Тригонометриялық формулалар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9. 3A Тригонометриялық формулалар | Мектеп: М. Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ | ||||||||||||
Сынып: 9 | Пән мұғалімі: Болат Айнаш | Тексерілді: Құрманғалиева М. Р | |||||||||||
Күні: 21. 02. 2020 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||
Сабақ тақырыбы | Тригонометриялық формулалар. Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының синусы және косинусының формулаларын қолданып есептер шығару | ||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 9. 2. 4. 3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану | ||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларын айта алады; Оқушылардың басым бөлігі: бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларды пайдалана отырып, есептер шығара алады; Кейбір оқушылар: Күрделі есептердің шешімін тауып, дәлелдей алады. | ||||||||||||
Бағалау критерийлері |
| ||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Оқушылар: - осы бөлімдегі терминдерге сүйену; - тригонометриялық функциялардың аргументтерінің қосындысы мен айырмасының, екі еселі бұрыштың, тригонометриялық функциялардың қосындысын/айырмасын көбейтіндіге және көбейтіндіні қосындыға/айырмаға түрлендіру формулаларының қорытылуын түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология
| ||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы - Өмір бойы білім алуға бейімделеді; Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру | ||||||||||||
Пән аралық байланыс | геометрия | ||||||||||||
Бастапқы білім | Негізгі тригонометриялық функциялардың анықтамасын білу және бірлік шеңбер арқылы олардың қасиеттерін анықтай алу. Өрнектің мәнін табуда, өрнекті ықшамдауда, теңбе - теңдікті дәлелдеуде негізгі тригонометриялық теңбе - теңдіктер мен келтіру формулаларын қолдану. | ||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақ барысы | ||||||||||||
Сабақ басы 8 минут | І. Шаттық шеңбері Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Шеңбер жасап бір - біріне жылы сөздер айтады. Саралау «Жіктеу» тәсілі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін. Синус, косинус, тангенс Оқушылар карточка таңдау арқылы топқа бөлінеді. Түс арқылы «Жедел сұрақ» Үй жұмысын сұрау Белсенді оқыту әдісі арқылы «Сұрақ қою» тәсілін алдым. Саралау: «Диалог» тәсілі. 1. Ұзындығы шеңбер радиусының ұзындығына тең, доғаға сәйкес келетін центрлік бұрыш не деп аталады? 1 радиандық бұрыш 1. Тригонометриялық функцияларды ата. Синус, косинус, тангенс, котангенс функциялары 1. Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп функция болады? Косинус функциясы 1. Синус функциясының таңбаларын ата. І ширек: «+», ІІ ширек: «+», ІІІ ширек: «-», ІV ширек: «-». Сабақтың мақсаты: 9. 2. 4. 3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларын қолдану | ||||||||||||
Сабақтың ортасы 12 минут | «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» топтық жұмыс Саралау «Қорытынды және қарқын» А деңгей 1. 2) соs мәндерін табыңыз? В деңгей 1. Cos( 2) sin(∝+β) - sinβ cos∝ C деңгей Sin1500cos300+cos300sin1500 ҚБ: «Стикер» әдісі Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:
| Үлестірме материалдар | |||||||||||
8 минут | «Кім жылдам» әдісі Жеке жұмыс 1. Мәндерін есептеңіз: 2. cos 2) cos1500
Sin1800=sin cos+ cos sin1 Sin(2700+300)= sin cos+ cos sin cos= - ) ҚБ: «Сөйлемді аяқта» әдісі 1. Бұл тапсырмада маған ерекше ұнағаны...... 2. Тапсырманы тыңдау барысында мен өзіме мынандай ой түйдім.... 3. Бұл тапсырманы мен жақсарту үшін..... | Үлестірме материалдар | |||||||||||
12 минут | Жұппен жұмыс: ««Ой қозғау» Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі Берілген есептерді әрбір оқушы жеке орындап, өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен алмасады; шығарған есептері бүкіл топтық талқылауға ұласады. Оқулықпен жұмыс № 24. 13 есеп ҚБ: «Әңгімелесетін» әріптестер Өткен сабаққа сілтеме жасауды көздейтін бастапқы немесе бүкіл сыныпқа арналған тапсырма ретінде оқушылар әріптестерімен: жаңа оқылған 3 факті туралы; оларға жеңіл болып көрінгендер туралы оларға қиын болып көрінгендер туралы алдағы уақытта оқығысы келген нәрселер туралы ақпарат алмасады. | оқулық | |||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут | «Өзін – өзі бағалау» әдісі Рефлексия: «математикалық тілде» «Көбейту - Бәрін түсіндім, қызықты болды» «Қосу - Түсіндім, әліде толықтыруым керек» «бөлу - бүгін сабаққа толық дайын емес екенімді білдім» «Азайту - әліде толықтырарым көп екен» Үйге тапсырма Cos(600 + 600 - 300 - | ||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | |||||||||||
Саралау «Жіктеу» тәсілі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін Белсенді оқыту әдісі арқылы «Сұрақ қою» тәсілін алдым. Саралау: «Диалог» тәсілі. Саралау «Қорытынды және қарқын» Саралаудың «Тапсырма» әдісі Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі | «Өзін – өзі бағалау» әдісі ҚБ: «Әңгімелесетін» әріптестер ҚБ: «Сөйлемді аяқта» әдісі Бағалау критерийлері: Бұрыштардың қосындысы мен айырымының формуласын есептер шығаруда қолданады; Дескрипторлары - бұрыштардың қосындысының формуласын біледі; - мәнін табады; ҚБ: «Стикер» әдісі «Өзін – өзі бағалау» әдісі Рефлексия: «математикалық тілде» «Көбейту - Бәрін түсіндім, қызықты болды» «Қосу - Түсіндім, әліде толықтыруым керек» «бөлу - бүгін сабаққа толық дайын емес екенімді білдім» «Азайту - әліде толықтырарым көп екен» | Оқу процесінің күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуына жағдай туындатамын. | |||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандайа уытқулар болды, неліктен? | |||||||||||||
Жалпыбаға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпалете алады (оқы тутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесіса бақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2: |