- 05 нау. 2024 03:09
- 213
Қос сөздердің түрлері. Ұйқының пайдасы
7 сыныптың қазақ тілі бойынша сабақтың жоспары
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Ұйқының пайдасы. Қос сөздердің түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) «Денсаулық» мәтінінің мазмұнын сұрау;
Ә) аударма диктант: драгоценный, даже, обращать внимание, запас, здоровый образ жизни, формировать, заниматься, вредные привычки
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Айтылым - жазылым. Жаңа сөздермен танысу:
Әдеттену - привыкать
Тынығады - отдыхает
Ынтасы артады - появляется желание
Аурулардан - от болезней
Ересек - взрослый
Желдеткіш - форточка
3. Оқылым - «Ұйқының пайдасы» мәтінімен танысу
IV. Жаңа сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмаларды орындау
ІІІ деңгей
1. Сұраулық шылауларды қатыстырып, мәтінге сұрақ құраңдар.
Үлгі: Ұйқы денсаулықты жақсарта ма?
2. Мәтіннен сан есімдерді теріп, топтау сан есім жасаңдар.
Үлгі: төрт - төрттен
ІІ деңгей
1. Тірек сызба бойынша мәтіннің мазмұнын әңгімелеңдер.
2. Төменде берілген сұраққа жазбаша жауап беріңдер.
Ұйықтаған кезде адам өзін қалай сезінеді?
Ұйықтау ережелерін неге білу керек?
І деңгей
Өздеріңнің денсаулықты сақтауға қатысты ойларыңды баяндау мәтіні түрінде жазыңдар.
V. Сабақты қорыту: Берілген тірек сөздер бойынша мәтін құрап айту.
Денсаулық, жақсы болу үшін, салауатты өмір салты, қалыптастыру, дене тәрбиесі, дұрыс тамақтану, тазалық шараларын сақтау.
VI. Үй тапсырмасын беру: 184 - бет 2 - тапсырма мәтінді әңгімелеу
VII. Бағалау. Рефлексия
Екі жұлдыз, бір тілек
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Ұйқының пайдасы. Қос сөздердің түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) «Денсаулық» мәтінінің мазмұнын сұрау;
Ә) аударма диктант: драгоценный, даже, обращать внимание, запас, здоровый образ жизни, формировать, заниматься, вредные привычки
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Айтылым - жазылым. Жаңа сөздермен танысу:
Әдеттену - привыкать
Тынығады - отдыхает
Ынтасы артады - появляется желание
Аурулардан - от болезней
Ересек - взрослый
Желдеткіш - форточка
3. Оқылым - «Ұйқының пайдасы» мәтінімен танысу
IV. Жаңа сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмаларды орындау
ІІІ деңгей
1. Сұраулық шылауларды қатыстырып, мәтінге сұрақ құраңдар.
Үлгі: Ұйқы денсаулықты жақсарта ма?
2. Мәтіннен сан есімдерді теріп, топтау сан есім жасаңдар.
Үлгі: төрт - төрттен
ІІ деңгей
1. Тірек сызба бойынша мәтіннің мазмұнын әңгімелеңдер.
2. Төменде берілген сұраққа жазбаша жауап беріңдер.
Ұйықтаған кезде адам өзін қалай сезінеді?
Ұйықтау ережелерін неге білу керек?
І деңгей
Өздеріңнің денсаулықты сақтауға қатысты ойларыңды баяндау мәтіні түрінде жазыңдар.
V. Сабақты қорыту: Берілген тірек сөздер бойынша мәтін құрап айту.
Денсаулық, жақсы болу үшін, салауатты өмір салты, қалыптастыру, дене тәрбиесі, дұрыс тамақтану, тазалық шараларын сақтау.
VI. Үй тапсырмасын беру: 184 - бет 2 - тапсырма мәтінді әңгімелеу
VII. Бағалау. Рефлексия
Екі жұлдыз, бір тілек
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау