- 05 нау. 2024 03:33
- 160
Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Математика 4 - сынып.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың геометриялық фигуралар туралы айқын түсініктерін және алғашқы ұғымдарын қалыптастырып, фигураларды бір - бірлеріне ажырата білуте үйрету.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикасын дамыту, есеп шығару құштарлығын арттыру, психикалық яғни зейін, ес, қабылдау, ой-қияли қасиеттерін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Ұлттық сана - сезімді қалыптастырады, адамгершілік асыл - қасиеттерді бойға сіңіріп, кәсіби білімділікке, халықтық дәстүрге тәрбиелеу.
Танымдылығы: Халықтың тұрмыс - тіршілігімен, өмір тәжірибесімен, кәсіби еңбегімен танысу, дүниетанымын байыту, оқудың өмірмен практикамен байланысын көрсету.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты еске түсіру.« Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері»
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу түбірі дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеу құрастыру (сурет)
х/△ = 0/△
І - кезең, « Кім жүйрік?»
Математикалық диктант.
1) Барлық фигуралар.... құралады.
2) Екі нүктемен тұйықталған түзу сызық -.... деп аталады.
Ұшы жоқ шексіз сызық,... деп аталады.
Басы бар да, ұшы жоқ шексіз түзу..., деп аталады.
Шашыраңқы орналасқан нүктелерді сызықтармен қоссак,... сызық пайда болады.
ІІ - кезең. «Есебін тапқан екі асар»
№1 есеп. Суреттен:
Нүктелерді ата
Кесінділерді ата
Бұрыштарды ата
Тік бұрыштарды ата
Шаршыларды ата
Күннің жады. Тақырып: Көркем жазу.
ІІІ - кезең. Саны бардың мәні бар.
№2есеп. Не жасаймыз?
С нүктесі арқылы нешеге бөлінеді.
Д нүктесі арқылы нешеге бөлінеді?
№3 есеп.(тақтаға) ЕК кесіндісін сыз
Сызғыштың көмегімен оны екіге бөл,
Циркульдың көмегімен қақ бөл.
№4 есеп. Тіке жауап.
Неше шаршы бар?
№5есеп( кітаппен жұмыс)
Қандай нүктелер бар?
Қайсысы АВ кесіндісіне тиісті?
Қайсысы АВ кесіңдісіне тиісті емес?
Сол нүктелерді белгіленуі бойынша оқы.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың геометриялық фигуралар туралы айқын түсініктерін және алғашқы ұғымдарын қалыптастырып, фигураларды бір - бірлеріне ажырата білуте үйрету.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикасын дамыту, есеп шығару құштарлығын арттыру, психикалық яғни зейін, ес, қабылдау, ой-қияли қасиеттерін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Ұлттық сана - сезімді қалыптастырады, адамгершілік асыл - қасиеттерді бойға сіңіріп, кәсіби білімділікке, халықтық дәстүрге тәрбиелеу.
Танымдылығы: Халықтың тұрмыс - тіршілігімен, өмір тәжірибесімен, кәсіби еңбегімен танысу, дүниетанымын байыту, оқудың өмірмен практикамен байланысын көрсету.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты еске түсіру.« Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері»
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу түбірі дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеу құрастыру (сурет)
х/△ = 0/△
І - кезең, « Кім жүйрік?»
Математикалық диктант.
1) Барлық фигуралар.... құралады.
2) Екі нүктемен тұйықталған түзу сызық -.... деп аталады.
Ұшы жоқ шексіз сызық,... деп аталады.
Басы бар да, ұшы жоқ шексіз түзу..., деп аталады.
Шашыраңқы орналасқан нүктелерді сызықтармен қоссак,... сызық пайда болады.
ІІ - кезең. «Есебін тапқан екі асар»
№1 есеп. Суреттен:
Нүктелерді ата
Кесінділерді ата
Бұрыштарды ата
Тік бұрыштарды ата
Шаршыларды ата
Күннің жады. Тақырып: Көркем жазу.
ІІІ - кезең. Саны бардың мәні бар.
№2есеп. Не жасаймыз?
С нүктесі арқылы нешеге бөлінеді.
Д нүктесі арқылы нешеге бөлінеді?
№3 есеп.(тақтаға) ЕК кесіндісін сыз
Сызғыштың көмегімен оны екіге бөл,
Циркульдың көмегімен қақ бөл.
№4 есеп. Тіке жауап.
Неше шаршы бар?
№5есеп( кітаппен жұмыс)
Қандай нүктелер бар?
Қайсысы АВ кесіндісіне тиісті?
Қайсысы АВ кесіңдісіне тиісті емес?
Сол нүктелерді белгіленуі бойынша оқы.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.