- 05 нау. 2024 04:04
- 227
Жетім әңгімесі. 4 - сынып. (Блум таксономиясына құрылған сабақ)
Тақырыбы: Жетім әңгімесі. 4 - сынып. (Блум таксономиясына құрылған сабақ)
Өту барысы:
1. Оқушылардың алдында «Жетім» әңгімесінің мәтіні беріледі.
Тапсырмалар:
1. Табиғат балаға қатал, суық көрінді. Әрі салқын, әрі қорқынышты күйді есіңе түсіргендей болады. Жүрегін қорқыныш басып, жалғызсырап келе жатқан баланы не бастап келеді? Жеті түнде айдап шыққан айдаушы кім? Айдаушы сол баланың тағдыры еді...
2. Үзінді қай әңгімеден алынғанын есіңе түсір? Әңгіме авторы кім?
3. Егер Қасым осы заманда болса, оның жағдайы қалай болар еді? (қайта өзгерту) Мәтінмен байланыстыра отырып, өз ойыңды жаз.
4. Мәтіннің 8 - 9 азат жолдарын (абзацтарын) оқығанда көз алдыңа елестеген қорқыныш кейпін иллюстрациялап және көркем сөздермен дәлелдеп көрсет. (қиялыңды пайдалан)
5. Әңгімені өз ойыңмен аяқтап жаз.
6. «Жетім көрсең, жебей жүр» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Сенің пайымдауыңша «жетімдік» деген не?
7. Қорытынды: Осы әңгімеден кейін «Бақыт» деген не деп ойлайсың?
Қолданылған әдебиеттер:
1. 2 - 4 сыныптардың әдебиеттік оқу пәні.
2. Блум таксономиясы жайлы ақпараттар. Ғаламтор.
3. Әдістемелік нұсқау хат. 2015 - 2016 жыл.
Тапсырмалар.
Білу. Әкесі көріп: «Шырағым не ғып жатырсың?»- дейді. Сонда баласы «Аяқ істеп жатырмын, шешем екеуің атам құсап қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін»,- дейді.
1. Бұл үзінді қай әңгімеден алынған?...............................................
2. Әңгіменің авторы кім?..................................................................
3. «Аяқ» сөзі бұл жерде қандай мағына беріп тұр?............................
.......................................................................................................
4. Осы әңгіменің тобықтай түйінін қандай мақалмен жеткізуге болады.
.......................................................................................................
Түсіну. Мәтіннен қартаюдың белгілерін теріп жаз.
Өту барысы:
1. Оқушылардың алдында «Жетім» әңгімесінің мәтіні беріледі.
Тапсырмалар:
1. Табиғат балаға қатал, суық көрінді. Әрі салқын, әрі қорқынышты күйді есіңе түсіргендей болады. Жүрегін қорқыныш басып, жалғызсырап келе жатқан баланы не бастап келеді? Жеті түнде айдап шыққан айдаушы кім? Айдаушы сол баланың тағдыры еді...
2. Үзінді қай әңгімеден алынғанын есіңе түсір? Әңгіме авторы кім?
3. Егер Қасым осы заманда болса, оның жағдайы қалай болар еді? (қайта өзгерту) Мәтінмен байланыстыра отырып, өз ойыңды жаз.
4. Мәтіннің 8 - 9 азат жолдарын (абзацтарын) оқығанда көз алдыңа елестеген қорқыныш кейпін иллюстрациялап және көркем сөздермен дәлелдеп көрсет. (қиялыңды пайдалан)
5. Әңгімені өз ойыңмен аяқтап жаз.
6. «Жетім көрсең, жебей жүр» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Сенің пайымдауыңша «жетімдік» деген не?
7. Қорытынды: Осы әңгімеден кейін «Бақыт» деген не деп ойлайсың?
Қолданылған әдебиеттер:
1. 2 - 4 сыныптардың әдебиеттік оқу пәні.
2. Блум таксономиясы жайлы ақпараттар. Ғаламтор.
3. Әдістемелік нұсқау хат. 2015 - 2016 жыл.
Тапсырмалар.
Білу. Әкесі көріп: «Шырағым не ғып жатырсың?»- дейді. Сонда баласы «Аяқ істеп жатырмын, шешем екеуің атам құсап қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін»,- дейді.
1. Бұл үзінді қай әңгімеден алынған?...............................................
2. Әңгіменің авторы кім?..................................................................
3. «Аяқ» сөзі бұл жерде қандай мағына беріп тұр?............................
.......................................................................................................
4. Осы әңгіменің тобықтай түйінін қандай мақалмен жеткізуге болады.
.......................................................................................................
Түсіну. Мәтіннен қартаюдың белгілерін теріп жаз.