- 05 нау. 2024 01:28
- 205
Шегіртке мен құмырсқа
Сабақтың тақырыбы: «Шегіртке мен құмырсқа»
Сабақтың мақсаты:
А) білімділігі: Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру;
Ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды өзіндік жұмыс істеуге жаттықтыру, еңбек ете білуге баулу, адам бойындағы жақсы қасиеттерге тәрбиелеу;
Б) дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, венн диаграммасы, ой қозғау, топтастыру, т. б.
Көрнекілігі: сюжетті суреттер, дидактикалық материалдар.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1. «Жеміс бағында» әңгімесінен түсінік сұрау.
2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою арқылы бекіту.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылықты ояту.
Жұмбақ шешу.
1) Ат басы, бөрі кеуделі, бөкен санды, арқар мүйізді. Бұл не? (шегіртке)
2) Ине бел, қылқа мойын, қара батыр
Қара тауды арқалап бара жатыр. Бұл не? (құмырсқа)
2. Ой қозғау.
Шегіртке -
Құмырсқа -
3. Оқулықпен жұмыс
А) Автор туралы түсінік беру
Ақын, сазгер, аудармашы, кемеңгер
1845 - 1904жж. Шығыс Қазақстан облысының Семей өңірінде туған.
Әкесі Құнанбай
анасы Ұлжан, әжесі Зере
Ә) Мысалды оқып, түсіндіру.
Б) Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою:
- Шегіртке жазды қалай өткізді?
- Шегірткенің жаздыгүні жағдайы қандай болады?
- Ол құмырсқаға неге келеді?
- Құмырсқа шегірткеге не деді?
- Шегіртке қандай сылтау айтты?
В) Рольге бөліп оқыту.
4. Сергіту сәті.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз.
Біз – талантты жас ұлан,
Үлгі ламыз жақсыдан.
5. Дәптермен жұмыс.
А) Тақырыпты жазу.
Ә) Шегіртке мен құмырсқаға мінездеме беру.
6. Топтасып ой қорыту.
«Еңбектің наны тәтті,
Жалқаудың жаны тәтті» дегенді қалай түсінесіңдер?
7. Бекіту.
Венн диаграммасы
Құмырсқа
Шегіртке
8. Үйге тапсырма
Мысалды мәнерлеп оқу
9. Бағалау, мадақтау
Сабақтың мақсаты:
А) білімділігі: Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру;
Ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды өзіндік жұмыс істеуге жаттықтыру, еңбек ете білуге баулу, адам бойындағы жақсы қасиеттерге тәрбиелеу;
Б) дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, венн диаграммасы, ой қозғау, топтастыру, т. б.
Көрнекілігі: сюжетті суреттер, дидактикалық материалдар.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1. «Жеміс бағында» әңгімесінен түсінік сұрау.
2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою арқылы бекіту.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылықты ояту.
Жұмбақ шешу.
1) Ат басы, бөрі кеуделі, бөкен санды, арқар мүйізді. Бұл не? (шегіртке)
2) Ине бел, қылқа мойын, қара батыр
Қара тауды арқалап бара жатыр. Бұл не? (құмырсқа)
2. Ой қозғау.
Шегіртке -
Құмырсқа -
3. Оқулықпен жұмыс
А) Автор туралы түсінік беру
Ақын, сазгер, аудармашы, кемеңгер
1845 - 1904жж. Шығыс Қазақстан облысының Семей өңірінде туған.
Әкесі Құнанбай
анасы Ұлжан, әжесі Зере
Ә) Мысалды оқып, түсіндіру.
Б) Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою:
- Шегіртке жазды қалай өткізді?
- Шегірткенің жаздыгүні жағдайы қандай болады?
- Ол құмырсқаға неге келеді?
- Құмырсқа шегірткеге не деді?
- Шегіртке қандай сылтау айтты?
В) Рольге бөліп оқыту.
4. Сергіту сәті.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз.
Біз – талантты жас ұлан,
Үлгі ламыз жақсыдан.
5. Дәптермен жұмыс.
А) Тақырыпты жазу.
Ә) Шегіртке мен құмырсқаға мінездеме беру.
6. Топтасып ой қорыту.
«Еңбектің наны тәтті,
Жалқаудың жаны тәтті» дегенді қалай түсінесіңдер?
7. Бекіту.
Венн диаграммасы
Құмырсқа
Шегіртке
8. Үйге тапсырма
Мысалды мәнерлеп оқу
9. Бағалау, мадақтау