- 05 нау. 2024 02:10
- 321
Интервалдар әдісі
Интервалдар әдісі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті, бөлшек рационал теңсіздікті интервалдар әдісімен шешуді үйрету.
Дамытушылық: Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді. Салыстыра отырып ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу мәнерін дамыту, пәнге деген қызығушылықты арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Интервалдар әдісі ұғымымен танысады. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді, интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Көрнекіліктер: Оқулықтан 110 - 113беттері, интернеттен алынған ақпараттар. Қосымша парақшалар. Слайдтар. Графиктер.
I. Ұйымдастыру сәті: Сынып оқушыларын 4 - 5 топқа квадрат функциялар арқылы бөлеміз. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгінгі сабақты бастамас бұрын біз бұған дейін қандай функциялардың графиктерін салып үйрендік? y=ax2+bx+cфункциясының графигі қалай салынады?
II. Үй жұмысын тексеру.№293Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шығарудың мағынасы неде?
III. Жаңа тақырыптың баяны:
Алдын ала біз сіздермен сабақтың мақсатына сай бағалау критерийлерін келісіп алайық, яғни квадраттық функцияның графигін толықтай сала білетін оқушыға 2 - ұпай, жартылай салатын оқушыға 1 - ұпай, есепті шығара алмаған оқушыға 0 - ұпай -- деп келісеміз.
Онда квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешуді қарастырдық. Көп жағдайда квадрат теңсіздіктерді шешу үшін интервалдар әдісін қолданған ыңғайлы.
ах ² + bx+ c > 0 ( a ≠ 0) квадрат теңсіздігі берілсін. Бұл теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу үшін, алдымен, у = ах ² + bx+ c функциясы графигінің Ох осімен қиылысу нүктелерінің абциссаларын, яғни функцияның нөлдерін табу керек. ах ² + bx+ c > 0 ( a ≠ 0) функциясының нөлдері деп ах ² + bx+ c > 0 теңдеуінің түбірлері айтылатыны белгілі.
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№21 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Есиркенов Токсанбай
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті, бөлшек рационал теңсіздікті интервалдар әдісімен шешуді үйрету.
Дамытушылық: Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді. Салыстыра отырып ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу мәнерін дамыту, пәнге деген қызығушылықты арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Интервалдар әдісі ұғымымен танысады. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді, интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Көрнекіліктер: Оқулықтан 110 - 113беттері, интернеттен алынған ақпараттар. Қосымша парақшалар. Слайдтар. Графиктер.
I. Ұйымдастыру сәті: Сынып оқушыларын 4 - 5 топқа квадрат функциялар арқылы бөлеміз. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгінгі сабақты бастамас бұрын біз бұған дейін қандай функциялардың графиктерін салып үйрендік? y=ax2+bx+cфункциясының графигі қалай салынады?
II. Үй жұмысын тексеру.№293Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шығарудың мағынасы неде?
III. Жаңа тақырыптың баяны:
Алдын ала біз сіздермен сабақтың мақсатына сай бағалау критерийлерін келісіп алайық, яғни квадраттық функцияның графигін толықтай сала білетін оқушыға 2 - ұпай, жартылай салатын оқушыға 1 - ұпай, есепті шығара алмаған оқушыға 0 - ұпай -- деп келісеміз.
Онда квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешуді қарастырдық. Көп жағдайда квадрат теңсіздіктерді шешу үшін интервалдар әдісін қолданған ыңғайлы.
ах ² + bx+ c > 0 ( a ≠ 0) квадрат теңсіздігі берілсін. Бұл теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу үшін, алдымен, у = ах ² + bx+ c функциясы графигінің Ох осімен қиылысу нүктелерінің абциссаларын, яғни функцияның нөлдерін табу керек. ах ² + bx+ c > 0 ( a ≠ 0) функциясының нөлдері деп ах ² + bx+ c > 0 теңдеуінің түбірлері айтылатыны белгілі.
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№21 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Есиркенов Токсанбай
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.