- 05 нау. 2024 02:07
- 153
Центрлік және осьтік симметрия арқылы қазақ ою – өрнектерін салу
Математика 6 сынып
Тақырыбы: Центрлік және осьтік симметрия арқылы қазақ ою – өрнектерін салу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың мақсаты: Координаталық жазықтықтағы бір ширектегі нүктелер жиынынан құралған қисықтардың басқа ширекте симметриясын алу.
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже: Координаталық жазықтықтағы бір ширектегі нүктелер жиынынан құралған оюдың басқа ширекте симметриясын алып оюды толықтыру.
Қолданылған модульдер:
Қосымша ресурстар:
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Түгендеу, сабаққа ынталандыру. Жұптық жұмысқа дайындалады.
Үй тапсырмасын тексеру
Қошқар мүйіз деп неге аталған? (Қошқар мүйіз деп неге аталған? («Қошқармүйіз» ою - өрнегі қойдың төбесі мен екі жаққа иіріле түскен мүйіз бейнесінде келіп, оның қолтық тұсынан қойдың құлағын долбарлайтын тағы бір шолақ мүйіз тәрізді екі буын шығып тұрады. Одан байқаған адамға қошқардың тұмсық бейнесі аңғарылады.
Текемет, сырмақ, басқұр, алаша, кілем, былғары, сүйек, ағаш, зергерлік бұйымдардың барлық түрлерінде кездеседі. Киізден жасалған бұйымдарда бұл ою түсті шүберектермен ойылып, құрақ, яғни аппликациялы өрнек түрінде де тігіледі)
Оюды түріне қарай қалай топтастырады? ( Қазақ қол өнер бұйымдарында ою - өрнек негізінен төрт топқа бөлінеді: геометриялық, жануар дүниесі тектес, өсімдік тектес және космогониялық)
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру
Координаталық жазықтықтың басқаша атауы? (Декарттық жазықтық)
Неше ширек бар? (І, ІІ, ІІІ, ІҮ ширекке бөлінеді)
Ширек таңбаларын қалай анықтады? (нүктелердің координаталары бойынша)
Абсцисса және ордината деп нені атайды? (Ох осьін абсцисса, Оу осьін ордината деп атайды)
Мақсат қою
Оқушылар қойылған міндеттермен танысады, орындауға бағыт - бағдар алады
Жаңа материалды түсіндіру
Центрлік симметрия координата басы бойынша алынса,
Осьтік симметрия абсцисса немесе ордината бойынша алынатын түрлендіру.
Тақырыбы: Центрлік және осьтік симметрия арқылы қазақ ою – өрнектерін салу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың мақсаты: Координаталық жазықтықтағы бір ширектегі нүктелер жиынынан құралған қисықтардың басқа ширекте симметриясын алу.
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже: Координаталық жазықтықтағы бір ширектегі нүктелер жиынынан құралған оюдың басқа ширекте симметриясын алып оюды толықтыру.
Қолданылған модульдер:
Қосымша ресурстар:
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Түгендеу, сабаққа ынталандыру. Жұптық жұмысқа дайындалады.
Үй тапсырмасын тексеру
Қошқар мүйіз деп неге аталған? (Қошқар мүйіз деп неге аталған? («Қошқармүйіз» ою - өрнегі қойдың төбесі мен екі жаққа иіріле түскен мүйіз бейнесінде келіп, оның қолтық тұсынан қойдың құлағын долбарлайтын тағы бір шолақ мүйіз тәрізді екі буын шығып тұрады. Одан байқаған адамға қошқардың тұмсық бейнесі аңғарылады.
Текемет, сырмақ, басқұр, алаша, кілем, былғары, сүйек, ағаш, зергерлік бұйымдардың барлық түрлерінде кездеседі. Киізден жасалған бұйымдарда бұл ою түсті шүберектермен ойылып, құрақ, яғни аппликациялы өрнек түрінде де тігіледі)
Оюды түріне қарай қалай топтастырады? ( Қазақ қол өнер бұйымдарында ою - өрнек негізінен төрт топқа бөлінеді: геометриялық, жануар дүниесі тектес, өсімдік тектес және космогониялық)
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру
Координаталық жазықтықтың басқаша атауы? (Декарттық жазықтық)
Неше ширек бар? (І, ІІ, ІІІ, ІҮ ширекке бөлінеді)
Ширек таңбаларын қалай анықтады? (нүктелердің координаталары бойынша)
Абсцисса және ордината деп нені атайды? (Ох осьін абсцисса, Оу осьін ордината деп атайды)
Мақсат қою
Оқушылар қойылған міндеттермен танысады, орындауға бағыт - бағдар алады
Жаңа материалды түсіндіру
Центрлік симметрия координата басы бойынша алынса,
Осьтік симметрия абсцисса немесе ордината бойынша алынатын түрлендіру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.