Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
"Авогадро заңы. Мольдік  көлем" 8 сынып
Сабақты жоспарлау үлгісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
8. 2В Стехиометриялық есептеулер
Мектеп: М. Мақатаев атындағы №47 ЖОМ КММ
Күні:Мұғалімнің аты - жөні: Битабарова Хадиша Исабековна
СЫНЫП: 8Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:  Авогадро заңы. Мольдік көлем
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары  8. 2. 3. 6 – Авогадро заңын білу, қалыпты және стандартты жағдайлардағы газдар көлемін есептеуде мольдік көлемді қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  •  Авогадро заңын біледі;
  • Қалыпты және стандартты жағдайлардағы газдар көлемін есептеуде мольдік көлемді қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі:
  •  Мольдік көлемді пайдалана отырып, газдар көлемін және газдардың салыстырмалы тығыздығын табуға есептер шығарады.
Кейбір оқушылар: 
  • Формулалар бойынша кері есептер шығарады
Бағалау критерийі
  • Қалыпты және стандартты жағдайлардағы газдар көлемін есептеуде мольдік көлемді қолданады.
Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • Авогадро заңын тұжырымдайды, мольдік көлемді пайдаланып, газдар көлемін және газдардың салыстырмалы тығыздығын табуға арналған есептерді шығаруда талдау жүргізеді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
 Моль, мольдік көлем, молекулалар саны, қалыпты жағдай, газдардың тығыздығы
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Газдарға арналған заңдардың бірі -........
Авогадро заңы қалай тұжырымдалады?
Кез - келген газдың молекулаларының белгілі саны қандай көлем алады?
Қалыпты жағдайда кез - келген газдың 1 молі қанша көлем алады?
Газдың мольдік немесе салыстырмалы молекулалық массасын қалай есептейді?
Құндылықтарға баулуӨзгелердің көзқарасына құрметпен қарау, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.
Пәнаралық байланыс Физика
Алдыңғы оқу 8. 1. 1. 1 - зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде – мольді білу және Авогадро санын білу;
8. 1. 1. 3 - масса, зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Психологиялық ахуал орнату. Геометриялық фигуралар арқылы мінездеме беру
Үшбұрыш - ақылды, салмақты, білімді
Төртбұрыш - шебер, іскер
Шеңбер - бауырмал, шығармашыл, тындырымды
Оқушыларды «грамм», «литр», «моль» сөздерін атау арқылы үш топқа бөлінеді.
«Сәйкестендіру» әдісі. Жұптық жұмыс
ШамаларФормуласыӨлшем бірлігі
Мольдік масса m
n =
M
-
Құрылымдық бөлшектер саныm = M * nг/моль
Зат массасыMr = Ar + Arатом, молекула т. б.
Салысырмалы молекулалық масса m
M =
n
г
Зат мөлшеріN = n * NAмоль
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау, смайликтер беру.
Слайдтан қарау


 
Кеспе қағаздары,
АКТ, слайдпен жұмыс,
смайликтер
Сабақтың ортасы
5 минут
5 минут
17 минут
3 минут
№1 тапсырма. Қызығушылықты ояту. «Адасқан сөздер». әдісі Топтық жұмыс. Берілген сөздер жинағынан Авогадро заңын тұжырымдаңдар және хормен жатқа айтыңдар
әртүрлі
 саны
 бірдей
 бірдей
 көлеміндегі
 бірдей
болады
 молекулалар
 (температура мен қысым)
 жағдайда
газдардың


 
Дескриптор:
  • Берілген сөздер жинағын дұрыс ретімен орналастыра отырып Авогадро заңына тұжырымдама береді
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау, смайликтер беру.
№2 тапсырма. «Ойлан, жұптас» әдісі. Жұптық жұмыс. Оқулықтағы мәтін бойынша тиісті сөздер мен формулаларды қойып кестені дұрыс толтырындар 

V=Vm*n
Зат мөлшері


Mr газ
D(H2(газ) =
Mr H2



г/л

M = p * Vm
Дескриптор:
  • Оқушылар газдардың көлемін, молін, салыстырмалы тығыздығын, мольдік массасын табуға арналған формулаларды ажырата алады.
№3 тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі. Жеке жұмыс. Формулаларды пайдалана отырып есептерді шығарыңдар
А) Қалыпты жағдайдағы атомдардың және молекулалардың моль санын көрсетіңіз
22, 4 л/моль гелий атомы2, 24 л/моль хлор молекуласы44, 8 л/моль неон атомы5, 6 л/моль көмірқышқыл газы




В) 1. Зат мөлшері 3 моль аммиак қ. ж қандай көлем алады?
2. Массасы 64 г оттегі қ. ж. қандай көлем алады?
С) 1. Газдың сутегі бойынша салыстырмалы тығыздығы 22 болса, ол газдың мольдік массасы қаншаға тең?
2. Аммиактың ауа бойынша салыстырмалы тығыздығы қаншаға тең?
3. Хлорсутек газының қ. ж. тығыздығын есептеңіз
Д) 1. В, С топтары бойынша кері есептер құрастыр
Дескриптор:
- газдардың моль санын анықтайды;
- газдардың көлемін есептейді;
- газдардың салыстырмалы тығыздықтарын анықтайды.
формулалар бойынша кері есептер құрастырады.
№4 тапсырма. «Ия немесе жоқ» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
Төмендегі тұжырымдармен келіссеңіз ия, келіспесеңіз жоқ деп жауап беріңіз. (Ауызша түрде жүргізу)
1. Кез - келген газдың молекулаларының белгілі саны тұрақты көлем алады.
2. Газдарға арналған заңдардың бірі – периодтық заң
3. Қалыпты жағдайда кез - келген газдың 1 молі 22, 4 л көлем алады
4. Зат мөлшерінің өлшем бірлігі литр болып табылады
5. Ауаның тығыздығы 29 ға тең
Кері байланыс орнату: оқушылардың дұрыс жауаптары үшін мадақтау
Кеспе қағаздары
Кері байланыс
Кеспе қағаздары,
АКТ, слайдпен жұмыс,
смайликтер
Кері байланыс
АКТ, слайдпен жұмыс,
смайликтер
Кері байланыс
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия:
  • 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды......
  • 2. Сұқ саусақ – мен бүгін.......... түсіндім.
  • 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін....... қиын болды.
  • 4. Төртінші саусақ – менің бағам......., өйткені...
  • • 5. Шынашақ – Мен............ білгім келеді.
 Стикерлер
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
1. Топтық және жеке жұмыс арқылы оқушыларға қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
2. Жаңа сабақты меңгертуде «Адасқан сөздер», «Ойлан, жұптас» әдістерін қолдану
3. Жеңілден күрделіге қарай есептер беру
4. Кейбір оқушылар үшін формулалар бойынша кері есептер құрастыруға тапсырма беру
1. Оқушылардың алдыңғы білімдерін білу мақсатында «Сәйкестендіру» әдісімен тапсырма беріледі.
2. Мақтау мадақтау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізу.
3. Жаңа сабақты меңгертуде топтық, жұптық және жеке жұмыстар беру арқылы
3. Кері байланыс «Бессаусақ» әдісін жүргізу арқылы
4. Әр оқушының ОМ жеткендігін аныктау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану
Сергіту сәті: Қимыл - қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасау
Бір мезетте оң қолмен «Ант» беру, сол қолмен бас бармақ көрсету, жаттығуды бірнеше қайталау
Рефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама