- 05 нау. 2024 01:29
- 189
Қосмекенділер класы
Қосмекенділер класы
Кластың жалпы сипаттамасы.
Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі. Қоректенуі. Көбеюі және дамуы.
Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдістері: Әңгіме - сұхбат, өзіндік жұмыс, жұптық жұмыс,
интерактивті тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс,
тест жұмысы, зертханалық жұмыс
Оқыту технологиясы: блум жүйесі, жаңа форматтағы 7 модуль
Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу
Сабақтың көрнекілігі: Биология 7 сынып, “Қосмекенділердің ішкі құрылысы” таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,
“Қосмекенділер қаңқасы” макеті
Психологиялық дайындық. «КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?»
Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл - күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
Сыныпты топқа бөлу. Топтық тапсырмалар орындату.
1 топ: Баяндаушы топ. Жаңа тақырыпты баяндап беру.
2 топ: Түсінік беруші топ. Жаңа тақырып ішіндегі сөздіктерге түсінік беру.
3 топ: Ізденуші топ. Қосмекенділер жөнінде қосымша материал жинақтау
Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ. “Білім минуты” тапсырмалары
(Үй тапсырмасын сұрау)
ІІІ. “Білу жүйесі”. Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
ІV. “Түсіну” жүйесі. Жаңа сабақ
V. “Қолдану” жүйесі. Жұптық тапсырмалар
VI. “Талдау” жүйесі. Зертханалық жұмыс № 7
VII.”Жинақтау” жүйесі. “Биологиялық диалог”
VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау
IХ. Үй тапсырмасы
“Білім” минуты
Үй тапсырмасын пысықтау
1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14. Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?
«Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен
«өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық.
Елбасы Н. Ә. Назарбаев
“Білу” жүйесі
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
Сабақтың жоспары
1. Қосмекенділер класына сипаттама
2. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы
3. Жылдық циклі және қоректенуі
4. Көбеюі және дамуы
5. Қосмекенділердің түр өзгерістері
6. Қорытынды
Сабақ масаты:
Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы, қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы туралы түсіну.
Кластың жалпы сипаттамасы.
Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі. Қоректенуі. Көбеюі және дамуы.
Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдістері: Әңгіме - сұхбат, өзіндік жұмыс, жұптық жұмыс,
интерактивті тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс,
тест жұмысы, зертханалық жұмыс
Оқыту технологиясы: блум жүйесі, жаңа форматтағы 7 модуль
Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу
Сабақтың көрнекілігі: Биология 7 сынып, “Қосмекенділердің ішкі құрылысы” таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,
“Қосмекенділер қаңқасы” макеті
Психологиялық дайындық. «КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?»
Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл - күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
Сыныпты топқа бөлу. Топтық тапсырмалар орындату.
1 топ: Баяндаушы топ. Жаңа тақырыпты баяндап беру.
2 топ: Түсінік беруші топ. Жаңа тақырып ішіндегі сөздіктерге түсінік беру.
3 топ: Ізденуші топ. Қосмекенділер жөнінде қосымша материал жинақтау
Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ. “Білім минуты” тапсырмалары
(Үй тапсырмасын сұрау)
ІІІ. “Білу жүйесі”. Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
ІV. “Түсіну” жүйесі. Жаңа сабақ
V. “Қолдану” жүйесі. Жұптық тапсырмалар
VI. “Талдау” жүйесі. Зертханалық жұмыс № 7
VII.”Жинақтау” жүйесі. “Биологиялық диалог”
VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау
IХ. Үй тапсырмасы
“Білім” минуты
Үй тапсырмасын пысықтау
1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14. Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?
«Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен
«өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық.
Елбасы Н. Ә. Назарбаев
“Білу” жүйесі
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
Сабақтың жоспары
1. Қосмекенділер класына сипаттама
2. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы
3. Жылдық циклі және қоректенуі
4. Көбеюі және дамуы
5. Қосмекенділердің түр өзгерістері
6. Қорытынды
Сабақ масаты:
Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы, қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы туралы түсіну.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.