- 05 нау. 2024 04:28
- 834
«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»
| Бекітемін: | Күні: | Мектеп: | Сынып: | ||||
| Сабақ: әдебиеттік оқу | Мұғалімнің аты - жөні: | Қатысқаны: Қатыспагағы: 0 | |||||
| Сабақтың тақырыбы: | «Бала - көңілдің жыры, күннің нұры» | ||||||
| Сабақ негізделген оқу мақсатттары | Адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы айту. | ||||||
| Оқыту нәтижелері: | Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді. Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады. | ||||||
| Тілдік мақсат: | |||||||
| Оқылым: | Әңгімені мәнерлеп, іштей оқиды. | ||||||
| Айтылым: | Мәтіннің мазмұнын баяндайды. | ||||||
| Жазылым: | «Мен бақыттымын» эссе жазу | ||||||
| Тыңдалым: | Оқушылар бірін - бірін тыңдайды. | ||||||
| Көрнекілігі | Оқулық, стикер, суреттер, жіп, маркерлер | ||||||
| Әдіс - тәсілдер: | Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ – жауап, сергіту сәті, ойын жаттығулар, топтық жұмыс, математикалық жұмбақ, әңгімелесу, | ||||||
| Алдыңғы оқу: | «Бақыт құсы»берілген сұрақтарға жауап беру. - әңгіме кім жайлы? - әңгіменің авторвы кім? | ||||||
| Жоспар | |||||||
| Жоспарланған уақыт | |||||||
| Басталуы (уақытқа бөлу) 5 мин | 1. Сыныптағы іс - әрекеттер 2. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу. 3. Топқа бөлу | ||||||
| Ортасы 30 мин | Оқушыларға тапсырма беріліп, сыни тұрғыдан ойлаудың «Түсіндіру» және «Топтастыру», стратегиясы, «Галерея әдісін» қолданылдым | ||||||
| Тапсырма | Нәтиже, критерийлер | ||||||
| I. «Тапқыр болсаң, тауып кор.» - Қандай сөз шықты? - Біз бақытты баламыз!? II. Математикалық жұмбақ.(жұмбақ шешу арқылы топ атын тауып, топ атын қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілдерінде түсіндіру) | Берілген әріптердің екінші әріптерін сызу арқылы тақырыпты шығарады, сұрақтарға жауап береді, жұмбақ шешу арқылы топ атын тауып, топ атын қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілдерінде түсіндіреді) | ||||||
| III. «. Сөз құра, тез құра. | (әр топқа адасқан әріптер бойынша сөз береді, сол сөз сөзде бойынша сөз құрайды.) | ||||||
| IV.. Хор: “Біз бақытты баламыз! | “Біз бақытты баламыз!» хормен айтады | ||||||
| V “Галерея әдісі” | Әр топ өздері «біз бақытты баламыз»суреттерін салып, түсіндіреді. | ||||||
| VI. VII. Эссе жазу | «Мен бақытты баламын»эссе жазады | ||||||
| VII. «Дайын бол»ойыны | Жүргізуші бір сөз айтады, қалған оқушылар сол сөзің іс - әрекетін жасайды. | ||||||
| VIII «Мен бақытты баламын» | «Мен бақытты баламын»- деп, ұшаққа жазып ұшырады. | ||||||
| Қосымша ақпарат | |||||||
| Саралау деңгейлік тапсырма | Бағалау. смайликтер арқылы бағалау | Пәнаралық байланыс. әдебиеттік оқу, бейнелеу, дүниетану | |||||
| Рефлексия | |||||||
| Бүгін оқушылар не білді? | Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді. Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады. | ||||||
| Сыныптағы ахуал қандай болды? | |||||||
| Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? | Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай алынған, оқу мақсаттары тапсырмаға сай алынған | ||||||
| Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? | Маған берілген уақыт ішінде толық тапсырмаларды орындауға үлгердім | ||||||
| Қорытынды бағамдау | |||||||
| Қандай екі нәрсе табысты болды? | 1: Сабақтың мақсаты шынайы да сәтті өтті 2: Топтық жұмыс жасай кезінде оқушылардың бір - біріне үйретіп, көмек берулері арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді | ||||||
| Үй тапсырмасы: | Мазмұндау | ||||||
| Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алдым? | 1: Тапсырманы толық орындады. | ||||||
| Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? | |||||||