- 05 нау. 2024 00:39
- 178
Жіппен бейнелеу өнері
Тақырыбы: Жіппен бейнелеу өнері
Мақсаты: Оқушыларға жіппен «Білімділік»бейнелеу өнері дайын түсінік беру.
Дамытушылық: Жұмыс барысында оқушының шеберлігін шындау
арқылы көркемдік талғамын, танымдық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын, сұлулықты қабылдау сезімдерін ояту.
Сабақтың жоспары:
1. Тапқырлық.
2. Мағынаны тану.
3. Қауіпсіздік ережесі.
4. Сараманды жұмыс.
5. Ой толғаныс.
2. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Мағынаны тану.
Жіппен бейнелеу өнері ең алғаш рет Англияда пайда болды. Бұл техникамен құттықтау айлық хаттарын әр түрлі сәндік паналар жасауға болады. ДЗП картонын алып суретті салып, ішін жіппен жабыстырайық. Суретке
байланысты жіптердің түрлерін таңдаймыз. Жіп дайындау адамның қажеттілігінен туындаған. Оған дәлел ежелгі адамдар өзінің киім-кешектерін, үйге қажетті бұйымдарын жіппен тігіп, бөлшектерін біріктірген. Жіптің түрлері әр түрлі шикізаттан дайындалғандықтан өзіне тән шығу
тарихы бар.
Табиғи жібектің отаны – Қытай. Осы арқылы Қытай елінің сан ғасырлық тарихында әр түрлі деректер жиналған.
Зығырдың Отаны – Ресей, Үнді, Қытай және Мысыр елі. Жіптің жасалу технологиясы: табиғи жібек - жібек тұт құртынан алынады. Мақта - өсімдік, синтетика - химиялық талшық, зығыр - өсімдік, табиғи жүн - жіп малдан.
Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Тапқырлық
«Мақтану» тақырыбы бойынша
М А Қ П З А Р Ж З Б
Б О Т И Ы Ғ Ы І И О
С М А Т А С Т П Н Р
К Р Ж І Г І С К Г Е
Ө К Т Е У И Н Е Н И
Сұрақ берілген тақырып бойынша жеті сөзді табу.
№4 Сарамандық жұмыс жіппен бейнелеу өнерінің нұсқау картасы
Керекті құралдар Жұмыс тәртібі
ДВП желім, қайшы, сурет жобасы, тоқымы жіптер, қылқалам.
1. Суретті таңдап аламыз
2. ДВП-ға суретті саламыз
3. Суретке байланысты жіптердің түстерін таңдаймыз. Қылқаламмен
4. Желіп жағып жіптерді бір - біріне біріктіріп жабыстырамыз. Шеттеріне рамка салып әдемілейміз.
5. Ой толғаныс.
1. Жіппен бенелеу өнері ең алғаш рет қай елде пайда болды?
2. Жіппен бейнелеу арқылы нелер жасауға болады?
3. Қауіпсіздік ережесі дегеніміз не?
Үйге тапсырма беру: Жұмысты жалғастыру.
Бағалау. Жұмыс жинастыру
Мақсаты: Оқушыларға жіппен «Білімділік»бейнелеу өнері дайын түсінік беру.
Дамытушылық: Жұмыс барысында оқушының шеберлігін шындау
арқылы көркемдік талғамын, танымдық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын, сұлулықты қабылдау сезімдерін ояту.
Сабақтың жоспары:
1. Тапқырлық.
2. Мағынаны тану.
3. Қауіпсіздік ережесі.
4. Сараманды жұмыс.
5. Ой толғаныс.
2. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Мағынаны тану.
Жіппен бейнелеу өнері ең алғаш рет Англияда пайда болды. Бұл техникамен құттықтау айлық хаттарын әр түрлі сәндік паналар жасауға болады. ДЗП картонын алып суретті салып, ішін жіппен жабыстырайық. Суретке
байланысты жіптердің түрлерін таңдаймыз. Жіп дайындау адамның қажеттілігінен туындаған. Оған дәлел ежелгі адамдар өзінің киім-кешектерін, үйге қажетті бұйымдарын жіппен тігіп, бөлшектерін біріктірген. Жіптің түрлері әр түрлі шикізаттан дайындалғандықтан өзіне тән шығу
тарихы бар.
Табиғи жібектің отаны – Қытай. Осы арқылы Қытай елінің сан ғасырлық тарихында әр түрлі деректер жиналған.
Зығырдың Отаны – Ресей, Үнді, Қытай және Мысыр елі. Жіптің жасалу технологиясы: табиғи жібек - жібек тұт құртынан алынады. Мақта - өсімдік, синтетика - химиялық талшық, зығыр - өсімдік, табиғи жүн - жіп малдан.
Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Тапқырлық
«Мақтану» тақырыбы бойынша
М А Қ П З А Р Ж З Б
Б О Т И Ы Ғ Ы І И О
С М А Т А С Т П Н Р
К Р Ж І Г І С К Г Е
Ө К Т Е У И Н Е Н И
Сұрақ берілген тақырып бойынша жеті сөзді табу.
№4 Сарамандық жұмыс жіппен бейнелеу өнерінің нұсқау картасы
Керекті құралдар Жұмыс тәртібі
ДВП желім, қайшы, сурет жобасы, тоқымы жіптер, қылқалам.
1. Суретті таңдап аламыз
2. ДВП-ға суретті саламыз
3. Суретке байланысты жіптердің түстерін таңдаймыз. Қылқаламмен
4. Желіп жағып жіптерді бір - біріне біріктіріп жабыстырамыз. Шеттеріне рамка салып әдемілейміз.
5. Ой толғаныс.
1. Жіппен бенелеу өнері ең алғаш рет қай елде пайда болды?
2. Жіппен бейнелеу арқылы нелер жасауға болады?
3. Қауіпсіздік ережесі дегеніміз не?
Үйге тапсырма беру: Жұмысты жалғастыру.
Бағалау. Жұмыс жинастыру