- 05 нау. 2024 04:11
- 220
Астана күні
Сабақтың тақырыбы: Астана күні
Сабақ негізделген оқу мақсаттары - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;
- жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.
- мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
Оқыту әдістері: Әңгімелеу, талдау, сұрақ - жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Биопоэма» тәсілі, «Оймоншақ» ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер».
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу: Дауыссыз дыбыс түрлері
Басталуы 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт, қуаныш, шаттық деген сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды
Ой қозғау»
- Айтылым.
Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою.
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Отанды сүю неден басталады?
Жаңа білім 10 минут
Сөздік жұмысы. Тыңдалым. Айтылым. Жазылым.
Президент сарайы - Дворец Президента
қонақ үй – гостиница
Жастар сарайы – Дворец молодёжи
саяси – экономикалық - политико - экономический
мәдени - культурный
Жаңа сөздерді үтір бойынша дәптерге жазамыз.
Жаңа сөздер. Тыңдаймыз, қайталаймыз.
Тұрғын – житель
Орталық – центр
Ғимарат – здание
Бой көтерді – выстроились
Қасиетті – священный
Танымастай – неузнаваемый;
Ұлт өкілдері – представители наций
Болашақ – будущее;
Мәтінмен жұмыс. Оқылым.
а) Жаттығуды оқу. Бейтаныс сөздерді бар сөйлемдерді аударып, мағынасын түсіну. Мәтін бойынша сұрақтарды құрастыру.
Мұғалімнің аты - жөні: Абиласанова Г. Б.
Астана күні жүктеу
Сабақ негізделген оқу мақсаттары - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;
- жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.
- мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
Оқыту әдістері: Әңгімелеу, талдау, сұрақ - жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Биопоэма» тәсілі, «Оймоншақ» ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер».
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу: Дауыссыз дыбыс түрлері
Басталуы 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт, қуаныш, шаттық деген сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды
Ой қозғау»
- Айтылым.
Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою.
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Отанды сүю неден басталады?
Жаңа білім 10 минут
Сөздік жұмысы. Тыңдалым. Айтылым. Жазылым.
Президент сарайы - Дворец Президента
қонақ үй – гостиница
Жастар сарайы – Дворец молодёжи
саяси – экономикалық - политико - экономический
мәдени - культурный
Жаңа сөздерді үтір бойынша дәптерге жазамыз.
Жаңа сөздер. Тыңдаймыз, қайталаймыз.
Тұрғын – житель
Орталық – центр
Ғимарат – здание
Бой көтерді – выстроились
Қасиетті – священный
Танымастай – неузнаваемый;
Ұлт өкілдері – представители наций
Болашақ – будущее;
Мәтінмен жұмыс. Оқылым.
а) Жаттығуды оқу. Бейтаныс сөздерді бар сөйлемдерді аударып, мағынасын түсіну. Мәтін бойынша сұрақтарды құрастыру.
Мұғалімнің аты - жөні: Абиласанова Г. Б.
Астана күні жүктеу