Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 - мин 5 - мин | Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. - Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; - Атмасфералық ахуал қалыптастыру. - Оқушыларды жіктеу әдісі (мүдделері үқсас, қолдау деңгейі) арқылы - Прокурорлар, Адвокаттар тобына біріктіріледі. - Әр бір топта топбасшысы сайланады. - Әр топқа бағалау парағы таратып беріледі. (топ басшыларына қатысқан оқушыларды бағалау үшін беріледі.) Үй тапсырмасын сұрау. «Алфавиттер тізбегі» - әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын арттырып, сабақ тақырыбын ашу. Тақтада жазылған терминдерге түсініктеме беріп өтеді. | Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексі 2014 жылғы 3 шілдедегі №226 - V ҚРЗ |
Сабақтың ортасы 15 - мин 10 - мин Бекіту сұрағы | 1 тапсырма. Жаңа сабақ бойынша тақырыпты ашу үшін жасөспірімдер арасындағы әлімжеттік тұралы Бейнеролик көрсетіледі. Көргенін талқылайды. Мақсат: Бейнеролик арқылы оқушылар өз пікірін білдіреді. Топтық жұмыс. Топтағы оқушылар тақырыпты әуелі жеке оқиды сонан соң жұбымен талқылап болған соң топта бірлесе отырып талқылауға тапсырма беріледі. І топ Прокуротура міндетін орындап, қылмыстың келіп шығу себебтерін анықтаңыз. ІІ топ Адвокаттар тобына қорғаушылық міндетін атқарады және күмәнді азаматтің қылмысқа қатысы бар жоқтығын анықтап дәлелдеңіз. Дескриптор; 1. Прокурорлар тобына қылмыстың келіп шығу себебтерін анықтайды, дәлелдейді және оған берілуі мүмкін болған жаза түрін анықтайды. [2] 2. Адвокаттар тобы, қорғаушылық міндетін атқарады және күмәнді азаматтың қылмысқа қатысы бар жоқтығын анықтап, дәлелдейді. [2] 2 тапсырма. Қылмыскерлерге қолданатын жаза түрлерін салыстырыңыз. Мақсаты: Оқушылардың ақпаратпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Кәмелетке толмағандарға қолданатын жаза. |
| - Айыппүл
- Қоғамдық жұмысқа тарту
- Түзеу жұмыстары
- Бас бостандығын шектеу
- Бас бостандығынан айыру
- Қамаққа алу
| - Айыппүл
- Қоғамдық жұмысқа тарту
- Түзеу жұмыстары
- Бас бостандығын шектеу
- Бас бостандығынан айыру
- Қамаққа алу
- Өлім жазасы қолданылуы мүмкін
| Дескриптор; 1. Кәмелетке толмаған қылмыскерлерге тағайындалатын жаза түрлерін біледі. [1] 2. Қылмыскерлерге тағайындалатын жаза түрлерін салыстырмалы түрде талқылайды. [1] «Алтернатив» «ия», «жоқ» әдісімен сабақ пысықталады:
1. Қылмыстың санаттары 4 түрге бөлінеді.... 2. Жазаның жеңілдетілгені амниция.... 3. Кәмілетке толмаған жасөспірімдерге жаза қолданылады..... 4. Медиатор - сот көмекшісі..... 5. Қылмыс әрекетті немесе әрекетсіз...... 6. Ұрлық қылмысы үшін өмір бойы бас бостандығынан айырады..... | Қалыптастыру - шы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы, |
Сабақтың соңы 5 - мин | Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді оқушыларды марапаттайды. Сабақ соңында мен оқушыларға рефлексия жүргіземін: (кері байланыс) аяқталмаған сөйлем әдісімен жұргызыледы. 1. Бүгін мен сабақта.......................................... білдім. 2. Мен үшін............................................... қиын болды. 3. Енді өзім...................................... орындай аламын. Үй тапсырмасы. Қандай әрекет қылмыс деп танылады? Тақырыпты оқып келеді, интернет материалдар арқылы мәліметтер жинайды. |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
Қабілеті төмен оқушыларға Топтық жұмыс арқылы, берілген бейнеролик арқылы қолдау көрсетемін. Сонымен қатар аяқталмаған сөйлем әдісін қолданамын. Бұл әдісте берілген тапсырмадағы қылмыс түрлерін ажыратуға, қауыпты және кінәлі әрекеттерды зерттеуге, ашуға көмектесемін. Қабілеті жоғары оқушыларға, серпілген сұрақтар әдісін пайдалана отырып қабілиетін оданда жоғары ашуға ықпал жасаймын. | Жеке, жұптық, топтық жұмыстарға: Топтық жұмыс; «Проблемалық оқыту» әдісі «Алфавиттер тізбегі», «Алтернатив», «аяқталмаған сөйлем» әдістерін пайдалана отырып, оқушылардың қатысуын бақылаймын. Қалыптастырушы бағалау үшін бағалауды мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда бағалау мен оқытуды ажырату мүмкін емес, олар білім сапасын арттыруда бірін бірі толықтырып отырады. | Оқушылардың денсаулығымен өміріне байланысты қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Осы сабақ басталмас бұрын сыныпты желдету. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды/оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?
1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды/оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?
1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |