- 05 нау. 2024 04:33
- 439
Дене жаттығуларын орындау арқылы қыздырыну және қалпына келтіру техникасы
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: | |||
Сабақ тақырыбы | Дене жаттығуларын орындау арқылы қыздырыну және қалпына келтіру техникасы. | ||||
Оқу мақсаты | 3. 3. 3. 1 қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістердің себептері жайлы пікірлесу | ||||
Сабақ мақсаты | Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі. Жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады. | ||||
Бағалау критерийі | Дене жаттығуларын орындау барысында техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді атайды. Жүгіру машықтарына қатысты өз бойындағы жақсы және осал тұстарды сипаттайды. | ||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу және түсіну. Қолдану | ||||
Тілдік мақсаттары | Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: мәре, сөре, жүру, жүгіру, екпін алып жүгіру, жылдамдық, шапшаңдық, ептілік, төзімділік, эстафета таяқшасы, спринт. | ||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Мәрелік жылдамдық дегеніміз не? Спорттық жүріс пен жүгірудің айырмашылығын білесіз бе? Жүгірудің адам ағңзасына тигізетін пайдасын білесіз бе? | |||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, сабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру. | ||||
Пән аралық байланыстар | Биология, физика пәндерімен байланыстыру. | ||||
АКТ пайдалану дағдысы | Жүгірудің әдіс - тәсілдерін көрсету. | ||||
Алдыңғы меңгерілген білім | Дене жаттығулары | ||||
Сабақтың ортасы | Тапсырма: Оқушыларды төрт - төрттен, төрт командаға бөліп, команданы эстафеталық таяқшамен 60 м арақашықтыққа жарыстыра жүгірту. Назар аударылатыны: спортшылардың қауіпсіздік ережені сақтауы, әр қайсысы өз жолымен жүгіруі, таяқшаны түсіріп алмауы, бір - біріне кедергі жасамауы, жылдам жүгіруі. Дескриптор: - қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды; - мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады; - тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды. Мен оқушылырдың оқуға белсенділігін арттыру үшін «Кеңес - сабағын» қолданамын. Бұл сабақта негізінен мұғалім оқушылардың өзін - өзі дайындау бойынша, белгілі бір жаттығуларды орындау туралы сұрақтарына жауап береді, оқушымен бірлесіп жалпы және арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалып жүргізіледі. | Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. | |||
Сабақтың соңы | Тыныс алу жаттығуларын орындап, сабақты қорытындылау, «Бағдаршам» әдісімен бағалау. Үйге тапсырма беру. |
Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау |
|
|
|