- 05 нау. 2024 02:10
- 346
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару. (Қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Квадрат теңсіздік ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрету.
Дамытушылық: Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді. Салыстыра отырып ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу мәнерін дамыту, пәнге деген қызығушылықты арттыру. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздік ұғымымен танысады. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйренеді.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Көрнекіліктер: Оқулықтан 102 - 109беттері, интернеттен алынған ақпараттар. Қосымша парақшалар. Слайдтар. Графиктер.
I. Ұйымдастыру сәті: Сынып оқушыларын 4 - 5 топқа квадрат функциялар арқылы бөлеміз. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгінгі сабақты бастамас бұрын біз бұған дейін қандай функциялардың графиктерін салып үйрендік? y=ax2+bx+cфункциясының графигі қалай салынады?
II. Үй жұмысын тексеру.№284 Осы функциялардың графиктерін сызып көрсетіңдер. График бойынша салынған параболалардың ұқсастығы мен айырмашылығын атаңдар? Х - ке мән бере отырып у - ті тауып координата жазықтығында нүктелерді салып график сызуға болады. Мұндай графиктерді нүктелер арқылы салу біздің көп уақытымызды алады, сондықтан біз бүгінгі сабағымызда мұндай графиктерді тез салуды үйренетін боламыз.
III. Жаңа тақырыптың баяны:
Алдын ала біз сіздермен сабақтың мақсатына сай бағалау критерийлерін келісіп алайық, яғни квадраттық функцияның графигін толықтай сала білетін оқушыға 2 - ұпай, жартылай салатын оқушыға 1 - ұпай, есепті шығара алмаған оқушыға 0 - ұпай -- деп келісеміз. Онда
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№21 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Есиркенов Токсанбай
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Квадрат теңсіздік ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрету.
Дамытушылық: Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді. Салыстыра отырып ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу мәнерін дамыту, пәнге деген қызығушылықты арттыру. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздік ұғымымен танысады. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйренеді.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Көрнекіліктер: Оқулықтан 102 - 109беттері, интернеттен алынған ақпараттар. Қосымша парақшалар. Слайдтар. Графиктер.
I. Ұйымдастыру сәті: Сынып оқушыларын 4 - 5 топқа квадрат функциялар арқылы бөлеміз. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгінгі сабақты бастамас бұрын біз бұған дейін қандай функциялардың графиктерін салып үйрендік? y=ax2+bx+cфункциясының графигі қалай салынады?
II. Үй жұмысын тексеру.№284 Осы функциялардың графиктерін сызып көрсетіңдер. График бойынша салынған параболалардың ұқсастығы мен айырмашылығын атаңдар? Х - ке мән бере отырып у - ті тауып координата жазықтығында нүктелерді салып график сызуға болады. Мұндай графиктерді нүктелер арқылы салу біздің көп уақытымызды алады, сондықтан біз бүгінгі сабағымызда мұндай графиктерді тез салуды үйренетін боламыз.
III. Жаңа тақырыптың баяны:
Алдын ала біз сіздермен сабақтың мақсатына сай бағалау критерийлерін келісіп алайық, яғни квадраттық функцияның графигін толықтай сала білетін оқушыға 2 - ұпай, жартылай салатын оқушыға 1 - ұпай, есепті шығара алмаған оқушыға 0 - ұпай -- деп келісеміз. Онда
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№21 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Есиркенов Токсанбай
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.