Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік- Security regulations in the HOUSE and in the street
Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыбы - Theme: «Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»- «Security regulations in the HOUSE and in the street»
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: коммуникация Communication
Мақсаты - Aim: балаларға үйдегіжәне көшедегі қауіпсіздік шаралары туралы түсіндіру, қауіпті заттармен, қауіпсіздік жағдайлармен таныстыру және олардан сақтана білуге үйрету; қауіпсіздік шаралары туралы білімдерін кеңейту; өз жеке басының қауіпсіздігін дұрыс ұстап жүруге тәрбиелеу. Балаларды үйде қауіпсіздік ережелерін сақтап, жауапкершілікке тәрбиелеу, қауіпті жағдайларды ескере отырып, үлкендердің айтқанын тыңдауға баулу.
Көрнекіліктер: ұшы өткір пышақ, ине - жіп, сіріңке т. б. заттар, флипчартActivInspire, бейнеролик, интерактивті тақта
Сөздік жұмыс: қауіп, қауіпсіздік.
Билингвальді компонент: қауіпсіздік ережелері – правила безопасности, қайшы - ножницы, пышақ - нож
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: болады, болмайды
Билингвизм - Multilingualism: қауіпсіздік ережелері – правила безопасности - security regulations, қайшы - ножницы - scissors, пышақ - нож – knife. сіріңке - спички - matches, балта – топор - hatchet, тоққосқыш - рoзетка - power socket, ине - иголка - needle, от – огонь – fire.
Этапы деятельности Stages of activity
Педагогтің қызметі Teacher’s activities
- Балалар, бүгін бізге қонақтар келген екен. Бәріміз қонақтармен амандасайық.
- Сәлеметсіздер ме! Good morning, Teachers
Good morning, Good morning
Good morning to you
Good morning Good morning
We are glad to see you!
Балалардың іс - әрекеті Children’s activity
Балалар қызығушылықпен қарайды.
Келген қонақтармен амандасады.
Мотивациялық – қозғаушылық Motivational and incentive stage
Тосын сәт
Сиқырлы таяқша пайда болады. Әуен ойналады.
- Балалар мынау сиқырлы таяқша ғой! Шынымен де сиқырлы ма? Тексеріп көрейік. (Сол кезде ортаға ешкі келеді).
Ізденушілік – ұйымдастыру - шылық/Organizational and exploratory stage
Ешкі: - Лақтарым - шырақтарым, бүгінгі көңіл - күйлерің қалай? Оны ағылшын тілінде айтып бере аласыңдар ма?
Педагог:
Ой, балалар біз ертегілер еліндегі - «жеті лақ пен қасқыр» ертегісіне тап болыппыз.
Ешкі:
- Лақтарым, шырақтарым мен орманға сендерге азық әкелуге кетемін. Сендер есікті ешкімге ашпаңдар! (ешкі кетіп қалады).
Есік қағылады.
Педагог:
- Балалар, естідіңдер ме, есікті біреу қағып тұр!(ұлыған қасқырдың дауысы шығады.)
Педагог:
- Балалар қасқырға есік ашамыз ба?
Неге?
- Дұрыс, лақтарым. Ол бізге қауіпті.
- Бөтен адамға есікті ашуға болмайды.
Ешкі (есік қағып):
Лақтарым, шырақтарым аналарың келді, есікті ашыңдар!
Педагог:
- Ешкі келді, оған есікті ашамыз ба?
- Неге?
Ешкі кіреді.
- Лақтарым, мен жоқта ешкім келген жоқ па?
Ешкі:
- Жарайсыңдар! Лақтарым, мен сендерді енді үнемі жалғыз қалдырамын. Сендер, үйдегі тұрмыстық заттарды дұрыс қолданбасаңдар, қауіпті жағдайлар болуы мүмкін. Бүгін біз осындай жағдайлардың алдын алу жолдарын үйренеміз.
Слайд. FLIPCHART
Балаларға сіріңкемен ойнауға болады ма?
- Не себепті ойнауға болмайды?
- Газды балалар жақпайды.
- Пышақты алуға болмайды.
- Үйде жалғыз қалғанда бөтен адамдарға есік ашуға болады ма?
- Не себепті болмайды?
- Электр приборларын балаларға іске қосу – қауіпті!
- Қайшыны дұрыс ұстамасаң көзге кіріп кетуі ықтимал.
Жаңа сөздерді үш тілде атайды:
қауіпсіздік ережелері – правила безопасности - security regulations,
қайшы - ножницы - scissors, пышақ - нож – knife.
сіріңке - спички - matches, балта – топор - hatchet, тоққосқыш - рoзетка - power socket,
ине - иголка - needle, от – огонь – fire.
«Жылдың қай мезгілі?» ойыны
Интерактивті тақтадан текшелерді басып жасырынған суретті табады және ол қай мезгіл екенін анықтайды.
Жауабы: КҮЗ мезгілі
«Ақылды қоян» ақылды қаламымен Абайдың «Күз» өлеңін қайталап жаттайды.
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма?
Жылқы ойнап, бие қашқан тай жарысқан.
Сергіту сәті «Police Car Dance» (видеоролик)
Сергіту сәтін орындайды.
Сурет бойынша әңгімелесу.
Педагог балаларға суреттер көрсетіп, ондағы іс - әрекеттердің дұрыс не бұрыс екенін сұрайды. Балалардың жауабы:
- өрт шығуы мүмкін
- Пышақ үшкір болғандықтан, онымен ойнау қауіпті. (балалар өз ойларын айтады)
Балалар сұрақтарға жауап береді, қауіпті заттарды естерінде сақтайды.
Суреттен көргендерін әңгімелейді.
Есінде сақтайды.
Әңгімелеу
- Газға жолауға болмайды, дәріні де аналарың берсе ғана, ауырғанда ішесіңдер, өздерің алмаңдар.
- Баспалдақтан жүргенде бір - бірін итермей, секірмей жүріндер.
- Терезеге ойыншық лақтыруға болмайды, машинаның алдына шығуға болмайды.
- Олай болса, балалар тақпақтарға кезек берейік:
Әліби:
Осень - это веселье.
Я люблю бегать.
Вижу солнышко.
Осенью весело!
АЛИНА:
Рейн он зе грес
Рейн он зе три
Рейн он зе хаус
Бат нот он ми
АРДАНА:
Сказал комар:
- Какой кошмар!
Я страдаю - нету сил
Меня кто - то укусил!
ӘБДІҒАНИ:
- Гуси, гуси.
- Га - га - га.
- Есть хотите?
- Да - да - да.
- Так летите же домой.
Серый волк под горой.
Ну, летите, как хотите.
Только крылья берегите.
АДИНА:
Петух счастливый,
Лисичка грустная.
Кошечка красивая,
Волк плохой.
ГҮЛНАЗ:
Этот пальчик – папа
Этот пальчик – мама
Этот пальчик – брат
Этот пальчик – сестра
Этот пальчик – Я
Вот - моя семья!
АРУЖАН:
Слушай и запоминай
И всегда их соблюдай.
Загорелся КРАСНЫЙ свет,
Стой, малыш, прохода нет.
ЖЕЛТЫЙ свет смотри горит
Приготовься говорит.
НҰРАСЫЛ:
Если свет ЗЕЛЕНЫЙ
Проходи мой друг ученый.
Помни правила движения
Как таблицу умножения!
МИРАС:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow
Winter is white.
Бауыржан:
Красные, желтые
Белые, голубые.
Эти красивые цветы
Только для тебя
ҚОРЫТЫНДЫ.
Әженің ақ батасы.
Балалар, бүгін бізге қонаққа Нұрбибінің әжесі келіп отыр. Әжеміздің ақ батасын алайық.
Рефлексивті – түзетушілік/ Reflective and corrective stage
- Балалар үйде жалғыз болғанда қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет?
- сіріңкемен ойнауға болмайды, бөтен адамдарға есік ашуға болмайды, пышақты алуға болмайды т. б
Бағалау. «БАҒДАРШАМ» әдісімен балаларды бағалаймын.
ЖАСЫЛ – өте жақсы
САРЫ – жақсы
ҚЫЗЫЛ – орташа
Күтілетін нәтиже - The expected result:
Жаңғыртады - Reproduce: Қауіпсіздік ережелерін.
Түсінеді - Understand: Қауіп - қатерлер туралы.
Қолданады - Apply: Үйде жалғыз қалғанда өзін - өзі ұстай алу дағдыларын.
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Әйтеке би кенті,
№11 «Балапан» балабақшасы,
Айтқалиев Өркен Айтқалиұлы
Ағылшын тілі мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
Тақырыбы - Theme: «Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»- «Security regulations in the HOUSE and in the street»
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: коммуникация Communication
Мақсаты - Aim: балаларға үйдегіжәне көшедегі қауіпсіздік шаралары туралы түсіндіру, қауіпті заттармен, қауіпсіздік жағдайлармен таныстыру және олардан сақтана білуге үйрету; қауіпсіздік шаралары туралы білімдерін кеңейту; өз жеке басының қауіпсіздігін дұрыс ұстап жүруге тәрбиелеу. Балаларды үйде қауіпсіздік ережелерін сақтап, жауапкершілікке тәрбиелеу, қауіпті жағдайларды ескере отырып, үлкендердің айтқанын тыңдауға баулу.
Көрнекіліктер: ұшы өткір пышақ, ине - жіп, сіріңке т. б. заттар, флипчартActivInspire, бейнеролик, интерактивті тақта
Сөздік жұмыс: қауіп, қауіпсіздік.
Билингвальді компонент: қауіпсіздік ережелері – правила безопасности, қайшы - ножницы, пышақ - нож
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: болады, болмайды
Билингвизм - Multilingualism: қауіпсіздік ережелері – правила безопасности - security regulations, қайшы - ножницы - scissors, пышақ - нож – knife. сіріңке - спички - matches, балта – топор - hatchet, тоққосқыш - рoзетка - power socket, ине - иголка - needle, от – огонь – fire.
Этапы деятельности Stages of activity
Педагогтің қызметі Teacher’s activities
- Балалар, бүгін бізге қонақтар келген екен. Бәріміз қонақтармен амандасайық.
- Сәлеметсіздер ме! Good morning, Teachers
Good morning, Good morning
Good morning to you
Good morning Good morning
We are glad to see you!
Балалардың іс - әрекеті Children’s activity
Балалар қызығушылықпен қарайды.
Келген қонақтармен амандасады.
Мотивациялық – қозғаушылық Motivational and incentive stage
Тосын сәт
Сиқырлы таяқша пайда болады. Әуен ойналады.
- Балалар мынау сиқырлы таяқша ғой! Шынымен де сиқырлы ма? Тексеріп көрейік. (Сол кезде ортаға ешкі келеді).
Ізденушілік – ұйымдастыру - шылық/Organizational and exploratory stage
Ешкі: - Лақтарым - шырақтарым, бүгінгі көңіл - күйлерің қалай? Оны ағылшын тілінде айтып бере аласыңдар ма?
Педагог:
Ой, балалар біз ертегілер еліндегі - «жеті лақ пен қасқыр» ертегісіне тап болыппыз.
Ешкі:
- Лақтарым, шырақтарым мен орманға сендерге азық әкелуге кетемін. Сендер есікті ешкімге ашпаңдар! (ешкі кетіп қалады).
Есік қағылады.
Педагог:
- Балалар, естідіңдер ме, есікті біреу қағып тұр!(ұлыған қасқырдың дауысы шығады.)
Педагог:
- Балалар қасқырға есік ашамыз ба?
Неге?
- Дұрыс, лақтарым. Ол бізге қауіпті.
- Бөтен адамға есікті ашуға болмайды.
Ешкі (есік қағып):
Лақтарым, шырақтарым аналарың келді, есікті ашыңдар!
Педагог:
- Ешкі келді, оған есікті ашамыз ба?
- Неге?
Ешкі кіреді.
- Лақтарым, мен жоқта ешкім келген жоқ па?
Ешкі:
- Жарайсыңдар! Лақтарым, мен сендерді енді үнемі жалғыз қалдырамын. Сендер, үйдегі тұрмыстық заттарды дұрыс қолданбасаңдар, қауіпті жағдайлар болуы мүмкін. Бүгін біз осындай жағдайлардың алдын алу жолдарын үйренеміз.
Слайд. FLIPCHART
Балаларға сіріңкемен ойнауға болады ма?
- Не себепті ойнауға болмайды?
- Газды балалар жақпайды.
- Пышақты алуға болмайды.
- Үйде жалғыз қалғанда бөтен адамдарға есік ашуға болады ма?
- Не себепті болмайды?
- Электр приборларын балаларға іске қосу – қауіпті!
- Қайшыны дұрыс ұстамасаң көзге кіріп кетуі ықтимал.
Жаңа сөздерді үш тілде атайды:
қауіпсіздік ережелері – правила безопасности - security regulations,
қайшы - ножницы - scissors, пышақ - нож – knife.
сіріңке - спички - matches, балта – топор - hatchet, тоққосқыш - рoзетка - power socket,
ине - иголка - needle, от – огонь – fire.
«Жылдың қай мезгілі?» ойыны
Интерактивті тақтадан текшелерді басып жасырынған суретті табады және ол қай мезгіл екенін анықтайды.
Жауабы: КҮЗ мезгілі
«Ақылды қоян» ақылды қаламымен Абайдың «Күз» өлеңін қайталап жаттайды.
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма?
Жылқы ойнап, бие қашқан тай жарысқан.
Сергіту сәті «Police Car Dance» (видеоролик)
Сергіту сәтін орындайды.
Сурет бойынша әңгімелесу.
Педагог балаларға суреттер көрсетіп, ондағы іс - әрекеттердің дұрыс не бұрыс екенін сұрайды. Балалардың жауабы:
- өрт шығуы мүмкін
- Пышақ үшкір болғандықтан, онымен ойнау қауіпті. (балалар өз ойларын айтады)
Балалар сұрақтарға жауап береді, қауіпті заттарды естерінде сақтайды.
Суреттен көргендерін әңгімелейді.
Есінде сақтайды.
Әңгімелеу
- Газға жолауға болмайды, дәріні де аналарың берсе ғана, ауырғанда ішесіңдер, өздерің алмаңдар.
- Баспалдақтан жүргенде бір - бірін итермей, секірмей жүріндер.
- Терезеге ойыншық лақтыруға болмайды, машинаның алдына шығуға болмайды.
- Олай болса, балалар тақпақтарға кезек берейік:
Әліби:
Осень - это веселье.
Я люблю бегать.
Вижу солнышко.
Осенью весело!
АЛИНА:
Рейн он зе грес
Рейн он зе три
Рейн он зе хаус
Бат нот он ми
АРДАНА:
Сказал комар:
- Какой кошмар!
Я страдаю - нету сил
Меня кто - то укусил!
ӘБДІҒАНИ:
- Гуси, гуси.
- Га - га - га.
- Есть хотите?
- Да - да - да.
- Так летите же домой.
Серый волк под горой.
Ну, летите, как хотите.
Только крылья берегите.
АДИНА:
Петух счастливый,
Лисичка грустная.
Кошечка красивая,
Волк плохой.
ГҮЛНАЗ:
Этот пальчик – папа
Этот пальчик – мама
Этот пальчик – брат
Этот пальчик – сестра
Этот пальчик – Я
Вот - моя семья!
АРУЖАН:
Слушай и запоминай
И всегда их соблюдай.
Загорелся КРАСНЫЙ свет,
Стой, малыш, прохода нет.
ЖЕЛТЫЙ свет смотри горит
Приготовься говорит.
НҰРАСЫЛ:
Если свет ЗЕЛЕНЫЙ
Проходи мой друг ученый.
Помни правила движения
Как таблицу умножения!
МИРАС:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow
Winter is white.
Бауыржан:
Красные, желтые
Белые, голубые.
Эти красивые цветы
Только для тебя
ҚОРЫТЫНДЫ.
Әженің ақ батасы.
Балалар, бүгін бізге қонаққа Нұрбибінің әжесі келіп отыр. Әжеміздің ақ батасын алайық.
Рефлексивті – түзетушілік/ Reflective and corrective stage
- Балалар үйде жалғыз болғанда қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет?
- сіріңкемен ойнауға болмайды, бөтен адамдарға есік ашуға болмайды, пышақты алуға болмайды т. б
Бағалау. «БАҒДАРШАМ» әдісімен балаларды бағалаймын.
ЖАСЫЛ – өте жақсы
САРЫ – жақсы
ҚЫЗЫЛ – орташа
Күтілетін нәтиже - The expected result:
Жаңғыртады - Reproduce: Қауіпсіздік ережелерін.
Түсінеді - Understand: Қауіп - қатерлер туралы.
Қолданады - Apply: Үйде жалғыз қалғанда өзін - өзі ұстай алу дағдыларын.
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Әйтеке би кенті,
№11 «Балапан» балабақшасы,
Айтқалиев Өркен Айтқалиұлы
Ағылшын тілі мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу