Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 
1 Бөлім: Визуалды өнер
Мектеп: 
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: 

Сабақ тақырыбыҚазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.1
Әлем және қазақ ұлттық     мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен     дизайн туындыларының     ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
Сабақ мақсаттары
  • Қазақстандық суретшілердің портрет жанрындағы картиналарын зерттеу;
  • Суретшілердің жұмыстарындағы ерекшеліктері туралы білім мен түсінігін көрсету. 
Жетістік критерийлері 
  • Отандық суретшілердің картиналарын зерттейді. 
  • Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ерекшеліктерді анықтайды. 
  • Қазақстандық суретшілердің жұмыстарының негізінде эскиз орындайды. 
Тілдік  мақсаттар
Портреттерге тән ерекшеліктерін сипаттайды.
Оқушылар келесі сұраққа жауап береді
  • Сюжет композиция және т.б.
  • Менің ойымша суретші ....көрсеткісі келді. 
  • Картинадағы өзіндік сипатқа ие....
  • Портреттің идеясы жақсы жеткізілді. Себебі, 
  • Портрет жылы колоритте орындалған. Себебі....
Құндылықтарды дарыту Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыстарҚазақстандық тарихи қайраткерлердің портреттерін зерттейді. 
АКТ қолдану дағдылары Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды 
Бастапқы білім 
Оқушылар осыдан бұрын портрет жанрымен таныс
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

Сабақтың басы Сұрақтарға жауап бер: 
«Абай» портреті. 
Оқушыларға қазақ ақыны Абай Құнанбаевтың әртүрлі суретшілермен салынған үш портретін қарастырады: 
  • Картинада кім бейнеленген? Кейіпкердің мінезін суреттеңіз. 
  • Картинаның авторын білесіздер ме?
  • Суретші көрерменге не айқтысы келеді?
  • Портреттер несімен ерекшеленеді?
Сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен танысу. 

Сабақтың ортасы  Қазақстандық суретші Гульфайрус Исмаилованың «Қазақ вальсі» картинасын қарастырыңыздар. 
  • Картинада не бейнеленген?
  • Картинаның кейіпкерін танисыздар ма?
  • Портрет қандай түрге жатады? Неліктен?
  • Суретші бізге не суреттегісі келді? 
  • Портрет сіздерге қандай көңіл-күй сыйлайды?
Абрам Черкасский  «Дина Нурпеисова и Джамбул» Сабур АбдрасуловичМамбеев «Девушка у окна» Килибаев Нурлан "Орлан"
Талқылау үшін сұрақтар: 
  • Картинаның идеясы қандай?
  • Портрет қандай колоритте орындалған? Неліктен?
  • Картинаның атауын қалай қояр едіңіз?
  • Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ұқсастық не? 
  • Қазақстандық кескіндемешілердің ортақ визуалды элементтерін ата?
Қазақстандық суретшілердің жұмыстарына ұлттық колорит кейіпкерлердің мінездері және т.б.. 
Практикалық тапсырма.
Бағалау критерийлері: 
  • Кейіпкердің мінезін суреттейді; 
  • Композиция; 
  • Көркемдік элементтерді, стилистиканы қолданады. 
Оқушылардың практикалық тапсырмалары альбомда орындалады. 
http://magnolia.kz/articles/3442-vstrecha-zhambyla-i-diny.html
https://www.youtube.com/watch?v=w49I4Uwe02A
http://nurlankilibayev.blogspot.com/p/blog-page_17.html
https://www.youtube.com/watch?v=aqdLtJC31O0
Сабақтың соңыБағалау
Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды
Рефлексия:
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. 
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Сұрақтар қою. 
Бірін-бірі бағалау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары   
Сабақ бойынша рефлексия 
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 
Жеткізбесе, неліктен? 
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  

Жалпы баға 
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Толық нұсқасын жүктеп алу​​​

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама