- 05 нау. 2024 04:27
- 331
Көшпелі және отырықшы өркениеттер арасындағы байланыс
Көшпелі және отырықшы өркениеттер арасындағы байланыс.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: «Көшпелі өркениет» ұғымын, сонымен қатар алғашқы көшпелілерден бастап, орта ғасырда жалғасып, одан әрі дамып отырған көшпелілер мен отырықшылардың арасындағы өзара байланысын, ықпалын, әсерін ашып көрсету.
ә) Дамытушылық: картамен және қосымша деректермен жұмыс жасату арқылы оқушылардың ізденушілік қабілетін дамыту, тарихи оқиғалар мен құбылыстарды талдай білуге, салыстыра білуге, өзіндік ой қорытуға дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: өз елінің, жерінің тарихын білумен қатар, оны құрметтеуге, ұлтжандылық пен адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақты өткізу әдісі: Топпен жұмыс, түсіндіру, сұрақ – жауап, іздену, ой қозғау, тірек - сызбалар.
Сабақтың пәнаралық байланысы: География, әдебиет, технология.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Қазақстан картасы, тірек сызба, плакаттар, суреттер, баспасөз материалдары.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларды 2 топқа бөліп (І, ІІ,)
«Жұлдызды сәт» ойыны бойынша сұрақтарға жауап беру.
І – топ.
1. Көшпелі мал шаруашылығының қандай түрлері бар? Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуына не себеп болды?
2. Көшпелілердің әскери қару жарақтарының түрлерін атап айтыңыздар? «Ер қаруына» яғни 5 қаруға қандай қару жарақтары жатады?
3. Материалдық мәдениет дегеніміз не?
ІІ – топ.
1. Рухани мәдениет дегеніміз қандай мәдениет?
2. Көшпелі тайпалардың қандай наным – сенімдерін білесіңдер?
3. «Аң стилі» үлгісінде зергерлер нені көрсетуге тырысқан?
Толық нұсқасын жүктеу
Презентациясын жүктеу
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: «Көшпелі өркениет» ұғымын, сонымен қатар алғашқы көшпелілерден бастап, орта ғасырда жалғасып, одан әрі дамып отырған көшпелілер мен отырықшылардың арасындағы өзара байланысын, ықпалын, әсерін ашып көрсету.
ә) Дамытушылық: картамен және қосымша деректермен жұмыс жасату арқылы оқушылардың ізденушілік қабілетін дамыту, тарихи оқиғалар мен құбылыстарды талдай білуге, салыстыра білуге, өзіндік ой қорытуға дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: өз елінің, жерінің тарихын білумен қатар, оны құрметтеуге, ұлтжандылық пен адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақты өткізу әдісі: Топпен жұмыс, түсіндіру, сұрақ – жауап, іздену, ой қозғау, тірек - сызбалар.
Сабақтың пәнаралық байланысы: География, әдебиет, технология.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Қазақстан картасы, тірек сызба, плакаттар, суреттер, баспасөз материалдары.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларды 2 топқа бөліп (І, ІІ,)
«Жұлдызды сәт» ойыны бойынша сұрақтарға жауап беру.
І – топ.
1. Көшпелі мал шаруашылығының қандай түрлері бар? Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуына не себеп болды?
2. Көшпелілердің әскери қару жарақтарының түрлерін атап айтыңыздар? «Ер қаруына» яғни 5 қаруға қандай қару жарақтары жатады?
3. Материалдық мәдениет дегеніміз не?
ІІ – топ.
1. Рухани мәдениет дегеніміз қандай мәдениет?
2. Көшпелі тайпалардың қандай наным – сенімдерін білесіңдер?
3. «Аң стилі» үлгісінде зергерлер нені көрсетуге тырысқан?
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектебі.
Тарих және құқық пәні мұғалімі: Рабаев Н. Қ
Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектебі.
Тарих және құқық пәні мұғалімі: Рабаев Н. Қ
Толық нұсқасын жүктеу
Презентациясын жүктеу