Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Көбейту, бөлу кестесін пысықтау
Математика
Сабақтың тақырыбы: Өтілген материалды пысықтау.
Сабақтың мақсаты: Өткен сабақтарды пысықтау тапсырмаларын орындау. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, есте сақтау дағдысын қалыптастырып, сыни ойлауға үйрену.
Күтілетін нәтиже: Өткен сабақтарды пысықтау тапсырмаларын орындайды. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, есте сақтау дағдысын қалыптасады, сыни ойлауға үйренеді.
Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудың жаңа тәсілдері, Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, СТО, Дарынды және қабілетті баланы оқыту, ОүБ, ОБ, Оқуды басқару және көшбасшылық.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Ұялы телефон», «Ыстық орындық», «Таныс, талда, орында», «Сөйлемді аяқта» әдістері, «Қай топ алғыр?», ойыны.«»

Мұғалімнің іс - әрекеті
Психологиялық әзірлік.
Ынтымақтастыру атмосферасын қалыптастыру.
Топтастыру: Үлестірмелі қағаз арқылы топтасу.

«Ұялы телефон» арқылы үй тапсырмасын тексеру.

«Ыстық орындық» әдісі:
Көбейту, бөлу кестесін пысықтау.
Геометриялық фигураның атын ата.
Осы фигурада неше үшбұрыш бар?
Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
«Таныс, талда, орында» әдісі.
№1. Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр, шығар.
А) (72: 9)*6=
Ә) 21:(56: 8)=

№2. Есепті өрнек түрінде жаз.
А) 54: 9=
Ә) 42: 7=
Б) (36: 4)*9=
В) 40:(56: 7)=
Г) 24:(16: 4)=

№3. Есепті шығар
А) 9: 3+12: 3=
Ә) 18+(18: 3)=

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама