- 05 нау. 2024 04:31
- 324
Менің мектебімнің тарихы
Сабақтың тақырыбы: Менің мектебімнің тарихы. | Мұғалімнің аты - жөні: Күні: | ||||
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: 8 | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Оқушылар өз мектебінің тарихы туралы ақпартты біледі; | ||||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||
Тілдік құзіреттілік | Мектеп тарихы | ||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||
Әдіс - тәсілдер | Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||
Алдыңғы оқу | Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер | ||||
Сабақтың жоспары | |||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы: | Бағалау түрлері | |||
Басталуы 5 минут | Сәлемдесу. Сабағымыз топпен және жекелей жұмыс түрінде өтеді. Бәрі бұрынғыдай. 1 - ші топ: «Ізденушілер» Ұраны: «Іздеген жетер мұратқа» 2 - ші топ: «Зерттеушілер» Ұраны: «Біле бер қанша білсең, тағы тіле, жетерсің мақсатыңа біле — біле» Ж. Баласағұн — Жарайсыңдар, іздей жүре – білесіңдер, біле жүре – білімді боласыңдар. Бүгінгі сабағымыздың ұраны: «Жастарымыз салт – дәстүрімізді көздің қарашығындай бағып жүретін, көптің көкейіне үміт отын жағып жүретін, адамзаттың озық ой көгінде ағып жүретіндей ибалы да, ізетті, иманды да, инабатты болуы тиіс.» Н. Ә. Назарбаев | Кеспені құрай отырып топтарға бөлу. | |||
Жаңа білім 8 минут 5 минут 6 минут 5 минут | Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. 1 топ ХІХ ғасырдың ортасына дейінгі қазақ даласындағы оқыту ІІ топ ХХ ғасырдың жиырмасыншы жылдарындағы білім беру жүйесі. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) | Оқулық, мәтіндер. Ойлаудың 8 бұрыш ішінде стратегиясы | |||
1. Қазақ мектебінің халқымыз үшін маңызы. 2. Мектеп – тәрбие кемесі, білім ордасы» дегенді қалай түсінесіңдер? | 2 тақырып бойынша постер құру | ||||
Қолдану Таныстырылым бойынша Қазақстандағы білім беру жүйесіне тоқталу. | Топтық жұмысқа арналған ресурстар | ||||
Өз мектебімнің құрылу тарихы Оқушылардың ойын ортаға салу, Ауылда мектеп тарихы туралы репортаж Асия апамен сұхбатты көру. | |||||
Бүгінгі сабағымыздың қонағы, жай қонақ емес осы мектепті 1997 - 2017 жылдары басқарған мектеп директоры, Ыбырай Алтынсарин төсбелгісінің иегері, Қазақстан Республикасының үздік пеагогы, еңбек ардагері Бақыт Сұлтанқызы келіп отыр. Енді сөз кезегін сол кісіге берейік. | |||||
Бағалау 4 минут Кері байланыс 3 минут | «Білім ағашы» кері байланыс | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. | |||
Сергіту сәті 3 минут | «Ұстазым» караокемен ән айту | Оқушылар ән шырқау. | |||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу