- 05 нау. 2024 00:08
- 194
Геометриялық пішіндер
Білім беру салалары: «Таным»
Бөлімдері: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды ізеттілікке, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдығы: флишбурт, теледидар, үнтаспа, геометриялық пішіндер.
Әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалардың көңілдерін өзіне аударады.
- Балалар, барлығымыз ән салайықшы.
Біз көңілді қуыршақпыз, алақай, алақай,
Өлең айтып, би билейміз, балақай, балақай.
Тартып алып орамалды алақай, алақай,
Дөңгелене би билейміз балақай, балақай.
- Бәріміз бері қарайықшы. Бүгін бізге сиқырлы хат келіпті. Сиқырлы хатты ашсақ ішінен не шығар екен?
- Сиқырлы хаттың ішінде неше түрлі пішіндер бар екен. Қане, кім маған пішіндерді атап береді?
- Дұрыс айтасыңдар, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек екен.
- Балалар, барлығымыз ауада осы пішіндерді ауада жасап көрейікші.
- Үшбұрыш, ал мынау – төртбұрыш, ал мынау – дөңгелек.
- Ал, енді теледидарға қарайық. Теледидардан біз қандай пішіндерді көріп тұрмыз? Түстері қандай? Пішіндері қандай?
Тәрбиешіге қарап, айтқандарын қайталайды.
Сиқырлы хатты тамашалайды.
Пішіндерді атайды.
Көңілді әуеннің ойнауы арқылы ауада пішіндерді жасайды.
Теледидардан пішіндерді көреді, түстерін атайды. Салыстырады.
Іздену - ұйымдастырушылық
- Ал, балалар, енді барлығымыз орнымыздан тұрайық, сәл демалып алайық.
- Бойыңды сергек тік ұста,
Емін - еркін тыныста.
Деміңді ішке тез ал да,
Сол қолыңды соз алға.
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада.
Оң қол да бос тұрмасын,
Шеңбер сызып зырласын.
- Балалар, енді осы геометриялық пішіндерден суреттер құрастырайық.
Дидактикалық ойын «Көңілді пішіндер». Балалар геометриялық пішіндерден әр түрлі пішіндер құрастырады.
Мысалы: «Гүлдер», «Ою - өрнек»
- балалар, ендеше флишбрутқа қарайықшы. Бүгін біз танысқан геометриялық пішіндерді бейнелеп көрейік.
Орындарынан тұрып жаттығуды жасайды.
Геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, суреттер құрастырады.
Көңілді пішіндерден гүл, ою - өрнек құрастыру.
Флишбрутта геометриялық пішіндерді бейнелеу.
Рефлексивті - түзетуші - Балалар, бүгін біз немен таныстық?
- Дұрыс айтасыңдар, пішіндер туралы білгендерімізді кеңейте түстік.
- Пішіндер неше түрлі болады?
- Геометриялық пішіндердің қандай пайдасы бар?
- Ең әдемі, ең көңілді пішіндерді кім жасады?
Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап бере отырып, ұйымдасқан оқу - іс әрекетті қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Пішіндер туралы жалпы түсінік
Қалыптасқан әдет: Пішіндердің түсін, көлемін ажырату.
Істей білуі: Геометриялық пішіндерді біледі, әр түрлі пішіндер құрай алады.
Бөлімдері: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды ізеттілікке, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдығы: флишбурт, теледидар, үнтаспа, геометриялық пішіндер.
Әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалардың көңілдерін өзіне аударады.
- Балалар, барлығымыз ән салайықшы.
Біз көңілді қуыршақпыз, алақай, алақай,
Өлең айтып, би билейміз, балақай, балақай.
Тартып алып орамалды алақай, алақай,
Дөңгелене би билейміз балақай, балақай.
- Бәріміз бері қарайықшы. Бүгін бізге сиқырлы хат келіпті. Сиқырлы хатты ашсақ ішінен не шығар екен?
- Сиқырлы хаттың ішінде неше түрлі пішіндер бар екен. Қане, кім маған пішіндерді атап береді?
- Дұрыс айтасыңдар, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек екен.
- Балалар, барлығымыз ауада осы пішіндерді ауада жасап көрейікші.
- Үшбұрыш, ал мынау – төртбұрыш, ал мынау – дөңгелек.
- Ал, енді теледидарға қарайық. Теледидардан біз қандай пішіндерді көріп тұрмыз? Түстері қандай? Пішіндері қандай?
Тәрбиешіге қарап, айтқандарын қайталайды.
Сиқырлы хатты тамашалайды.
Пішіндерді атайды.
Көңілді әуеннің ойнауы арқылы ауада пішіндерді жасайды.
Теледидардан пішіндерді көреді, түстерін атайды. Салыстырады.
Іздену - ұйымдастырушылық
- Ал, балалар, енді барлығымыз орнымыздан тұрайық, сәл демалып алайық.
- Бойыңды сергек тік ұста,
Емін - еркін тыныста.
Деміңді ішке тез ал да,
Сол қолыңды соз алға.
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада.
Оң қол да бос тұрмасын,
Шеңбер сызып зырласын.
- Балалар, енді осы геометриялық пішіндерден суреттер құрастырайық.
Дидактикалық ойын «Көңілді пішіндер». Балалар геометриялық пішіндерден әр түрлі пішіндер құрастырады.
Мысалы: «Гүлдер», «Ою - өрнек»
- балалар, ендеше флишбрутқа қарайықшы. Бүгін біз танысқан геометриялық пішіндерді бейнелеп көрейік.
Орындарынан тұрып жаттығуды жасайды.
Геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, суреттер құрастырады.
Көңілді пішіндерден гүл, ою - өрнек құрастыру.
Флишбрутта геометриялық пішіндерді бейнелеу.
Рефлексивті - түзетуші - Балалар, бүгін біз немен таныстық?
- Дұрыс айтасыңдар, пішіндер туралы білгендерімізді кеңейте түстік.
- Пішіндер неше түрлі болады?
- Геометриялық пішіндердің қандай пайдасы бар?
- Ең әдемі, ең көңілді пішіндерді кім жасады?
Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап бере отырып, ұйымдасқан оқу - іс әрекетті қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Пішіндер туралы жалпы түсінік
Қалыптасқан әдет: Пішіндердің түсін, көлемін ажырату.
Істей білуі: Геометриялық пішіндерді біледі, әр түрлі пішіндер құрай алады.