- 05 нау. 2024 00:05
- 189
Абайдың ән-күйлері (шығармашылық жұмыс)
Тақырыбы: Абайдың ән - күйлері (шығармашылық жұмыс)
Жоспар
1. Ән - күй – ел өмірінің бейнесі.
2. Абайдың халықтық ән - күй өнерін бағалап құрметтеуі. Өлеңдері. Ән - музыка туралы өлеңдерінің идеясы.
3. Абайдың өз әндері мен күйлері, Абай – композитор.
4. Абайдың ән өнері туралы пікірлерінің және әндерінің қазіргі құндылығы.
Қазақ халқының ертеден келе жатқан рухани қазынасының, өнерінің бірі – ән мен күй. Ән мен күй арқылы халық өзінің тұрмыс - тіршілігін, қуаныш пен қайғысын, азаттық жолындағы күресін, арман - тілегін білдіріп отырады, яғни ән мен күй халық өмірінің айнасы секілді. Қазақта екінің бірі әнші, домбырашы, ақын екені мәлім, сондықтан ол ақын жанды халық деп аталып кеткен. Халқымыздың осындай қасиетін басқа халық өкілдері жақсы біліп, таң қала бағалаған. Мысалы,
ХІХ ғасырда өмір сүрген орыс ғалымы Вульфсон былай деп жазған.
«Өмірімде өлеңнің сондай соншалық мәні бар қырғыздардай өзге халықты табу қиын шығар... Қырғыз өмірінде қуаныш та, қайғы ма, қандай оқиға болмасын, ол соның бәрін өлеңмен толғайды, ол мейлі сүйген қызына құда түсе ме, неке қию, той, ұлының, дүниеге келгенін тойлай ма – соның бәрі де өлеңсіз өтпейді, үйінде біреуі ауырып қала ма не біреуі жерленіп, оған ас беріле ме соның бәрінде алдымен өлең жүреді және бәрінің арнаулы өз өлеңдері болады не сол сәтте ойдан шығарылады».
Жоспар
1. Ән - күй – ел өмірінің бейнесі.
2. Абайдың халықтық ән - күй өнерін бағалап құрметтеуі. Өлеңдері. Ән - музыка туралы өлеңдерінің идеясы.
3. Абайдың өз әндері мен күйлері, Абай – композитор.
4. Абайдың ән өнері туралы пікірлерінің және әндерінің қазіргі құндылығы.
Қазақ халқының ертеден келе жатқан рухани қазынасының, өнерінің бірі – ән мен күй. Ән мен күй арқылы халық өзінің тұрмыс - тіршілігін, қуаныш пен қайғысын, азаттық жолындағы күресін, арман - тілегін білдіріп отырады, яғни ән мен күй халық өмірінің айнасы секілді. Қазақта екінің бірі әнші, домбырашы, ақын екені мәлім, сондықтан ол ақын жанды халық деп аталып кеткен. Халқымыздың осындай қасиетін басқа халық өкілдері жақсы біліп, таң қала бағалаған. Мысалы,
ХІХ ғасырда өмір сүрген орыс ғалымы Вульфсон былай деп жазған.
«Өмірімде өлеңнің сондай соншалық мәні бар қырғыздардай өзге халықты табу қиын шығар... Қырғыз өмірінде қуаныш та, қайғы ма, қандай оқиға болмасын, ол соның бәрін өлеңмен толғайды, ол мейлі сүйген қызына құда түсе ме, неке қию, той, ұлының, дүниеге келгенін тойлай ма – соның бәрі де өлеңсіз өтпейді, үйінде біреуі ауырып қала ма не біреуі жерленіп, оған ас беріле ме соның бәрінде алдымен өлең жүреді және бәрінің арнаулы өз өлеңдері болады не сол сәтте ойдан шығарылады».
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.