат»әдісі.
Баған түрінде есепте және дұрыстығын тексеру.
1 бала баған түрінде жазады, 1бала мәнін табады, 1 бала шығарылу жолын түсіндіреді.
Логикалы тапсырма.
1. Бир себетте 6 алма бар. 2себетте неше алма бар?
2. Бір торда 2 тотықұс бар. Бес торда неше тотықұс бар?
3. Үш оқушыға тең үлестіріп беру үшін неше дәптер болу керек?
6 - тапсырма. Есептің шартын құру
Ш: Қатысты - 86а
Домбыра тартты - 9а
Ән айтты – 47а
С: Биледі неше адам?
Ш: 86 - 9 = 77 77 - 47 = 30
Ж: 30 адам биледі.
Өздеріне тиісті сандардың көбейту кестесін орындайды.
Жеке жұмыс
Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.
Сергіту сәті «Он саусақ» Қимылдарын қайталап орындайды.
Ойын ойнату. «Әмиянға ақша салу»
Әр әмиянға 20 теңгеден ақша бөліп салу қажет. Тақтаға 2 оқушы шығады. Әмиянға ақшаларды теңдей бөліп салу қажет.
Үйге тапсырма:
Семантикалық картамен жұмыс.
183 - беттегі 6 - тапсырманы орындау. Семантикалық картаны толтыру
Бағалау: Бағалау шкаласы бойынша ұпай сандарын санап, бағалайды.
Бағалау шкаласы: 10 – 8 ұпай - “5”
7 - 5 ұпай - “4”
4 – 3 ұпай - “3" Ең жоғары ұпай алған оқушылар мадақталады.
Рефлексия