Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 13 сағат бұрын)
Табиғат пен адам Лепті сөйлем
Бекітемін: 

Пәні Қазақ тілі



Күні Мұғалімі: 
Сынып: 2 дҚатысқандар саны: 35Қатыспағандар саны: 





Сабақтың тақырыбы Табиғат пен адам
Лепті сөйлем

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау
2. 3. 7. 1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
2. 4. 2. 6 - сөйлемдегі бір - бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақ мақсаты Білім алушылар: - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды, сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қояды, сөйлемдегі бір - бірімен байланысып тұрған сөздерді табады
Бағалаукритерийлері- мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды, сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қояды, сөйлемдегі бір - бірімен байланысып тұрған сөздерді табады
1. Құндылықтарды дамытуШығармашылық сыни тұрғыдан ойлау
Жауапкершілікке таныту Топпен жұмыс барысында өзгенің көзқарасын құрметпен қарау

Ресурстар Оқулық, жұмысдәптепрі
Әдіс - тәсілдерБлум таксаномиясы,.«Қағаз қиындылары» Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» «Рефлексиялық шеңбер»әдісі
Пән аралық байланысМузыка, қазақ тілі. 
АКТ қолдау дағдыларыИнтерактивті тақта
Бастапқы бөлімТыныс белгілері жайлы біледі
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі:Сабақта жоспарланған іс - әрекетРесустар:
Сабақтың басы:Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер» тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т. б
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі - түсті маркерлер


Сабақтың ортасы:Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
6 - жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы.
Мәтіндегі қарамен жазылған қандай сөйлемдер?
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
7 - жаттығу. Сөйлемдерді көркемдеп жаз.
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Дәптермен жұмыс.
8 - жаттығу. Сурет бойынша мәтін құрап көріңдер.
  • Суретке қарап не айтуға болады?
  • Сурет сенің көңіл - күйіңе әсер етті ме?
Құраған мәтініңде лепті сөйлемдер болатын болсын
1 - топ:
Жазушылар
2 - топ: Зерттеушілер
3 - топ: Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Оқулық,
мәтіндер.


Сергіту сәтіСергіту сәті
Бала, бала, балақан,
Қане қайсы алақан.
Саусақтарың айбат,
Былай - былай ойнат.

Сабақтың соңы
Кері байланыс
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
9. Өздік жұмысы.


 
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл - күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл - күйіңіз қандай? Неліктен?




видеожазба
Қосымша мәліметтер
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайысыз?Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік, 

Топтық, жұптық жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.Оқушылардың сұрақтар қою дағдысын бақылау арқылы бағалау
Топтық жұмыс бағдаршам арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс смайликтермен бағалау.
Жеке жұмыс бармақпен бағалау.
Сергіту сәті
Оқу құралдарын ұқыпты пайдалану
Тазалық сақтау

Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?




























You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама