- 05 нау. 2024 00:30
- 183
Рационал бөлшектерді теп-тең түрлендіру
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектерді теп-тең түрлендіру. Өздік жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Оқушыларға теңбе-теңдік және теңбе-тең түрлендіру ережелерін тұжырымдап, рационал бөлшектердің негізгі қасиетін меңгерту және рационал бөлшектерді қысқартуға үйрету.
2. Дамытушылығы: Өрнектің мүмкін мәндер жиынын (ММЖ) және бөлшектің қасиетін қолдана отырып, оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелілігі: Оқушыларды шапшаңдыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбиелеу
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
І кезеңде – сұрақ-жауап;
ІІ кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі;
б) дискуссия;
в) практикада бекіту әдісі.
Ш кезеңде – үш деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.
Көрнекіліктері:
Кодоскоп, жұмыс парақтары Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру;
б) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс істеуі
Үй тапсырмасын кодоскоп арқылы тексеріп бағалау
Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)
Өткенді қайталау сұрақтары
(а+в) 2; (а-в) 2;(а+в) 3; (а-в) 3; а2-в2; а3+в3; а3-в3 формулалардың сәйкес теңдігін табу
1 топ-сәйкестендіру
2 топ формуласын жазу
3 топ қорытып шығару
Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін
Ұры-қары, қу жоқ оны «үп»дейтін Жүсіп Баласағұн
Тапсырмалар парағымен жұмыс
Оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі.
б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу;
Қандай адам білім алса тәуірлеп,
Сол ұшпаққа шығады екен дәуірлеп Ю. Баласағұн
Тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.
Үйге тапсырма
Білім, ақыл бірге жүрсе – жарайды,
Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. Ю. Баласағұн
Математикалық диктант «Қатесін тап»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Оқушыларға теңбе-теңдік және теңбе-тең түрлендіру ережелерін тұжырымдап, рационал бөлшектердің негізгі қасиетін меңгерту және рационал бөлшектерді қысқартуға үйрету.
2. Дамытушылығы: Өрнектің мүмкін мәндер жиынын (ММЖ) және бөлшектің қасиетін қолдана отырып, оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелілігі: Оқушыларды шапшаңдыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбиелеу
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
І кезеңде – сұрақ-жауап;
ІІ кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі;
б) дискуссия;
в) практикада бекіту әдісі.
Ш кезеңде – үш деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.
Көрнекіліктері:
Кодоскоп, жұмыс парақтары Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру;
б) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс істеуі
Үй тапсырмасын кодоскоп арқылы тексеріп бағалау
Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)
Өткенді қайталау сұрақтары
(а+в) 2; (а-в) 2;(а+в) 3; (а-в) 3; а2-в2; а3+в3; а3-в3 формулалардың сәйкес теңдігін табу
1 топ-сәйкестендіру
2 топ формуласын жазу
3 топ қорытып шығару
Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін
Ұры-қары, қу жоқ оны «үп»дейтін Жүсіп Баласағұн
Тапсырмалар парағымен жұмыс
Оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі.
б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу;
Қандай адам білім алса тәуірлеп,
Сол ұшпаққа шығады екен дәуірлеп Ю. Баласағұн
Тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.
Үйге тапсырма
Білім, ақыл бірге жүрсе – жарайды,
Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. Ю. Баласағұн
Математикалық диктант «Қатесін тап»
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.