- 05 нау. 2024 04:13
- 233
Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер
Дүниетану пәні, 3 сынып
Сабақ тақырыбы: Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) жеке, жұптық, жұмыс негізінде тақырыпты меңгерту
Сабақтың мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау әдіс - тәсілдерін қолдана отырып, ылғал сүйгіш, су және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктердің өніп – өсу жайлы түсінік алу.
Басталуы
Ынтымақтастық атмосферасы.
Оқушылар өздерінің бастапқы бас әрпінен басталатын жақсы қасиетін айтады. Осы жақсы қасиеттерімізбен сабағымызды бастаймыз.
Жұпқа бөлу.
Ағаш және шөптекті болып жұпқа бөлінеді.
“Қожанасыр қоржыны”ойыны. Өткен сабақты еске түсіру. 1 – жұп: 1. Өсімдіктерге не қажет?
2. Қазақстанда өсімдіктердің қанша түрі кездеседі?
2 – жұп: 1. Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?
2. Ағаштар бүршікті қай мезгілде жарады немесе гүлдейді?
3 – жұп: 1. Өсімдіктердің мүшелерін ата?
2. Өсімдіктердің қаулап өсуіне не қажет?
Топтастыру.
1 – жұп: Өсімдіктердің сыртқы орта жағдайларына бейімділігі.
2 – жұп: Өсімдіктің адам өміріндегі маңызы.
3 – жұп: Өсімдіктердің табиғаттағы маңызы.
Ортасы
«Білгенге маржан». Таныстырылым.
6х6х6.
Жаңа тақырыпты жұппен оқу, талдау түсіндіру,
Елжанға бөлек мәтін беру.
Сергіту сәті: 2 мин
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкентай ағаштар,
Үлкен болып өседі.
«Ерекше тапсырма» Алоэ.
Кестемен жұмыс. (дәптерге орындалады)
1 - жұп: Венн диаграммасы.
2 – жұп: Семантикалық карта.
3 – жұп: «Адасқан әріптер». Берілген әріптерден сөздер құраңыз.
Б, д, е, е. Б, а, а, қ, қ, б. Ж, н, т, а, а, қ.
Аяқталуы
«Сиқырлы ағаш» ойыны. Алмалардың сыртында бір сұрақтан жазылады. Сұраққа жауап берсе алманы алады, жауап жоқ болса алма сол жерде қалады.
1. Ылғал сүйгіш өсімдіктерді ата?
2. Егер осы өсімдіктердің тіршілік еті ортасын ауыстыратын болса, ары қарай өсе ала ма? 3. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді ата?
4. Суда өсетін өсімдіктерді ата?
5. Алоэ қандай өсімдіктерге жатады.
Бағалау. (өзін – өзі бағалау парағы)
Кері байланыс.
Мұғалім – Уалханова Бейбітгүл
Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер. жүктеу
Сабақ тақырыбы: Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) жеке, жұптық, жұмыс негізінде тақырыпты меңгерту
Сабақтың мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау әдіс - тәсілдерін қолдана отырып, ылғал сүйгіш, су және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктердің өніп – өсу жайлы түсінік алу.
Басталуы
Ынтымақтастық атмосферасы.
Оқушылар өздерінің бастапқы бас әрпінен басталатын жақсы қасиетін айтады. Осы жақсы қасиеттерімізбен сабағымызды бастаймыз.
Жұпқа бөлу.
Ағаш және шөптекті болып жұпқа бөлінеді.
“Қожанасыр қоржыны”ойыны. Өткен сабақты еске түсіру. 1 – жұп: 1. Өсімдіктерге не қажет?
2. Қазақстанда өсімдіктердің қанша түрі кездеседі?
2 – жұп: 1. Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?
2. Ағаштар бүршікті қай мезгілде жарады немесе гүлдейді?
3 – жұп: 1. Өсімдіктердің мүшелерін ата?
2. Өсімдіктердің қаулап өсуіне не қажет?
Топтастыру.
1 – жұп: Өсімдіктердің сыртқы орта жағдайларына бейімділігі.
2 – жұп: Өсімдіктің адам өміріндегі маңызы.
3 – жұп: Өсімдіктердің табиғаттағы маңызы.
Ортасы
«Білгенге маржан». Таныстырылым.
6х6х6.
Жаңа тақырыпты жұппен оқу, талдау түсіндіру,
Елжанға бөлек мәтін беру.
Сергіту сәті: 2 мин
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкентай ағаштар,
Үлкен болып өседі.
«Ерекше тапсырма» Алоэ.
Кестемен жұмыс. (дәптерге орындалады)
1 - жұп: Венн диаграммасы.
2 – жұп: Семантикалық карта.
3 – жұп: «Адасқан әріптер». Берілген әріптерден сөздер құраңыз.
Б, д, е, е. Б, а, а, қ, қ, б. Ж, н, т, а, а, қ.
Аяқталуы
«Сиқырлы ағаш» ойыны. Алмалардың сыртында бір сұрақтан жазылады. Сұраққа жауап берсе алманы алады, жауап жоқ болса алма сол жерде қалады.
1. Ылғал сүйгіш өсімдіктерді ата?
2. Егер осы өсімдіктердің тіршілік еті ортасын ауыстыратын болса, ары қарай өсе ала ма? 3. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді ата?
4. Суда өсетін өсімдіктерді ата?
5. Алоэ қандай өсімдіктерге жатады.
Бағалау. (өзін – өзі бағалау парағы)
Кері байланыс.
Мұғалім – Уалханова Бейбітгүл
Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер. жүктеу