- 05 нау. 2024 01:26
- 165
Жазбаша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау
Сабақтың мақсаты: Өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау, білімдерін кеңейту.
Сабақтың міндеттері: Толық ондыққа дейін толықтыру және 100 санын шығарып алудың жазбаша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау.
Өз бетімен жұмыс жасау, топтық бірлесіп түсіну, қолдану, анализ жасау арқылы ойлауды, бақылауды дамыту.
Білім сапасын арттыру, білім, білік, дағдыны, белсенділікті қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, парақшалар.
Сабақта қолданылатын әдістер: Топтық жұмыс. Бір айналым
сөйлесу. Үш өлшемді әдістемелік жүйе. БҮҮ.
Сабақтың түрі: Жинақтау сабағы
Сабақтың жүрісі:
І. Қызығушылықты ояту.
1) Үй тапсырмасын тексеру. №6 тапсырма
Кесте арқылы түсіндіреді. Себебін айтады.
42 + 58 * 42 + 18
Қосылғыш 42 42
Қосылғыш 58 18
Қосынды мәні........................
51 - 31 * 51 - 21
Азайғыш 51 51
Азайтқыш 31 21
Айырма мәні................
Егер бірінші қосылғыш өзгермей, екінші қосылғыш кемісе, онды қосындының мәні кемиді. Сондықтан бұл қосындыларды есептемей осылайша салыстыруға болады.
Егер екінші қосылғыштары өзгермей, ал бірінші қосылғыштары артса, қосындының мәні артады.
Қорытынды: Егер қосылғыштардың бірі өзгерсе қосындының мәні де өзгереді деген тұжырымға келуге болады деп ойлаймын.
Егер азайғыш өзгермей, азайтқыш артса, айырманың мәні кемиді.
Егер азайғыш өзгермей, азайтқыш кемісе, айырманың мәні артады.
Қорытынды: Азайғыш пен азайтқыштың өзгеруіне қарай айырманың мәні өзгереді деп ойлаймын.
2) Математикалық диктант.
60 пен 34 сандарының қосындысы неге тең?
88 бен 44 сандарының айырмасын тап.
50 санына 34 пен 4 сандарының айырмасын қос.
60 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
70 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
100 саны шығу үшін 97 - ге нешені қосу керек?
№1 тапсырмасы
3) Бір айналым сөйлесу.
Әр топқа парақшалар беріледі. Оқушылар ауызша есептейді (100 көлеміндегі ауызша есептеу жағдайларын пайдаланады)
4) «Кім тапқыр?» ойыны.
5) Қорытындылау. БҮҮ стратегиясы
ІІ. Мағынаны таныту.
Үш топқа бөлініп беріледі.
2 – т. Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексереді.
1 – топ.
90 - 58 =32
25 + 58 =80
95см – 43см =52см
2 - топ.
57 + 13 = 70
42 + 28 = 70
55см - 41см = 14см
3 – топ.
56 - 36 =20
100 – 65 =35
79 - 56 = 23
3 – т. Шығармашылық жұмыс.
Салыстыр. Не байқадың?
Алдымен оқулықтан берілген есептердің қысқаша шартын салыстырады. Бұлардың бір – біріне кері есеп екені анықталады. (Содан соң барлық есепте баланың саны бірдей екеніне көз жеткізеді. Ал сандық мәндері әртүрлі болуы мүмкіндігін ескертемін, 100 болуы үшін қандай да 3 сан қосындысын еске түсіреді).
Сергіту сәті Күннің, гүлдердің суреті.
5 - т. Әр топқа бөлініп беріледі. Нәтижесін тақтада тексеру.
1 – топ --------------------------- 2 – топ ----------------------------- 3 - топ
4 + 57 * 57 – 4 ----------------- 55 + 45 * 45 + 55 ----------------- 80 – 20 * 80 – 23
13 + 8 * 8 + 15 ----------------- 77 – 14 * 87 – 14 ----------------- 24 – 8 * 20 – 8
95 – 65 * 90 – 65 --------------- 80 + 2 * 20 + 8 ------------------- 80 – 55 * 86 - 55
6 - т. «Кім жылдам?» ойыны (тақтада орындалады, оқушылар алдымен есеп құрастырады, шешуін тақтада көрсетеді)
Сабақтың мақсаты: Өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау, білімдерін кеңейту.
Сабақтың міндеттері: Толық ондыққа дейін толықтыру және 100 санын шығарып алудың жазбаша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау.
Өз бетімен жұмыс жасау, топтық бірлесіп түсіну, қолдану, анализ жасау арқылы ойлауды, бақылауды дамыту.
Білім сапасын арттыру, білім, білік, дағдыны, белсенділікті қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, парақшалар.
Сабақта қолданылатын әдістер: Топтық жұмыс. Бір айналым
сөйлесу. Үш өлшемді әдістемелік жүйе. БҮҮ.
Сабақтың түрі: Жинақтау сабағы
Сабақтың жүрісі:
І. Қызығушылықты ояту.
1) Үй тапсырмасын тексеру. №6 тапсырма
Кесте арқылы түсіндіреді. Себебін айтады.
42 + 58 * 42 + 18
Қосылғыш 42 42
Қосылғыш 58 18
Қосынды мәні........................
51 - 31 * 51 - 21
Азайғыш 51 51
Азайтқыш 31 21
Айырма мәні................
Егер бірінші қосылғыш өзгермей, екінші қосылғыш кемісе, онды қосындының мәні кемиді. Сондықтан бұл қосындыларды есептемей осылайша салыстыруға болады.
Егер екінші қосылғыштары өзгермей, ал бірінші қосылғыштары артса, қосындының мәні артады.
Қорытынды: Егер қосылғыштардың бірі өзгерсе қосындының мәні де өзгереді деген тұжырымға келуге болады деп ойлаймын.
Егер азайғыш өзгермей, азайтқыш артса, айырманың мәні кемиді.
Егер азайғыш өзгермей, азайтқыш кемісе, айырманың мәні артады.
Қорытынды: Азайғыш пен азайтқыштың өзгеруіне қарай айырманың мәні өзгереді деп ойлаймын.
2) Математикалық диктант.
60 пен 34 сандарының қосындысы неге тең?
88 бен 44 сандарының айырмасын тап.
50 санына 34 пен 4 сандарының айырмасын қос.
60 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
70 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
100 саны шығу үшін 97 - ге нешені қосу керек?
№1 тапсырмасы
3) Бір айналым сөйлесу.
Әр топқа парақшалар беріледі. Оқушылар ауызша есептейді (100 көлеміндегі ауызша есептеу жағдайларын пайдаланады)
4) «Кім тапқыр?» ойыны.
5) Қорытындылау. БҮҮ стратегиясы
ІІ. Мағынаны таныту.
Үш топқа бөлініп беріледі.
2 – т. Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексереді.
1 – топ.
90 - 58 =32
25 + 58 =80
95см – 43см =52см
2 - топ.
57 + 13 = 70
42 + 28 = 70
55см - 41см = 14см
3 – топ.
56 - 36 =20
100 – 65 =35
79 - 56 = 23
3 – т. Шығармашылық жұмыс.
Салыстыр. Не байқадың?
Алдымен оқулықтан берілген есептердің қысқаша шартын салыстырады. Бұлардың бір – біріне кері есеп екені анықталады. (Содан соң барлық есепте баланың саны бірдей екеніне көз жеткізеді. Ал сандық мәндері әртүрлі болуы мүмкіндігін ескертемін, 100 болуы үшін қандай да 3 сан қосындысын еске түсіреді).
Сергіту сәті Күннің, гүлдердің суреті.
5 - т. Әр топқа бөлініп беріледі. Нәтижесін тақтада тексеру.
1 – топ --------------------------- 2 – топ ----------------------------- 3 - топ
4 + 57 * 57 – 4 ----------------- 55 + 45 * 45 + 55 ----------------- 80 – 20 * 80 – 23
13 + 8 * 8 + 15 ----------------- 77 – 14 * 87 – 14 ----------------- 24 – 8 * 20 – 8
95 – 65 * 90 – 65 --------------- 80 + 2 * 20 + 8 ------------------- 80 – 55 * 86 - 55
6 - т. «Кім жылдам?» ойыны (тақтада орындалады, оқушылар алдымен есеп құрастырады, шешуін тақтада көрсетеді)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.