- 14 жел. 2019 00:00
- 234
Билеттің әлегі
Демалыс басталысымен елде барыс-келіс қарбалас көбейітіні белгілі. Әсәресе үйлеріне асыққан студенттердің мақсаты тез арада билет тауып орындарын алу еді, бірақ бұл билетті сатып алу студенттердің мақсаты тез арада билет тауып орындарын алу еді , бірақ бұл билетті сатып алу студенттердің қалталарына қиын соғады . Билеттердің жетіспеушілігіне байланысты билеттер құны шарықтап тұр. Пойызға билет іздеп сабылған жұршылықтың да қатары қалыңдай түседі . Әдеттегідейбилет жоқ болса да, бағасы қымбат , бұл жыл сайын қайталанатын үйреншікті жағдайға айналуда. Мысалға алатын болсақ, 2013 жылы 12 пайыз өссе , 2019 жылы одан арпаса кемитін түрі жоқ
Құзырлы органдарға темір жол саласындағы бұндай бассыздықты жоюға дәрменсіздігіне, ресми жауаптарына етіміз үйреніп кеткен.
«Ит үреді,керуен көшеді.»Биылда жаңа жыл қарсаңында теміржол бағасы күрт қымбаттады.Қазіргі таңда кей бағыттағы билеттер құны әуе билеттерімен бірдей болып кетті.Ал компания билет құнын қалай қойса да өздері біледі.Жалпы Қазақстан бойынша 52 әлеуметтік маңызды бағытты және 16 комерциялық бағыт бар.Бірақ, бағасына қарай вагондар жаңарып жатқаны еш байқалмайды. Терезелері не жабылмайды, жабылса ашылмайды. Қызығы баға біздің баға батырларымыздайай санап емес,күн санап емес, сағат санап өсіп келе жатыр-деп айтсақта болады.Тек 7 мың теңге билетін,10 есе өсіп жіберетін бүгінгінің батырына, ондай құзіретті кім берген екен?
Авторы: Мерсадых Ағлен