Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 12 сағат бұрын)
Екі әріпті өрнектің мәндерін табу
Тақырыбы: Екі әріпті өрнектің мәндерін табу
Мақсаты: Құрылымы неғұрлым күрделі әріпті өрнектерді құрастыруды үйрету; жазу және олардың мәнін табу біліктілігін қалыптастыру; талқылау, талдау, қорытынды жасау біліктілігін дамыту.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, іздену, талдау, қорыта білу.
Көрнекілігі: плакат, үлестірме, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сынып тазалығына қарау
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басты иіп бәріміз.

б) Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
- Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика - Абай атамыз ғалымдар патшасы деген екен. Яғни, математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7, 8

ІІІ. Білімін пысықтау: ауызша жұмыс. Математикалық диктант.
1. 20 + 30 = 50
20 ∙ 2 = 40
10: 5 = 2
25 - 15 = 10
30 ∙ 3 = 90
20: 10 = 2
45+15= 60
6 ∙ 2 = 12
300: 100 = 3

ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру:
1. № 1. Екі әріпті өрнектің мәндері қалай табылғанын түсіндір:
a – b, мұндағы a=280, b= 120
Шешуі: a – b = 280 – 120= 160
Жауабы: 160.

2. № 2. Әріпті өрнектердің мәндерін тап:
4 ∙ а + 78, мұндағы а = 8;
4 ∙ 8 + 78 = 32 + 78 = 110
36 – 18: у, мұндағы у = 2
36 – 18: 2 = 36 – 9 = 27
45 + 5 х т, мұндағы т = 3
45 + 5 ∙ 3 = 45 + 15 = 60
50 ∙ п - 15, мұндағы п = 10
50 ∙ 10 - 15 = 500 – 15 = 485
7 ∙ (25: х – 4), мұндағы х = 5
7 ∙ (25: 5 – 4) = 7х 10 = 70
2. Жұппен жұмыс.

3. № 3. Кестені толтыр:

5. Өздік жұмыс. № 4. Салыстыр.
30м ‹ 20м ∙ 10
8 ц ∙ 4 › 500 кг
32дм ∙ 4 ‹ 7 м
3 күн ∙ 9 ‹ 1 ай
Сергіту сәті.
Қостық біз, көбейттік біз,
Қатты шаршап кеттік біз.
Кәне, тұра қалайық,
Қимылдасын қол - аяқ.
Кірпікті де қағайық, терең демді алайық,
Орнымызға отырып,
Сабаққа назар салайық.

Ү. Білімін бекіту:
1. Топтық жұмыс. № 5. Суретті құрастыру
1топ 2 топ

2. Есеп шығару. № 7.
1) Түске дейін – 9 бөлшек
Түстен кейін – 2есе артық
Дайындады -?
Шешуі: 9 + 9 ∙2 = 9+18 = 27
Жауабы: шебер 27 бөлшек дайындады.

2) Жиналды – 25 қияр
Шешуі: (25 + 15): 5 = 8
Қызанақ – 15кг
Жауабы: 8 жәшік қажет.
Салды – 5 килограммнан
3. № 8
Шешуі: 28: 4 = 7
Жауабы: 7 аттракционның төбесі жабық орында.

ҮІ. Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма орындау. № 10.
ҮІІ. 1) Үйге тапсырма:
2) Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама