- 05 нау. 2024 03:27
- 184
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Сабақ тақырыбы: I бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу (8 сағат).
Ішкі мүшелердің топографиясы.
Жалпы мақсаты: 1 Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. адам денсаулығын қорғау.
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу.
3. Ұлтшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді. Адамның жануарлар дүниесіндегі орны, оның әлеуметтік мәнін білу,. адам денсаулығын қорғау және сақтау үшін жеке қоғамдық гигиена талаптарын орындау.
Оқушылар белсенді ойлауға дағдыландырып, бірлескен оқуға машықтану арқылы ағзаның мүшелері туралы білетін болады.
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу. жүктеу
Ішкі мүшелердің топографиясы.
Жалпы мақсаты: 1 Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. адам денсаулығын қорғау.
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу.
3. Ұлтшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді. Адамның жануарлар дүниесіндегі орны, оның әлеуметтік мәнін білу,. адам денсаулығын қорғау және сақтау үшін жеке қоғамдық гигиена талаптарын орындау.
Оқушылар белсенді ойлауға дағдыландырып, бірлескен оқуға машықтану арқылы ағзаның мүшелері туралы білетін болады.
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу. жүктеу