Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары
Бекітемін: | ||||||||||
Пәні | Әдебиеттік оқу | |||||||||
Күні | Мұғалімі: | |||||||||
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||
Сабақтың тақырыбы | Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары | |||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2. 2. 3. 1. мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2. 3. 2. 1. мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру | |||||||||
Сабақ мақсаты | Білім алушылар: тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, шығарманы іштей оқиды, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді | |||||||||
Бағалаукритерийлері | тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, шығарманы іштей оқиды, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді | |||||||||
1. Құндылықтарды дамыту | Шығармашылық сыни тұрғыдан ойлау Жауапкершілікке таныту Топпен жұмыс барысында өзгенің көзқарасын құрметпен қарау | |||||||||
Ресурстар | Оқулық, жұмысдәптепрі | |||||||||
Әдіс - тәсілдер | Блум таксаномиясы, «Сиқырлы қалам», «Жетістік баспалдағы», «Көшбасшы және тыңдаушы» Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||
Пән аралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |||||||||
АКТ қолдау дағдылары | Интерактивті тақта | |||||||||
Бастапқы бөлім | Барлық әріптер мен дыбыстарды біледі. | |||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі: | Сабақта жоспарланған іс - әрекет | Ресустар: | ||||||||
Сабақтың басы: | ! Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | |||||||||
Сабақтың ортасы: | Білу және түсіну Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Қолдану Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары. Дәптермен жұмыс. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. | |||||||||
Сергіту сәті | Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» | |||||||||
Сабақтың соңы Кері байланыс | Синтез "Таңда да таста" әдісі «Жетістік» баспалдағы. | "Таңда да таста" әдісі Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы | ||||||||
Қосымша мәліметтер | ||||||||||
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайысыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік, | ||||||||
Топтық, жұптық жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. | Оқушылардың сұрақтар қою дағдысын бақылау арқылы бағалау Топтық жұмыс бағдаршам арқылы бағалау. Жұптық жұмыс смайликтермен бағалау. Жеке жұмыс бармақпен бағалау. | |||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | ||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:\Сабақтың мақсаты шынайы да, сәтті өтті. 2: оқушылардың берілген тапсырманы топпен бірге жұмыс жасап, бір - біріне үйретіп, көмек беру арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді, Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып, толық орындады. 2: Тапсырманы толық түсініп, толық меңгерді. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | ||||||||||