- 05 нау. 2024 00:22
- 224
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру
Дамытушылығы: логикалық ойлау, танымдық қызығушылығын дамыту
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Көрнекілік: Сурет. Қима сандар. кесте
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдістері; ой қозғау, ойын, топтық, түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық «Жақсы тілек айту»
ә) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
«А»- тобы, «Ә»- тобы, «Б»- тобы
2. Үй тапсырмасын тексеру
№5 Шығару жолын тексеру
а) Білімдерін дамыту
1.«Математикалық баспалдақтар» ойыны
2. «Есептеу машинасы» ойыны
«А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
«Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
«Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3
3. Математикалық диктант. Өткенді қайталау
- 14, 13, 19, 17, 15, 10, 11, 12, 16 сандарды жазу, ең үлкенін, ең кішісін атау.
*Жаңа тақырыпты түсіндіру
Оқулықпен жұмыс №1 Сандарды өсу ретімен және кему ретімен ата.
Берілген саннан кейінгі және оның алдындағы санды айт.
№2 19̿= 1онд9бірл -------- 15=1онд 5бірл
16=1онд бірл -------- 14= 1онд 4бірл
№3 Салыстыр
№4 Қалдырған сөзді қойып, есепті шығар
«А»- тобы Есепті шығар
Шырша - 6
Үйеңкі -? ------- 3 - уі артық
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 үйеңкі
№5 «Ә»- тобы Есепті шығар
«Б» тобы Кері есептер құрастыр
Не белгілі? Не белгісіз? Қосу амалына кері амал қандай? Азайтуға ше?
5. Топтық жұмыс
«А»- тобы Математикалық өлеңді жатқа айту
«Ә»- тобы Сөзжұмбақ шешу
«Б»- тобы Жұмбақ шешу Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да.
Ұзындығы жазулы
Тұр бойында ( Сызғыш)
Сергіту сәті
«Орныңды тап» Тура, кері санау
Сабақты қорытындылау
Бағалау. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру
Дамытушылығы: логикалық ойлау, танымдық қызығушылығын дамыту
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Көрнекілік: Сурет. Қима сандар. кесте
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдістері; ой қозғау, ойын, топтық, түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық «Жақсы тілек айту»
ә) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
«А»- тобы, «Ә»- тобы, «Б»- тобы
2. Үй тапсырмасын тексеру
№5 Шығару жолын тексеру
а) Білімдерін дамыту
1.«Математикалық баспалдақтар» ойыны
2. «Есептеу машинасы» ойыны
«А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
«Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
«Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3
3. Математикалық диктант. Өткенді қайталау
- 14, 13, 19, 17, 15, 10, 11, 12, 16 сандарды жазу, ең үлкенін, ең кішісін атау.
*Жаңа тақырыпты түсіндіру
Оқулықпен жұмыс №1 Сандарды өсу ретімен және кему ретімен ата.
Берілген саннан кейінгі және оның алдындағы санды айт.
№2 19̿= 1онд9бірл -------- 15=1онд 5бірл
16=1онд бірл -------- 14= 1онд 4бірл
№3 Салыстыр
№4 Қалдырған сөзді қойып, есепті шығар
«А»- тобы Есепті шығар
Шырша - 6
Үйеңкі -? ------- 3 - уі артық
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 үйеңкі
№5 «Ә»- тобы Есепті шығар
«Б» тобы Кері есептер құрастыр
Не белгілі? Не белгісіз? Қосу амалына кері амал қандай? Азайтуға ше?
5. Топтық жұмыс
«А»- тобы Математикалық өлеңді жатқа айту
«Ә»- тобы Сөзжұмбақ шешу
«Б»- тобы Жұмбақ шешу Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да.
Ұзындығы жазулы
Тұр бойында ( Сызғыш)
Сергіту сәті
«Орныңды тап» Тура, кері санау
Сабақты қорытындылау
Бағалау. Үйге тапсырма