- 05 нау. 2024 04:26
- 273
Маған ұнайтын өлеңдер
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары | |||
Сабақтың тақырыбы | Маған ұнайтын өлеңдер. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу және құрастыру | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер | ||
АКТ қолдану дағдылары | таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 0-5 минут Сабақтың ортасы 5-35 | Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | Шаттық шебері | |
Өлеңді тыңда. Кең жайлауда гүл терем, Бағатыным қошақан. Асау құлын үйретем, Өсіремін ботақан. Өлеңде кім туралы айтылған ол не істеді? Жем бергенде,жем жейді, «Кел!» дегенде келмейді. Балапаным сарыүрпек, Өзі қорқақ,өзі үркек. Өлеңде не туралы айтылған? Саған қай өлең ұнады? Неліктен? | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | ||
Сергіту сәті Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/ | Сергіту сәтіне арналған жинақ | ||
Сурет бойынша тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра | Түрлі тапсырмалар | ||
Өлеңді мұқият тыңда. Сұраққа жауап беріп көр. Өлеңдегі соңғы сөйлемді сызбамен көрсет. Ойыншықтарым көп менің, Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай, Бірге ойнап жүремін. *** Ойыншығым қуыршақ, Не берсем де жемейді. Еркелігі соншама, Көтермесем жүрмейді. *** Ойыншығым күшігім, Сүп сүйкімді, жұп жұмсақ. Шіренгені болмаса, Отырғандай ұл жұмсап. | Оқулық, дәптерлер. | ||
Сабақтың соңы 35-40минут | Рефлексия | ||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Толық нұсқасын жүктеп алу |