- 05 нау. 2024 01:26
- 241
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
7 - сынып
Сабақтың тақырыбы:
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жазушының өмірі, шығармашылығынан мәліметтер беру оның мазмұнын ашу.
Дамытушылық: ізденгіштік қасиеттерін арттыра отырып, дәлелді пікір айтуға үйрету, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс істей білуге, өзінше тұжырымды ой айта білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке, ата – ананы құрметтеуге баулу.
Бірлескен іс - әрекетке бейімдеу.
Әдісі: Жаңа әдіс - тәсілдер. Формативті бағалау. СТО стратегиялары, сұрақ – жауап. Блум таксономиясы
Көрнекілік: Слайд, стикерлер, постерлер, электронды оқулық, интербелсенді тақта.
Барысы
І. Ұйымдастыру
Балалармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру
Сыныпты 4 - топқа бөлу. Гүлдердің түрлеріне. Түймедақ. Қызғалдақ Раушангүл. Сарғалдақ.
1. Білу. Жазушы және оның шығармашылығы туралы біледі.
2. Түсіну. Шығарманы құрылысына қарай мазмұндайды..
3. Қолдану. Мәтінмен жұмыс істей алады.
4. Талдау. Жазушы туындыларын бір - бірімен салыстыра алады.
5. Жинақтау. Проблемалық сұрақ төңірегінде ой өрбітеді.
6. Бағалау. Шығарманы ұғына отырып, мәніне баға береді.
Білу. Жазушы туралы мәліметтер, хронологиялық кесте.
Тақтамен жұмыс. Топтық жұмыс Шапалақтау арқылы бағалау.
Ғ. Мүсірепов туындыларының жанрлық түрлері бойынша постерлер қорғау
Әңгімелері: «Ананың анасы», «Ер ана», «Талпақ танау»
Повестері: «Қос шалқар», «Тулаған толқында»
Романдары: «Қазақ солдаты», «Оянған өлке», «Ұлпан»
Драмалары: «Қыз Жібек», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу»
Балладалары: «Жапон балладасы»
Ғылыми еңбектері: «Заман және әдебиет», «Суреткер парызы», «Дәуір дидары»
2. Түсіну. Серпілген сауал әдісі.
Әңгімені композициялық құрылымына қарай талдау. Топпен жұмыс
Әйтілестің:«Оқыңдар, шулап»деп қойып саудагер Рамазанға ертеде өткен оқиғаны жаңғыртып айтуынан басталады.
Әңгіменің дамуы: Әңгімедегі оқиға желісі Жалпақ балуанның Ергенекті елін шабуға аттануынан басталып, әрі қарай жылқыны барымталап келе жатуы, тезек арқалап келе жатқан жас қызды олжалап, аттарына мінгестіріп алуы сияқты жайттарға ұласады. Осылайша оқиға желісі дамып, бір - бірімен байланысып жалғаса береді.
Әңгіменің шиеленісуі: Артынан қуып келген қыз анасының барымташыларды орап алуы.
Әңгіменің шарықтау шегі: Әумесер Кейкінің үкімі қызды шешесімен бірге ат жалына өңгеріп, күндікке алып кету.
Әңгіменің шешімі: Сөзден жеңіліп, ойға шомып, тосылып қалған Жалпақ балуан Ана мен қызына бостандық береді.
Сұрақ - жауап. Сен қалай ойлайсың? Ұшқыр сұрақтар.
Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Бағдаршам
1. Ананың сөзі
2. Ананың батырлығы
3. Ананың портреті
4. Жалпақтың сөзі
Семантикалық картамен жұмыс
Сабақтың тақырыбы:
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жазушының өмірі, шығармашылығынан мәліметтер беру оның мазмұнын ашу.
Дамытушылық: ізденгіштік қасиеттерін арттыра отырып, дәлелді пікір айтуға үйрету, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс істей білуге, өзінше тұжырымды ой айта білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке, ата – ананы құрметтеуге баулу.
Бірлескен іс - әрекетке бейімдеу.
Әдісі: Жаңа әдіс - тәсілдер. Формативті бағалау. СТО стратегиялары, сұрақ – жауап. Блум таксономиясы
Көрнекілік: Слайд, стикерлер, постерлер, электронды оқулық, интербелсенді тақта.
Барысы
І. Ұйымдастыру
Балалармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру
Сыныпты 4 - топқа бөлу. Гүлдердің түрлеріне. Түймедақ. Қызғалдақ Раушангүл. Сарғалдақ.
1. Білу. Жазушы және оның шығармашылығы туралы біледі.
2. Түсіну. Шығарманы құрылысына қарай мазмұндайды..
3. Қолдану. Мәтінмен жұмыс істей алады.
4. Талдау. Жазушы туындыларын бір - бірімен салыстыра алады.
5. Жинақтау. Проблемалық сұрақ төңірегінде ой өрбітеді.
6. Бағалау. Шығарманы ұғына отырып, мәніне баға береді.
Білу. Жазушы туралы мәліметтер, хронологиялық кесте.
Тақтамен жұмыс. Топтық жұмыс Шапалақтау арқылы бағалау.
Ғ. Мүсірепов туындыларының жанрлық түрлері бойынша постерлер қорғау
Әңгімелері: «Ананың анасы», «Ер ана», «Талпақ танау»
Повестері: «Қос шалқар», «Тулаған толқында»
Романдары: «Қазақ солдаты», «Оянған өлке», «Ұлпан»
Драмалары: «Қыз Жібек», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу»
Балладалары: «Жапон балладасы»
Ғылыми еңбектері: «Заман және әдебиет», «Суреткер парызы», «Дәуір дидары»
2. Түсіну. Серпілген сауал әдісі.
Әңгімені композициялық құрылымына қарай талдау. Топпен жұмыс
Әйтілестің:«Оқыңдар, шулап»деп қойып саудагер Рамазанға ертеде өткен оқиғаны жаңғыртып айтуынан басталады.
Әңгіменің дамуы: Әңгімедегі оқиға желісі Жалпақ балуанның Ергенекті елін шабуға аттануынан басталып, әрі қарай жылқыны барымталап келе жатуы, тезек арқалап келе жатқан жас қызды олжалап, аттарына мінгестіріп алуы сияқты жайттарға ұласады. Осылайша оқиға желісі дамып, бір - бірімен байланысып жалғаса береді.
Әңгіменің шиеленісуі: Артынан қуып келген қыз анасының барымташыларды орап алуы.
Әңгіменің шарықтау шегі: Әумесер Кейкінің үкімі қызды шешесімен бірге ат жалына өңгеріп, күндікке алып кету.
Әңгіменің шешімі: Сөзден жеңіліп, ойға шомып, тосылып қалған Жалпақ балуан Ана мен қызына бостандық береді.
Сұрақ - жауап. Сен қалай ойлайсың? Ұшқыр сұрақтар.
Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Бағдаршам
1. Ананың сөзі
2. Ананың батырлығы
3. Ананың портреті
4. Жалпақтың сөзі
Семантикалық картамен жұмыс
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.