- 05 нау. 2024 04:03
- 235
Көбейтудің ауыстырымдылық заңы
Математика
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық заңы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
- көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Бағалау критерийі: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін білетін болады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, және әртүрлі заттар, кері байланыс.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы білім: Заттарды топтап санауды біледі;
Заттар тобын бірнеше тең бөліктерге бөле алады;
Ауыстырымдылық заңын біледі.
Басталуы
Сәлемдесу.
Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгендеу. Оқу құралдарын байқау.
Сұрақ - жауап:
- Сандардың неше түрі бар?
- Тақ сандарды ата.
- Жұп сандарды ата.
- Көбейтудің компоненттерін ата.
- Бөлудің компоненттерін ата.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Жаңа білім
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
№1. Суреттерге қара. Балалар алаңында неше текше бар? Өрмелеу қабырғасына неше шаршы сызылған?
№2. Ойлан!
А) Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15 ұяшық
5*3=15 ұяшық
Ә) Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=4*5
Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
№3. Үлгі бойынша орында.
20*2=20+20=40
6*3=6+6+6=18
2*20=40
3*6=18
Ортасы
Қолдану
Дәптермен, тақтамен жұмыс.
№4. Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр.
І - ші шаңғышы - 27 м
ІІ - ші шаңғышы - 19 м?
ІІІ - ші шаңғышы -? м, 3 м артық
Шешуі: (27+3)+(19+27)=76
Жауабы: барлығы 76 метр
Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
Көбейтудің ауыстырымдылық заңы жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық заңы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
- көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Бағалау критерийі: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін білетін болады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, және әртүрлі заттар, кері байланыс.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы білім: Заттарды топтап санауды біледі;
Заттар тобын бірнеше тең бөліктерге бөле алады;
Ауыстырымдылық заңын біледі.
Басталуы
Сәлемдесу.
Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгендеу. Оқу құралдарын байқау.
Сұрақ - жауап:
- Сандардың неше түрі бар?
- Тақ сандарды ата.
- Жұп сандарды ата.
- Көбейтудің компоненттерін ата.
- Бөлудің компоненттерін ата.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Жаңа білім
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
№1. Суреттерге қара. Балалар алаңында неше текше бар? Өрмелеу қабырғасына неше шаршы сызылған?
№2. Ойлан!
А) Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15 ұяшық
5*3=15 ұяшық
Ә) Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=4*5
Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
№3. Үлгі бойынша орында.
20*2=20+20=40
6*3=6+6+6=18
2*20=40
3*6=18
Ортасы
Қолдану
Дәптермен, тақтамен жұмыс.
№4. Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр.
І - ші шаңғышы - 27 м
ІІ - ші шаңғышы - 19 м?
ІІІ - ші шаңғышы -? м, 3 м артық
Шешуі: (27+3)+(19+27)=76
Жауабы: барлығы 76 метр
Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
Көбейтудің ауыстырымдылық заңы жүктеу