- 05 нау. 2024 03:09
- 213
Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. 184 - бет 2 - тапсырма мәтіннің мазмұнын сұрау
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу:
қолжуғыш - умывальник
Сүлгі - полотенце
Надан - невежа
Ашулану - разозлиться
Қақпақ - крышка
Ісіп - кеуіп - важничать
Жуыну - умываться
Сабын - мыло
Қарап жата алмады - не смог молча лежать
Кір - грязь
Айтыс - спор
Қалу - отстать
Жеңілу - быть побежденным
Жолаған жоқ - не подходил
Таусылу - закончиться
А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөз тіркестерін құрап айту
3. Мәтінді оқу, түсіну.
IV. Жаңа сабақты бекіту: Жазылым - 2 - тапсырмадағы қос сөздерді тізіп жазу. Үлгі: беті - қолын - қосарлама қос сөз
4 - тапсырмадағы тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрап жазу.
Мыс: жуыну - Таңертең тұрған соң жуыну керек.
V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:
- Адам қолжуғышқа не құйды?
- Адам жуынғаннан кейін не істеді?
- Сүлгі не деді?
- Ашуланған қолжуғыш не айтты?
- Сабын өзінің қандай қасиеттерін айтты?
- Олардың қасында кешке дейін неге ешкім жоламады? Т. б.
VI. Үй тапсырмасын беру: сөздік жаттау
VII. Бағалау.
Рефлексия - Т кестесі
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Сабақтың тақырыбы: Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. 184 - бет 2 - тапсырма мәтіннің мазмұнын сұрау
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу:
қолжуғыш - умывальник
Сүлгі - полотенце
Надан - невежа
Ашулану - разозлиться
Қақпақ - крышка
Ісіп - кеуіп - важничать
Жуыну - умываться
Сабын - мыло
Қарап жата алмады - не смог молча лежать
Кір - грязь
Айтыс - спор
Қалу - отстать
Жеңілу - быть побежденным
Жолаған жоқ - не подходил
Таусылу - закончиться
А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөз тіркестерін құрап айту
3. Мәтінді оқу, түсіну.
IV. Жаңа сабақты бекіту: Жазылым - 2 - тапсырмадағы қос сөздерді тізіп жазу. Үлгі: беті - қолын - қосарлама қос сөз
4 - тапсырмадағы тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрап жазу.
Мыс: жуыну - Таңертең тұрған соң жуыну керек.
V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:
- Адам қолжуғышқа не құйды?
- Адам жуынғаннан кейін не істеді?
- Сүлгі не деді?
- Ашуланған қолжуғыш не айтты?
- Сабын өзінің қандай қасиеттерін айтты?
- Олардың қасында кешке дейін неге ешкім жоламады? Т. б.
VI. Үй тапсырмасын беру: сөздік жаттау
VII. Бағалау.
Рефлексия - Т кестесі
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау